Troll skrev:
Citat:
BINGO ..... så ved du nu hvilken hjælp du søger - Altså du ønsker hjælp til, at finde ud af hvad der skal til for at du kan holde livet ud.
Flashback: BINGO ..... Ja jeg gør. Er du i stand til at hjælpe mig da!? Jeg søger!!!
Troll skrev:
Citat:
Så skal du starte med her og nu - eksv. bor du hvor du vil osv osv.
Ja jeg er velplaceret i min egen lejlighed, med min nabo som kæreste!

Problem?!!!
Troll skrev:
Citat:
Så opdager du måske hen af vejen noget om "dovenskab" og "forkælethed" ….. mange mange i din alder har ikke lært at man skal op af stolen for at få mad og glæden ved det. Nope det "kalder" de for hårdt slid. Hvor fedt!!!!!!!!!!! ....... a
Jaha.. jeg så er så bare en fra en almindeligt hjem hvor jeg altid har været problemet!§! Som 13årig tog jeg så mange stoffer og var i kriminalitet at jeg blev sendt på kostskole!! Værs`go. Fra den ene dag til den anden INGEN at komme til fordi man er en fucking perker der flirtede med skolens lækreste fyr. Overkom det og bliv en del af flokken. Så kom ik og sig jeg ik ved hvordan det er at skulle klare sig. Jeg er smidt ud fra sted til sted siden boede i NARKO HULER med heroinmisbrugere og værre som 13årig Tro mig jeg ved hvordan det er at komme hjem og blive glad for mad varme en seng et rart badeværelse

Troll skrev:
Citat:
- Jeres forældre er nogen røvhuler som ikke havde tid til, at lære jer det. De jagtet gods og guld som deres forældre igen har programmeret dem med.
Sagde jeg lige jeg var Perker!! Det tror jeg vidst. Så du skal fucking ik disse min mor eller familie!!

Troll skrev:
Citat:
Måske du skal genvinde glæden ved det simple – Hvis du tager langt ud i ødemarken en tid og sulter, fryser og savner med mere. SÅ SKAL DU BARE SE ….. så kommer du hjem og glædes over faktisk ingen ting. Plus du nu selv ved det er DIG og ikke andre som skal/kan hjælpe dig.
Øhh syntes det jeg skrev før taler for sig selv til det her!?
Troll skrev:
Citat:
Du må meget gerne blive sur nu ……. helst
Jeg elsker at diskutere og ja jeg bliver sur i diskutioner, men bagefter er der sku sjældent nag..
Troll skrev:
Citat:
Der er sgu ikke meget glæde i at få alt serveret eller dikteret ,,, og gider du ikke uddannelse og job .... så lad være ... det er helt oki .... ingen er bygget til det samfundet har udviklet sig til.
Nej ærgeligt samfundet ik har samme mening som dig. For jeg trænger til en pause fra alt. Men en dag kommer jeg også og tager min pædagog uddannelse og bliver måske ligeså godt til håndbold som jeg var inden jeg blev 13.
Troll skrev:
Citat:
Og ønsker du bare at forske i det åndelige eller dig selv. Så er det også fint fint. Du skal bare have dig placeret så du ikke bliver generet af uforstående.
Ja jeg leder sku os efter en plads men syntes bare ikke jeg kan finde en ledig og tro mig jeg har sku ledt.