waggafnipsen skrev:
Sharepirat skrev:
Hehe vennerne var der skam - de var bare ikke lige med udenfor? Og husk, at du kan have så mange venner som muligt, men så snart du står alene i situationen kan de altså ikke lige hjælpe dig? (:
man skal aldrig lade sig bukke selvom man står alene... tag chancen og få det bedste ud af det... man dør jo ikk af en smule blod på tanden.,
det var saa praecis der jeg mistede al respekt for dig..
hvis folk vil slaa paa dig, ring efter politiet - svaerrer er den ikke.. den slags opforsel er under al kritik - og at slaa igen er ikke en skid bedre..
hvis du er bange for politiet fordi aaeh nej, jeg har taget stoffer - bor du maaske starte med at overveje om det er det rigtige sted at tage stoffer, eller bare soge kontakt til dormaendende.. -
et er folk der vil slaas, men folk der er parate paa at slaa igen skaber den slags folk.. - for at skrive det selv saa en paphat som dig kan forstaa det: det er ikke sjovt at spille fodbold imod bitte smaa born fordi de ikke giver nogen modstand, eller spille cs imod en total nuub - men en der er en smule darligere end en selv er det perfekte, for der foler du dig stadig god naar du vinder..
lad dem ikke fole sig gode.. lad dem fole sig som det lort de nu engang er - og jeg haaber du foler dig som lort hvis du vaelger at slaa igen..
tag jer forhelvede sammen..