Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

har nok også lagt på en 6'er, et års tid..

Idag ligger jeg på -000000 .. Men det tog mange forsøg ;o)! Og det føles vidunderligt ..

mht. Bivirkninger har jeg ikke haft de store efter jeg er stoppet.. de første 10-12 dage var hårde med svedture og søvnløshed (og tanken om tage ud til min ven for at suge en LILLE pind) .. Men var 100% bevidst om at det skulle til at slutte nu, da jeg overhovedet ikke kom videre i livet..

Idag er jeg på toppen, fuldtidsjob - 17000 udbetalt hver månede, til mig SELV, da jeg stadig bor hjemme (19 år).. Mine gode gamle "fornuftige" studerene kammerrater ..

; Da jeg valgte stoppe, Skrev jeg en liste op med "MÅL" for de næste 3 uger, and here it goes:

Stå tidligt op, gå tidligt i seng. Samme tidspunkt everyday!!! vigtigt
MASSER VAND (5L) om dagen!! (så man kan få svedt alt det snavs ud af kroppen)
frugt & vitaminer også vigtigt.
MOTION!! (vigtigt) Og meget svært at "vende sig til" .. men tanken om man virkelig har gjort noget for sin krop og sig selv er FANTASTISK. + At du bliver "træt" og slipper af med søvnløsheden om aften.

;

har du negative tanker, find på noget lav.. Ring til din mor, far, mormor, morfar whatever spørg om du skal slå deres græs, whatever. :D :D
Vær aktiv hele dagen .. virkelig dumt at sidde "dagdrømme" og få nogen syge tanker og tanker om hash ..

Håber virkelig det vil hjælpe nogen..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmm, nu kan jeg se der er mange der har "misbrugt" cannabis og så tænker jeg så bare om dem der har røget massivt, jeg hørte 2-5 gram om dagen ? måske har haft nogle problemer af en eller anden art de ville snige sig væk fra, som det tit er med misbrugere ?
Siger ikke det er sådan, men altså, jeg ved da at nogle begynder at ryge efter at forældre er blevet skilt, kæresten har slået op, etc.

Selv er jeg på 4-5 på scalaen, men det svinger meget, hvis ikke jeg lige har noget at ryge eller har andet for, så lader jeg bare vær med at ryge, ingen "trang" til at ryge, lyst ja, men trang ? nej.

Det med at komme væk fra den gamle vennekreds kender jeg godt, men mon ikke det er fordi jeg IKKE gider i byen hver weekend, fordi jeg IKKE gider spille pool / se film / spille poker som min gamle vennekreds gør i.
Jeg har bare udviklet mig i en anden retning, med andre interesser og andre hobbyer.

Men ok, problemer ? Kunne sagtens sige "hash har givet mig angst og depression ! Hukommelsesproblemer og irritabilitet" men havde også de problemer før jeg røg, men folk som ikke kender mig godt nok er hurtige til at sige "Det der ! Det sku pga. hashen !"

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er jo svært at sige noget generelt, eftersom folk reagerer forskelligt på hash, da folk jo heldigvis er forskellige.

Men i mit tilfælde røg jeg hver dag i ca halvandet år. Jeg røg vel gennemsnitligt mellem 3 - 6 gange om dagen. Jeg begyndte at få små som store problemer.

Et af mine store problemer var, at jeg ikke rigtigt kunne styre det sådan rent forbrugsmæssigt. Jeg blev ved med at øge forbruget hele tiden, og det kunne hverken jeg eller min økonomi holde til, så derfor valgte jeg at stoppe helt.

Nogle af de problemer jeg fik var, angstanfald, depressive tanker, koncentrationsbesvær, indlæringsvanskeligheder, taleproblemer (jeg tog mig selv i at skulle lede efter ordene, når jeg førte en samtale med nogen), elendig hukommelse, samt følelsen af at være i en "osteklokke" og følelsen af ikke rigtigt at være tilstede.

Jeg har fået det betydeligt bedre, efter jeg stoppede. Jeg føler mig mere klar i hovedet, og synes egentlig ikke længere at lide af problemer med hukommelsen eller talebesvær længere.

Jeg er da sikker på at det for mange ikke har en så stor dårlig indflydelse, men et af mine større problemer var jo netop, at jeg øgede forbruget hele tiden, og at det til sidst ikke længere var et rimeligt forbrug - men et misbrug!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Hej Malkavian, jeg har selv haft lægget i katogori 6. Hvor jeg røg imellem 3-5 joints om dagen, men er dog stoppet nu og har ikke røget en joint de sidste par månedere.
Grunden til jeg stoppede var primært:
Jeg brugte alle mine penge på det hash.
Jeg blev ikke ordenligt skæv længere, (Kun lige morgen joints, og så nat joints)
Jeg glemte konstant hvad jeg tænkte, og når jeg prøvede at lede efter hvad end jeg tænke på, var den helt gone.
Jeg blev deprimeret og sur når jeg ikke røg, og det var nok også den største grund til jeg stoppede. Jeg brød mig ikke om at min humør skulle afhænge af hvorhvidt jeg havde røget eller ej.
Så nu er jeg stoppet helt, men overvejer dog lidt om jeg skulle tage og begynde at ryge 1 enkelt joint om måneden, bare for at være lidt mere social i min vennekræds.

