Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
Selv har jeg en smule angst. Jeg er ikke meget for at være inde i centrum i en weekend hvis jeg er ædru, eller hvis folk spiller macho, højtråbende eller bare lidt fjendtlige er jeg heller ikke langsom til at tage benene på nakken nogengange. Men det bizarre er, at jeg sommetider godt kan lide min angst.
Adrenalin junkie

Jeg forstår godt dit rush, når du har sådan en episode (men det er nu ikke et rush jeg selv har gjort meget for at jage). Det er vel noget med, at man efter en farlig episode, eller hvad man
opfatter som sådan, kun kan bryde ud i en sindssyg latter, mens man råber mod himlen "jeg lever, jeg LEVER! Muuuaawaaaahahahhahahahahaha". Det er også derfor nogle mennesker kører ræs og udsætter sig selv om andre for ekstrem livsfare.
OCD'en har sikkert nogle ligheder i det at personen bliver ekstremt angst, hvis ritualerne ikke bliver fulgt til punkt og prikke. Overladt til sig selv har de dog en tendens til at adlyde angsten, og deres rush er også følelsen af at have "overlevet faren" - altså belønning når den tvangsmæssige adfærd er udført.