Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 15:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Inzane skrev:
Hej igen ;)

Jeg vil hvertfald lige sige først jeg har fået det rigtig godt igen :)

Og tusinde tak for hjælpen mht. til motionen og den sunde mad..

Har det dejligt normalt i hovedet igen :D

Dog har jeg stadig lidt HPPD agtigt noget, men jeg tror bare det er noget jeg er ved at leve med. Jeg har dog langt lidt mærke til at nogle gange uden for at tingene godt kan hoppe lidt, fx når jeg kigger på det vandret brædt eller lign.

Efter denne oplevelse, har jeg virkelig fået enorm respekt for stoffer. Ikke fordi jeg ikke havde det før, men selv at mærke hvad det kan gøre ved en synes jeg personligt er utroligt. Vildt at er par øl og noget godt hash kan sætte så meget gang i tankerne.
Da jeg har gjort dette så mange gange før. Jeg har bare undervuderet cannabisen.

Jeg har slet ikke rørt hash lige siden, har stadig lidt "noia" når jeg tænker over hvad det gjore ved mig. Men har også fået de positive ting frem i dette som skete. Jeg kan slet ikke beskrive det, oplevede noget som var så stort og så vildt, at det simpelthen bare slog mine ben væk under mig.

Jeg har dog kørt lidt MDMA og Amfetamin ned, men ikke i det vilde doser.
Synes faktisk det er meget rart at trippe på ca 150-200 mg MDMA.. Hvilket slet ikke er en stor dosis for mig.

Men jeg vil hvertfald sige tak, ja tak for de råd i har skrevet. Det har hjulpet mig utroligt meget. Jeg skriver dette fordi jeg mener at vi mennesker skal være bedre til at påskønne den hjælp vi får af andre.

Man kan aldrig sige Tak for mange gange..

'Det du betegner som hppd kan godt være at du har fået en permanent evne til at opfatte energi og frekvenser som normalt var ude for rækkevidde, husk på at hash er bevidsthedsudvidende og med det ord menes det temlig bogstaveligt, vi er omgivet af vibrationer men opfatter dem ikke normalt grundet hvores naturlige filter, dette filter brydes langsomt ned af psychedeliske stoffer, det kan være en meget svær oplevelse og belastende for nogen, derfor har vi et naturligt filter, når man tager disse stoffer kan man komme ind i bevidsthedstilstande som minder om dem man oplever når man har mediteret i mange år

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]