Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 01:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige på grænsen og så altid lidt mere (SYRE)
Citat:
Farmand8900 skrev: Wow du er virkelig dummere end jeg trode! Rolling Eyes

Prøv da lige at svine en der bare vil have viden!!
Står selv i den situation som 18 årig at være i misbrug for anden gang og det er først nu jeg er begyndt at lære om de stoffer jeg har gået og indtaget.
Sys det er flot der er en der tør spørge, naiv eller ej og lige meget om man ik lytter på stedet har man det jo altid et sted i baghovedet som fakta, til den dag man kan tage det til sig. Nogle ting må man os bare ud og opleve selv, inden man opdager hvor forkert det var!!

2 Moonloop..
Øhh det lyder virkelig ik som om det er coke du søger!! Coke skaber kun en falsk selvtillid. På INGEN måde en psychedelisk oplevelse i den forstand!

Titel:
Medlem

Dark*Princess* skrev:
Nogle ting må man os bare ud og opleve selv, inden man opdager hvor forkert det var!!
!

det er du jo også et smukt eksempel på, hvor sundt og fantastisk det er ikke at ha lavet sin research
det er ikke lige det bedste råd du kommer med det

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Står selv i den situation som 18 årig at være i misbrug for anden gang og det er først nu jeg er begyndt at lære om de stoffer jeg har gået og indtaget.

hvilket bare beviser at man skal lave sin reseach før man kaster sig ud i stoffer.

Citat:
Er man dum, hvis man som ung vil kaste sig ud i en ting som stoffer? Ok, I alle sammen er dumme, men det er ærlig talt en naturlig ting for mennesket at danne sig sine egne erfaringer og at kaste sig ud i livet.

Nej, men man er ikke for klog når moonloop får at vide 117 gange at coke ikke er psychedelisk men alligevel holder på at det jo godt kan være nogle får en psychedelisk oplevelse ud af det. Men hvad værre er, han vil ikke engang på opfordring lave en reseach og lære lidt om stoffer før han prøver det. Nej,nej vi prøvet først og stiller spørgsmål bagefter. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

At starte med coke er det dummeste jeg længe har hørt.
Især fordi du ikke ved en fløjtende fis om det.
Som en anden også har skrevet er det et af de "hårde stoffer".
Læs om de stoffer (PLANTER og svampe) du har tænkt dig at tage, før du tager dem
- for du vil vel gerne passe på din psyke og leve et langt liv med en sund mental tilstand.

Det virker som om, du lige har opdaget at stoffernes verden findes..
- og ja vi har alle været helt unge, men hvor ville jeg ønske, at der, dengang jeg som ung begyndte med planterne,
havde været nogle erfarne til at fortælle mig lidt om hvad, hvor meget, hvordan, hvorfor o.s.v.

Prøv at tage imod folks råd - og se det ikke som belærende,
men derimod som nogle af de råd vi enten fik som unge eller gerne ville have haft,
for at undgå problemer pga uvidenhed og forkert brug.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Det er måske lidt ligegyldigt at nævne igen, men det lyder da som om, at det på ingen måde er stimulanser du har lyst til at prøve.

Læs lidt på erowid.org om mexicanske cubensis (svampe) eller 2c-b - en lav dosis 2c-e kunne også være en mulighed. Hvis du virkelig har en træng til det skal være et "hårdt" stof, så ville lsa måske være en ide. Men synes nu du skal prøve en omgang cubensis.

Du kan læse om alle de ting jeg nævner, både på siden her, og på erowid.org, hvilket jeg varmt vil anbefale dig.