Medlem

Jeg har altid haft en lidt mærkelig form for rygnings vaner som jeg tror har hjulpet til at sørge for at misbrug ikke bliver et problem.

Ryger rigtig meget i korte perioder men holder så lange pauser på min. 3-4 uger. Så ryger måske rigtig meget i en uge eller to og holder så lange pauser. Det har aldrig været et problem.

Dedikeret medlem

For mig at se: når man går fra 3-4 skifter det fra at være lejlighedsvis, på de bedste sommerdage og for at løfte de mest trælse vinterdage eller bruges i weekenden. Her ser jeg en klar skillelinie mellem hvornår der KAN opstå problemer. 2-3 gange om ugen skaber ikke nødvendigvis problemer, men det kan eftersom forbruget kan eskalere og cannabis kan bruges til at flygte fra forskellige ting i dagligdagen. Det største problem vil nok være det økonomiske hvis man får det dyrt, hvilket desværre kan føre til kriminalitet, arbejde der forsømmer skole eller rygning der forsømmer skole.

Jeg har aldrig mødt nogen der for det meste ryger hver dag som ikke har nogle problemer, eller som har nogle problemer de ikke vil indrømme at de har.
På det personlige plan har jeg en kammerat der bruger 3000 kr. om måneden. Han kalder sig selv en junkie, siger han ryger for meget og ikke rigtig kan mærke noget længere. Jeg forstår ham ikke, men han skal have hans frihed og han "kan jo så godt lide det." Det er også fint, han har 2 udemærkede jobs, er næsten færdig med uddannelse og kærligheden kører som han vil have den til det. Problemet er bare at han gerne vil have råd til en større lejlighed, men hans cannabisforbrug kunne understøtte en lejlighed der er større end min!
En anden kammerat ryger mere - 2-3 joints om dagen. Han påstår han ingen problemer har. Uden at komme nærmere ind på hvad, ser jeg meget negativ social arv inde i billedet og en negativ påvirkning fra omgivelserne som ryger mere, hvilket giver afløb for samvittigheden. Det går dårligt i skolen med en høj fraværsprocent, der bliver ikke lavet så meget på det fysiske plan og interesserne udover cannabis halter lidt. Overordnet kan det selvfølgelig være forskelligt hvem det er et problem for, men det største problem kan nok være ikke at indrømme det og lade være med at sige stop.

Det største cannabisproblem er nok at isolation, eller at folk tror at man skal ryge cannabis for at have det sjovt. Det kan gøre at folk tager afstand fra en og man dermed får bygget sit liv på nogle "forkerte" værdier. Disse værdier er ikke nødvendigvis forkerte eller negative, men de er det hvis ikke man også har andre værdier. Dette gælder selvfølgelig mest ens unge år, lad os sige før 20.

Dette er kort sagt også en del af "summen" af hvad jeg har fået ud af at læse om og observere cannabisrygere.

Moderator
Brugeravatar

Jeg har selv haft et desideret weekend MISBRUG af alkohol (fredag og lørdag, massiv druk) da jeg var mindre, som så mange unge danskere har. Dét har jeg mere eller mindre lagt bag mig, og tænker nu mere på om jeg har lyst til at indtage alkohol/mere alkohol, end bare fordi det skulle være noget at give sig til når man sidder til en fest eller lign, og i stedet interessere sig mere for de personer man sidder med.

Nu ligger jeg vel på mellem en 3'er og en 4'er, og er opmærksom på at jeg ikke vil bytte det ene misbrug ud med et andet. Alligevel ekalerer mit forbrug ganske, ganske langsomt, og jeg har på det sidste lagt mærke til at jeg engang imellem står og mangler nogle ord når jeg taler eller skriver. Derudover har jeg lagt mærke til nogle af de venner der ikke kender mig så godt, mener at jeg interessere mig for meget for ethnogener, men det giver vel også mening når det er en af mine hobby'er, lisom de måske fabler for meget om fodboldt til min smag.

Tror løsningen for mig må være at holde det til at suge med på 1-2 joints når jeg endelig ryger, i stedet for at redosere når rusen er på afveje, de dage jeg ryger, og så at tage rusmiddelfri mindst én weekend i måneden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Øhh jeg er nu 19 år så må have røget hver dag i 4-5 år sådan i snit ca. 3 pinde om dagen. Kan da godt mærke jeg har ændret mig men ikke kun på dårlige måder. Man ser bare ting fra en ny vinkel generalt når man er påvirket. Bivirkningerne er der os self. Hoster lidt engang imellem men altså det ingenting. Dårlig hukommelse og er paranoid men havde begge ting i forvejen så ved ikk om det den store foreskel. Det eneste rigtige problem er det økonomiske. Jeg har ikk nogen penge stort set og bor for mig selv man alt udover huslejen går til joints og alkohol...

