Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
grappa_zappa skrev:
Hov.. Så slet ikke datoen på den tråd her.

Fanny, sådan noget skal du jo informere om når du starter tråden igen!!! :D

Nu er det jo ikke fordi at tråden er så gammel igen, at man ikke må tage den op og spørge til hvordan det går. I dette tilfælde er det jo stadig aktuelt, da Cubensis ikke er startet på sin HF endnu.

Godt at høre at du stadig står ved din beslutning Cubensis! Desværre må du gøre det uden forståelse fra dine forældre, men so be it.

Du skriver at du pakker efter julen. Har du fået et sted at bo?

Hilsen Fanny

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Fedt at du har taget dig sammen og meldt dig til HF og fundet et bosted.
Jeg kender til mange af de ting du snakker om, men er selv på rette vej.
God vind, og held og lykke herfra.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu tråden fandt frem til overfladen alligevel:

Hvordan går det, Cubensis?
Startede du i skole, og i såfald, er det noget, du føler at du kan motivere dig selv til?

Bedste hilsner
Fruity hats of horror

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tja hvis jeg må give et lille indskud. Jeg har altid været på sidesporet eller ihvertfald siden jeg var omkring 10-11 år. Jeg har altid sat pris på at gøre de ting "normale folk" ikke syntes er godt for noget. Jeg ønsker at opleve og udforske samtidig med at jeg er meget hæmmet af mit forbrug af diverse ting. Lige nu går jeg på 3. år HHX er i skole lige nu har også gået et år inden fordelt først på HTX og derefter alm. gymnasium. Jeg har aldrig været vild med skole eller måske da jeg var helt lille men det er længe siden. Men jeg føler helt sikkert det er det bedste valg jeg har taget omkring nogensinde! Når jeg er færdig her har jeg altid gerne ville være arkitekt eller politiker men meget mest det første. Uanset hvad man vælger at gøre så åbner denne uddannelse så mange muligheder for en på den anden side så man har mere at vælge imellem og længere tid til at finde ud af hvad man egentlig vil. Det altid svært at forsætte hvis man ikke kan se lyset for enden men man må bare tro på det og gennemføre de ting man foretager sig og aldrig gøre noget halvt. Hvis man kan være påvirket og stadig klare skolen så lucky you jeg gør det samme men en dag vil fornuften vel også sige nu har jeg prøvet det så nu må jeg videre, håber jeg ihvertfald. Men uanset hvad så skole sku en god ting også selvom man ikke er liderlig efter klasseundervisning. Der er masser flinke mennesker, masser af fester (mange piger på hhx:D) man kan sidde indenfor om vinteren og du får SU uden du egentlig behøver lave det store hvis du ikke blev kastet i gulvet efter fødslen. Håber du kan bruge erfaringen...
8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cool topic. jeg er selv lige begyndt på HF her fra sommer, var dødtræt af at arbejde som Vikar, gå hjemme, eller at begynde på Teknisk skole igen..
Kan følge mange af dine tanker, og jeg tror bare det er at komme igang. Jeg har sat mig som mål at fuldføre den her uddannelse, for jeg gider ikke hen og starte forfra. Blir et kort svar fra min side af, jeg skal ha lavet noget matematik færdigt! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]