Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 09:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Men så vidt jeg kan se det er det ikke et misbrugsproblem, men noget der ligger dybere end det, så jeg vil holde fast i at Freud skal besøge psykiatrisk skadestue, og komme til at snakke med en psykiater.
Jeg ved ikke hvilken du har besøgt, men der hvor jeg kom var det i høj grad veluddannet personale der var der, som ikke bare smed mig til "detox", selvom jeg havde et dagligt forbrug af cannabisprodukter. De lyttede til hvad jeg havde at sige og de prøvede at forstå mig, hvilket var meget vigtigt på daværende tidspunkt, så igen: Jeg vil stå ved mit (oprindelig Misse"'s) råd...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Han da vel starte i distrekt psykiatrien med henvisning fra egen læge. Her vil de hjælpe med en kombination af samtale terapi og medicin, alt efter hvor slemt det er.

Det lyder langt ude med 6 mdr vente tid er de overhovedet klar over hvor mange gange man kan nå og leve og dø på seks måneder.

Dummeflad til fjolset med det rådne svar gider ikke og gå tilbage og hvad hen hed, men det er bare ikke en mulighed, som er åben i den givne situation. Tag dig sammen til og forstå det eller prøv et rigtigt misbrug først og mærk egoet vakler, så se hvor nemt det er.
arg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Madblindboy skrev:
Det lyder langt ude med 6 mdr vente tid er de overhovedet klar over hvor mange gange man kan nå og leve og dø på seks måneder.

Ja det er meget dårlig service, men sådan er det jo nu engang. Derfor må man finde andre hurtigere måder at komme ind på ind i deres system på.

Prøv psych´s skadestue og lad dem ik bare feje benene væk under dig ;) De er gode til at få en til at lyde som om man bare er en hypokonder og det i virkeligheden ik er så slemt som man føler. Det er ihvertfald MIN erfaring :) Jeg har som regel altid en med til at hjælpe med at tale med læge/psychriater for en sikkerhedsskyld, så man ik bare ender med at komme hjem uden nogen form for hjælp ;)

Held og lykke herfra :)

Titel: Re: fucked up
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Freud
Jeg synes det er svært at tage stilling til dit problem, da du ikke har fortalt hvad du mener med "grænsesøgende" og "ekstreme sexuelle udskejelser". Det er der jo meget forskellige holdninger til, da vi har forskellige grænser, lyster, osv. For nogen vil oralsex måske være grænsen, mens andre skal helt ud og leje sex-døds leje før de mærker modviljen. Det jeg mener er, at der ikke er nogen grund til at sygeliggøre dine lyster, -problemet kan også være at din kone er meget konservativ i sin sexuelle udfoldelse.
Men som sagt, ved jeg ikke nok om jeres problem, ud fra din sparsomme udtalelse, men jeg ville råde dig til at gå til en psykolog (ja, en du selv betaler til!) og få talt ud om dit/jeres problem. Det kan godt betale sig, og du kan komme til med det samme, uden at skulle vente de 4-6 måneder.

Jeg kan ikke se at du har et misbruger problem, hvis du kun ryger hash en gang om ugen. Men det virker lidt som om du prøver at give hashen skylden for det som egentlig trykker dig :wink: .

Held og lykke!
Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg springer på fannys båd.

Det er slet ikke sikkert at du har et problem. Folk dyrker "sjov" sex over alt. Jeg dyrker selv "sjov" sex til tider. Min dame er så bare med på det meste, det er nok det der gør forskellen, fordi hvis jeg sætter mig til at tænke over mit sexliv og mine lyster, så kan jeg med et par "normale øjne" sagtens se mig selv, som gal i hovedet. Men hvis du virkelig føler du har et problem så drop den fede og gå til psykolog.

Når det sker for mig. Det med at noget ved mig, skræmmer mig, så tænker jeg det godt igennem og når næsten altid frem til, at det må være personlig udvikling og at det er den jeg er. Man er jo altid sig selv, nogle gange udvikler man sig bare i en underlig retning og kan godt få et chok over det, fordi man ikke har opdaget det, før udviklingen er slut.

Men uden at vide hvad det er, der er dit problem, så kan jeg kun foreslå psykolog og ingen hash. Tror dog ikke det er hashen, det er en gang om ugen, det burde ikke påvirke dig på den måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]