Det skræmmer mig meget, at du overhoved overvejer at tage Kokain første gang.

held og lykke :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for alle de gode råd folkens! :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Som så mange andre har sagt, hvis du vil have en psy oplevelse - start med en lav dosis svampe... Og for guds skyld, læs lidt om sagerne inden du giver dig i kast med det :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
Dark*Princess* skrev:
Nogle ting må man os bare ud og opleve selv, inden man opdager hvor forkert det var!!
!

det er du jo også et smukt eksempel på, hvor sundt og fantastisk det er ikke at ha lavet sin research
det er ikke lige det bedste råd du kommer med det

Det siger jeg bestemt ikke, men bare fordi jeg ikke kunne styre det da det kom til LSD er det jo ikke ens betydning med at han ikke lærer. Jeg kunne da forestille mig hvis man for første gang prøver stoffer og forventer en psychedelisk oplevelse ud af coke bliver man vel heller ik andet end skuffet!! For så ved man da overhovedet ik hvad man skal mærke efter!!
Jeg siger overhovedet ik det er bedst altid at gøre sin egen erfaring, men nogen gange er man bare nødt til det før man lærer!!

Titel:
Medlem

Dark*Princess* skrev:
Jeg kunne da forestille mig hvis man for første gang prøver stoffer og forventer en psychedelisk oplevelse ud af coke bliver man vel heller ik andet end skuffet!! For så ved man da overhovedet ik hvad man skal mærke efter!!
Jeg siger overhovedet ik det er bedst altid at gøre sin egen erfaring, men nogen gange er man bare nødt til det før man lærer!!

hvorfor skal han så kaste sig ud i coke, når han ikke ved hvad det er? (kan godt være jeg har misforstået noget, mht om du mente kaste sig ud i psychedelia)

oprindelige poster, personligt synes jeg coke er røv sygt, på samme måde som amf, men mange nyder det..og der er mange som har en masse forventninger til coke, og bliver skuffet. synes du skal læse lidt om de forskellige stoffer i wikien, og søge lidt på det du finder interessant :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
Dark*Princess* skrev:
Jeg kunne da forestille mig hvis man for første gang prøver stoffer og forventer en psychedelisk oplevelse ud af coke bliver man vel heller ik andet end skuffet!! For så ved man da overhovedet ik hvad man skal mærke efter!!

hvorfor skal han så kaste sig ud i coke, når han ikke ved hvad det er? (kan godt være jeg har misforstået noget, mht om du mente kaste sig ud i psychedelia)

oprindelige poster, personligt synes jeg coke er røv sygt, på samme måde som amf, men mange nyder det..og der er mange som har en masse forventninger til coke, og bliver skuffet. synes du skal læse lidt om de forskellige stoffer i wikien, og søge lidt på det du finder interessant :)

Måske skal han så lige kaste sig ud i coke fordi som du selv siger
Citat:
og der er mange som har en masse forventninger til coke, og bliver skuffet.

Måske når han forventer noget psychedelisk bliver han netop skuffet! Jeg ved det self ik,men når som flere har nævnt at han jo ik lytter var det nok ik det værste der kunne ske. Kunne da forestille mig andreting derer værre at starte med lige i denne situation.!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er svært at anbefale nogen at begynde at tage coke. Jeg har i hvert fald svært ved at finde fornuftige argumenter. Det er både vanvittig dyrt og vanvittig vanedannende. Og det giver ikke anledning til nogen form for selvindsigt på nogen positiv måde.

Hvis man bliver skuffet første gang, så har man prøvet det, og hvis man tænker fremad, så stopper man bare dér. :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja jeg tror også lige jeg tøver en kende m.h.t coke. Jeg vil læse det meste igennem som mange allerede har nævnt, og derefter finde ud af hvad der kan opfylde mit krav :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Moonloop skrev:
Ja jeg tror også lige jeg tøver en kende m.h.t coke. Jeg vil læse det meste igennem som mange allerede har nævnt, og derefter finde ud af hvad der kan opfylde mit krav :P

Så kom der lidt fornuft fra din side alligevel :wink: Var lidt urolig for måden du virkede på i starten mht. at du ikke rigtigt læste eller tog det til dig som andre skrev til dig. Men god idé, få det læst igennem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Moonloop skrev:

Kanon ide :) Håber du finder stoffet der giver den oplevelse du søger 8)

Titel:
Junior medlem

Dark*Princess* skrev:
Det siger jeg bestemt ikke, men bare fordi jeg ikke kunne styre det da det kom til LSD er det jo ikke ens betydning med at han ikke lærer. Jeg kunne da forestille mig hvis man for første gang prøver stoffer og forventer en psychedelisk oplevelse ud af coke bliver man vel heller ik andet end skuffet!! For så ved man da overhovedet ik hvad man skal mærke efter!!

