hey igen allesammen, ja undskyld jeg ikke har været på lang tid, været en masse der kom i vejen.
Men det hele er godt igen.
For dagene efter det var sket gik jeg jo mest alene i mine egne tanker, og tænkte alt for meget på hvad der var sket. Jeg havde så en god ven jeg fortalte det til ( en af dem jeg blæste med, mine første gange )
Og han sagde han ville gå ind i alle de huse på den vej for at se om der var en skræmmende lille dreng. Vi vælger så et hus, og banker på og venter, døren bliver lukket op og den skræmmende dreng stod der, Så det var totalt nice og se ham igen nærmest, for så vidste jeg der intet var galt, Men man kunne så se han var mongol, han så stadig meget uhyggelig ud. men intet var galt med mig, men min ven blev så bange for ham drengen fordi han ligner en djævel, så han gik i chok og jeg måtte slæbe ham væk fra stedet

Det i spørg til med stemmerne jeg hører. Tja det er der stadig, men somsagt ikke noget jeg tager mig af.
Og hun snakker ikke direkte til mig nej, hun siger mit navn svagt, så lader jeg det gå forbi, også siger hun f.eks. svagt : hvordan går det, har du haft en god dag?, kunne det f.eks. være
Sidst jeg tog epiller var nytårs aften, så jeg har ikke taget det i 1½ måned nu, faktisk utroligt så svært det er at stoppe. Det er svært 1 måned men så er trangen faktisk også væk synes jeg:)
Men vil gerne sige tak for alle jeres posts til det her.
Makvalia, du snakker om 5-htp kan anbefales, hvad er det helt præcist?