Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 05:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
waggafnipsen skrev:
HAHA, cyrus spiller tisser med farmand og fylder moder med piller... go stil :lol:

I er jo syge...

Mange tak for jeres kritiske syn i andre er begyndt at få mine øjne op..

Det gav lige det sidste for at sparke mig i gang..
Prøver på at holde mig ren i hvoedet denne her weekend og det går meget godt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
trist for dig, men prøv at udnyt situationen til at få snakket med dem om det, så de bedre kan forstå dig, og du bedre kan forstå dem.

waggafnipsen: ret smagløst, kunne du ikke tænke dig at lukke røven? Mvh

Titel:
Medlem

cyrus_tha_vrius666 skrev:
Ayers Rock skrev:
22 år, ain't that right cyrus?

På mig lød det som om at du i en af de andre tråd rent faktisk har været involveret i problemer der både omhandlede skumle typer og uansvarlig/uheldig omgang med narkotika.

Yow sådan har også¨været sådan.. MEn jeg er blevet klogere nu.. glemte bare at komme af med rester fra en fest jeg vcar til for at par uger.. Det går også meget bedre nu.. Men utroligt at uanset hvad jeg skriver herinde så hader folk mig :roll: ¨

Jeg hader dig ikke Cyrus.. God karma herfra..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
HAHA, cyrus spiller tisser med farmand og fylder moder med piller... go stil :lol:

HAHA waggafnipsen slikker røv på DeHades og lyder som en tåbe, go stil. lol :P :D :) :P

:roll:

Cyrus: Nederen at dit far fandt dit stash, men så må du tage den derfra, sket er sket. Få snakket en mand til mand snak med din far og fortæl at det sgu er slut med forbruget nu.
Du har beskrevet flere situationer her på siden som har haft en negativ klang, og hvor at stofferne har spillet en uheldig rolle. Det handler nok om at du skal indse nu at der ikke skal tages alt det amf mere. Det ødelægger jo for meget.

Til sidst. Som de andre påpeger minder din måde at udtrykke dig på herinde allermest om en SødTøz14 fra arto eller noget i den dur. Sorry, men hvis du skrev lidt mere stille og roligt kunne det være at folk gav svar af samme skuffe tilbage.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
ja sku da, numseslikker number 1 her på boardet..

ej, spøg til side.. jeg har heller ikke noget imod dig cyrus som sådan og du skal ikke tage dig af mine latterlige inputs for den slags sker når man tager lidt for store sug inden man kommer ud af sengen en lørdag morgen..

men lyder godt at du har "åbnet" øjnene lidt.. thumbs up

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg hader dig bestemt ikke cyrus.
Tog han dit knark ?

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Du er nødt til at snakke med dine forældre mht. privatlivets fred!
Og bagefter skal du på komma-skole..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
cyrus_tha_vrius666 skrev:
Ayers Rock skrev:
22 år, ain't that right cyrus?

På mig lød det som om at du i en af de andre tråd rent faktisk har været involveret i problemer der både omhandlede skumle typer og uansvarlig/uheldig omgang med narkotika.

Yow sådan har også¨været sådan.. MEn jeg er blevet klogere nu.. glemte bare at komme af med rester fra en fest jeg vcar til for at par uger.. Det går også meget bedre nu.. Men utroligt at uanset hvad jeg skriver herinde så hader folk mig :roll: ¨

Beklager, men det er lidt svært at tage dig seriøst, når din skrivestil mest af alt minder en om en 16-årig knejt fra provinsen, der lige har opdaget amfetamin. Alt fra dit profilbillede til din signatur skriger "useriøsitet" og i din alder er det altså ikke specielt charmerende at man sidder og whiner over at ens forældre har fundet ens stash.
Måske du burde genoverveje dine prioriteter her i livet? Der er muligvis en grund til at din økonomi er dårlig - jeg tvivler på at det udelukkende skyldes andres beslutninger, og ansvarsfølelsen bør altså være indtrådt på nuværende tidspunkt.

Vil mene det snarere er 14-års stil. :roll:
Ikke destomindre, QFT.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]