Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 06:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
For at opnå pink-eye :shock: :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Fanny skrev:
Hvorfor tog du 100-150 mg diazepam? Bare nysgerrig...

Hilsen Fanny

Lurede jeg også over.. 10-15mg "plejer" (det er heldigvis ikke en vane) at være nok til at slå selv en amf-tur i gulvet..

Nå, men som sagt godt du er ok :)

Vh SpuN-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Ja, det vigtigste er sgu, at du er ok nu.
Men kan du ikke lige forklare mig (og evt. andre), hvad idéen er med at ture i byen på benzoer og bajere. For mig er det indbegrebet af alt andet end en tur i byen.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Gachine@>> Jeg vil tro at den slags ikke er helt planlagt, men mere er tanker som kan komme efterhånden som fornuften er slået fra!

Men godt at du er kommet igennem det Ke! Håber du har lært noget af oplevelsen!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vest/midt sjælland
Ke: Det ikke en sjov omgang du har været igennem der, godt du kom til bevidsthed igen.
Kunne godt tænke mig at vide om du har lært noget af det?
Hvis, hvad har du så lært?
Og hvorfor har du lært det?

Men siden du er kommet dig oven på den tur, er du jo ikke sådan at få ned med nakken, og det kan du måske bruge på nogen mere konstruktive måder end at lamme dig sådan.
Det bedste til dig!
Kram herfra :wink:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Gachine skrev:
Men kan du ikke lige forklare mig (og evt. andre), hvad idéen er med at ture i byen på benzoer og bajere. For mig er det indbegrebet af alt andet end en tur i byen.

Da jeg var yngre, var jeg ret glad for netop den kombo (primært fordi jeg ikke havde adgang til ret mange stoffer.) Når man blander alkohol og benzodiazpiner, falder man ikke bare i søvn, som man ville gøre hvis man tog benzodiazepiner alene. Man kan i stedet opnå en lidt zombie-agtig rus, hvor man virkelig kan få væltet rundt. Selv når aftenen måske ikke har været så mindeværdig, fordi man kun kan huske ganske lidt, så er de historier ens venner kan fortælle om ens handlinger ofte underholdende. Jeg indrømmer blankt, at det er hamrende dumt at lave den kombo, men det er vel også typisk sådan noget ungdomshalløj, som man laver i 16-17 års alderen.

mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg kender skam godt effekten, og jeg har da også været glad for den. Men jeg kunne bare slet ikke forestille mig at kombinere det med en bytur.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Psyko skrev:
Gachine skrev:

Da jeg var yngre, var jeg ret glad for netop den kombo (primært fordi jeg ikke havde adgang til ret mange stoffer.) Når man blander alkohol og benzodiazpiner, falder man ikke bare i søvn, som man ville gøre hvis man tog benzodiazepiner alene. Man kan i stedet opnå en lidt zombie-agtig rus, hvor man virkelig kan få væltet rundt. Selv når aftenen måske ikke har været så mindeværdig, fordi man kun kan huske ganske lidt, så er de historier ens venner kan fortælle om ens handlinger ofte underholdende. Jeg indrømmer blankt, at det er hamrende dumt at lave den kombo, men det er vel også typisk sådan noget ungdomshalløj, som man laver i 16-17 års alderen.

mvh. Psyko

Ja ^, til jer, der spørger hvorfor. Jeg synes egentlig ikke selv, det er så slemt, lige umiddelbart ville jeg sige, de bare kunne have ladet mig sidde... Hvilket jo også egentlig kom frem, de bare kunne - men selvfølgelig hellere på den sikre side.

Og eftersom jeg har den holdning, har jeg "desværre" (kald det, hvad du vil) ikke lært specielt meget. Næste gang får den selvfølgelig ikke lige samme dose...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vest/midt sjælland
Jepper, at lamme sig på benzoer især flunitrazepam, har skam også hørt min ungdom "barndom" til. Gjorde det i stor stil fra 13 års til 17 års alderen, og også med ture som KE. Og jo det virkede seriøst som en stabilt, måde at tåge rundt i jomfruanegade på,men kombinerede det også med alt mulig andet. Det var så også kun indtil de zombie ture, viste sig at havde været lidt for søvn gænger agtigte.Sagt på en anden måde, det blev ikke ved med at være en gangbar optur,ikke at kunne huske, hva` man havde fortaget sig.Og slet ikke, når man arbejdede der inde.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
KE; Skriv til mig næste gang du vil i byen, så tager jeg med og holder dig i ørerne! :P

Er glad for at høre at du er ok

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Nå så håber vi bare du lærer noget af det ke.

Du kender min mening og du ved hvordan jeg har det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]