God research vil aldrig nogensinde skade. Selvfølgelig skal man lave sine personlige erfaringer, det sker jo ligeså snart du indtager stoffet - Ligegyldigt om du har lavet research før. Vi har alle hver vores opfattelse af de specifike stoffer, og det er en opfattelse der konstant bliver ændret på i takt med vi lære mere og oplever mere. Ved research, kan man have en fornuftig opfattelse af stoffet som første gangs bruger - Sine forventninger er ikke helt ude i skoven, man har en general idé om dosering, hvilken forholds regler man skal tage og så vidre.
Hvis man tager kokain i håb om at få en psykedelisk oplevelse, kan det da sagtens gå grueligt galt - Måske vil drengen tænke at han bare har en høj tolerance for stoffet, og så tage noget mere - Igen og igen og igen. Det er ikke en god sti at gå ned af som første gangs bruger, og da slet ikke hvis man overhovedet ikke har nogen erfaringer om stoffer.
Der eksistere nok tåber som hopper helt derud hvor de overhovedet ikke kan bunde, blander flere stoffer(Som de måske ikke har erfaringer med, i forvejen) sammen uden omtanke, og bare giver den gas derud af - Vi har ikke brug for flere af dem. Vi lever idag i et informations samfund, og der er masser af information at hente omkring stoffer, vel og mærket anonymt - Så hvorfor ikke gøre brug af det? Det er da bare ren og skær idioti, og i den grad respektløst over for ens egen krop samt psyke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
jeg vil sige dårlig dansk coke kan godt blive en lille smule psykedelisk hvis du tager en del selv, og samtidig ryger rigtig mange joints.

meeen hvis du vil opleve nogle farver og noget på en rimelig user friendly måde så prøv at snup en 20mg 2c-b eller en lav dosis svampe.

og pas nu på dig selv

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
jeg vil sige dårlig dansk coke kan godt blive en lille smule psykedelisk hvis du tager en del selv, og samtidig ryger rigtig mange joints.

Det vil nok nærmere skyldes cannabissen end coken. Hvorfor skulle det også lige være dårlig coke der kunne være lidt psychedelisk? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
KaFFeGrums skrev:

meeen hvis du vil opleve nogle farver og noget på en rimelig user friendly måde så prøv at snup en 20mg 2c-b eller en lav dosis svampe.

og pas nu på dig selv

Jeg tror nu mere, det er de joints der giver den psykedeliske effekt.

Titel:
Medlem

Har også en kammerat som bliver ved med at sige til mig at han synes det er bedst at man hopper ud i det og man ikke læser så meget om det.. For hvis man læser for meget om det kan det også gøre at man får et dårlig trip hvis man sidder og tror at det hjælper at bruge HR .. og at man så ikke føler at det virker når man har indtaget stoffer.. Det kan jeg godt forstå..Men jeg synes det er bedst man læser om det man tager.. jeg læser altid grundigt og spørger grundigt når jeg skal prøve noget nyt.. så jeg ved hvad jeg skal holde øje med.. Hader mennesker der sidder og snakker om noget og de tror de ved hvad de snakker om og så sidder man og læser noget helt andet end det de siger :D .. Jeg gider ikke engang fortælle det til personen hvis det er jeg ved hvad der er rigtigt..

Skulle bare lige fortælle hvordan en jeg kender er hehe .. han er lidt nederen når han er sådan .. Han har også været for langt ude fordi han ik læste om det tror jeg :/

Men ja synes også du skal starte med noget andet feks svampe eller LSA hvis du vil ud og flyve ;D

Titel:
Dedikeret medlem

det er bare at dyppe næsen i bedste tony montana stil :lol: ikke noget pis der, bare få en god portion cola indenbords hehe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]