Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
waggafnipsen skrev:
Sharepirat skrev:
Hehe vennerne var der skam - de var bare ikke lige med udenfor? Og husk, at du kan have så mange venner som muligt, men så snart du står alene i situationen kan de altså ikke lige hjælpe dig? (:

man skal aldrig lade sig bukke selvom man står alene... tag chancen og få det bedste ud af det... man dør jo ikk af en smule blod på tanden.,

det var saa praecis der jeg mistede al respekt for dig..

hvis folk vil slaa paa dig, ring efter politiet - svaerrer er den ikke.. den slags opforsel er under al kritik - og at slaa igen er ikke en skid bedre..

hvis du er bange for politiet fordi aaeh nej, jeg har taget stoffer - bor du maaske starte med at overveje om det er det rigtige sted at tage stoffer, eller bare soge kontakt til dormaendende.. -

et er folk der vil slaas, men folk der er parate paa at slaa igen skaber den slags folk.. - for at skrive det selv saa en paphat som dig kan forstaa det: det er ikke sjovt at spille fodbold imod bitte smaa born fordi de ikke giver nogen modstand, eller spille cs imod en total nuub - men en der er en smule darligere end en selv er det perfekte, for der foler du dig stadig god naar du vinder..

lad dem ikke fole sig gode.. lad dem fole sig som det lort de nu engang er - og jeg haaber du foler dig som lort hvis du vaelger at slaa igen..

tag jer forhelvede sammen..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sharepirat skrev:
Jamen her kan i se hva der sker :O
Havde ikke provokeret eller noget her til aften - men *PoW* 13 sting lige over læben, ville gerne smide et billed op, men fatter ik lige at få det til at virke..

Fuck alcohol - vildere stille og rolige fester hvor folk bare sidder og har det godt (:[/img]

Stop tuderi og drik ansvarligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
spiffeh skrev:
waggafnipsen skrev:
Sharepirat skrev:
Hehe vennerne var der skam - de var bare ikke lige med udenfor? Og husk, at du kan have så mange venner som muligt, men så snart du står alene i situationen kan de altså ikke lige hjælpe dig? (:

man skal aldrig lade sig bukke selvom man står alene... tag chancen og få det bedste ud af det... man dør jo ikk af en smule blod på tanden.,

det var saa praecis der jeg mistede al respekt for dig..

hvis folk vil slaa paa dig, ring efter politiet - svaerrer er den ikke.. den slags opforsel er under al kritik - og at slaa igen er ikke en skid bedre..

hvis du er bange for politiet fordi aaeh nej, jeg har taget stoffer - bor du maaske starte med at overveje om det er det rigtige sted at tage stoffer, eller bare soge kontakt til dormaendende.. -

et er folk der vil slaas, men folk der er parate paa at slaa igen skaber den slags folk.. - for at skrive det selv saa en paphat som dig kan forstaa det: det er ikke sjovt at spille fodbold imod bitte smaa born fordi de ikke giver nogen modstand, eller spille cs imod en total nuub - men en der er en smule darligere end en selv er det perfekte, for der foler du dig stadig god naar du vinder..

lad dem ikke fole sig gode.. lad dem fole sig som det lort de nu engang er - og jeg haaber du foler dig som lort hvis du vaelger at slaa igen..

tag jer forhelvede sammen..

:yeah:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Sharepirat skrev:
Havde ikke provokeret eller noget her til aften - men *PoW* 13 sting lige over læben, ville gerne smide et billed op, men fatter ik lige at få det til at virke..

Fuck alcohol - vildere stille og rolige fester hvor folk bare sidder og har det godt (:[/img]

Det er sku da ikke alcoholen's skyld at du fik et par på låget. Hvis der er en eller anden mongol, der mener du skal have et par på låget, så er det lidt lige meget hvad du er påvirket af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
CamelJJ skrev:
Sharepirat skrev:

Det er sku da ikke alcoholen's skyld at du fik et par på låget. Hvis der er en eller anden mongol, der mener du skal have et par på låget, så er det lidt lige meget hvad du er påvirket af.

Grunden til han fik et par håndmadder, (skaldesmæk) må vel ha været at han var pisse fuld og derfor skide irriterende? Men det har mere med ens person at gøre end ens alkoholindtag. Så tråden burde hedde: "Lad være med at være pisse irriterende og dumme at høre på!"

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jae okay - men har efterfølgende fået af vide at jeg faktisk prøvede at stoppe en af mine venner og en han var ved at komme op og slås med, og så fik jeg en på hovedet - dog vil jeg ikke sige at jeg garanteret var dum at høre på - det er man som regel?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke rigtig få det til at passe sammen. Om du var fuld eller ej havde du vel prøvet at stoppe slagsmålet, og det slag du fik var sgu nok blevet plantet i hovedet på dig om du var stiv eller ej. Typen der gjorde det virker jo som en af de der kæmpetabere der kun kan formulere sig med knyttede næver.
Så i virkeligheden var du bare på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jae, det var sikkert noget i den stil - jeg var hvertfald uheldig - og skal nu rende rundt med et lækkert ar lige i face, men hva fanden, det er de tæsk livet giver ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]