8)

Medlem

Synes der er ret langt fra kategori 2 til kategori 3, må vel sige et sted mellem 2 og 3. Kommer dog også an på om jeg har penge, selvfølgelig. Går ikke ud og spørger min far om jeg kan låne til et par bukser, og går ud og bruger det hele på tjald fx. Kan godt mærke på mig selv, at jeg skal lade være med at købe for mange gram ad gangen, fordi jeg kan sgu ikke styre det så. Men det ender nok med, at jeg køber mere end jeg egentlig lige sagde var godt for mig selv, fordi jeg er et kæmpe konkurrence menneske, og hele tiden skal udfordrer mig selv, fx ved at lade være med at ryge dagen efter, selvom jeg har noget . :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Malkavian skrev:
Hejsa,

I snakken her på Medaljens Bagside optræder der næsten altid en sammenhæng mellem kvantiteten af forbruget og så problemerne. Hvor galt det går hænger dernæst sammen med den man er, hvor man vil hen og hvordan ens liv ellers former sig.

Hvis man nu tog disse kategorier af forbrug:

1. Ryger 2-3 gange om året
2. Ryger 1 gang om måneden
3. Ryger 4-5 gange om måneden
4. Ryger 2-3 gange om ugen
5. Ryger 1 gang hver dag
6. Ryger 2-3 gange hver dag.

Hvor ville folk så placere de dårlige virkninger osv.? Hvor er skærelinien efter jeres mening for a) ingen problemer, b) måske problemer, c) små problemer og d) tydelige problemer ...?

Af mulige problemer tænker jeg f.eks. på: økonomiske problemer, luftvejsproblemer, sociale problemer, hukommelsesproblemer, abstinensproblemer (ved rygestop), angst, depression, øget følsomhed, irritabilitet, sociale problemer (venner, familie, etc), problemer med at passe arbejdet.

Jeg vil bruge inputtet til min online-bog om hash.

Lidt sent ude, men så ikke tråden i sin tid da den blev oprettet..

I min snart 10-årige cannabisrygende karriere har jeg været alle kategorier igennem, og har da også sprængt din skala - da jeg en årrække røg bong fra da jeg stod op, til jeg gik i seng - i denne periode gik jeg på HF, og mødte skæv i skole hver eneste dag, røg joints i frikvartererne og fortsatte med bongen da jeg fik fri - på trods af dette gennemførste jeg min HF, og havde desuden et fritidsjob ved siden af skolen.. Men på trods af dette romantiserer jeg ikke cannabis, og føler mig ret heldig da jeg så hvordan flere af mine kammerater mere eller mindre forfaldt og låste sig inde med bongen i hånden..

Den dag idag, er det utrolig lidt jeg kan huske fra den tid, dog dukker der engang i mellem viden op, hvis en samtale fx tager en drejning hvor jeg pludselig kan sige noget jeg ikke umiddelbart vidste at jeg vidste=)

Har i min karriere haft flere kortere stop, alle med lignende udfald mht abstinenser - i form af massive svedeture, specielt om natten, søvnbesvær, appetit-problemer (kan føle den største sult, men 2 mundfulde mad efter føler jeg mig propmæt..

Mht sociale problemer har disse aldrig været det store problem, kunne og kan sagtens møde folk, både skæv og lige, stort set alle mine venner var/er selv cannabisbrugere/misbrugere, så den delte vi jo..
Mht familie har min mor fra en tidlig alder (15år) været vidende om mit misbrug, selv om hun bestemt aldrig har brudt sig om det, har jeg altid kunne fortælle hende om det uden de heeelt store pegefingre løftet i vejret - og dette er jeg rigtig glad for!

For 3 år siden havde jeg mit hidtil længste rygestop, på 1½mdr - og de positive effekter deraf var ikke til at løbe fra; kunne efter ca 2-3uger uden cannabis, formulere mig bedre, havde mere overskud, ryddede pludseligt op omkring mig helt af mig selv før bjergene af skrald byggede sig op omkring mig, fungere bedre sexuelt, tænkte klarere osv.. På trods af dette startede jeg langsomt op igen, dog uden bongen omkring mig, men har da i perioder røget fede fra jeg stod op til jeg gik i seng..

Har altid formået at have en (lovlig) indtægtskilde..

Sidder i skrivende stund på 7. dagen uden cannabis, dog er min kroniske skævhed ikke helt lettet endnu, men de positive effekter meget lig med de ovenfor beskrevne så småt ved at vende tilbage - men de 7 dage uden cannabis har ikke været særlig rare - havde dog i en periode skruet ned for mit forbrug og holdt det til en joint eller to efter fyraften - og har mest røget pot...
Vil vende tilbage for at, mere udførligt kunne beskrive de positive effekter jeg forhåbentligt opnår ved længere tid pause - har idag en fornyet tro på at jeg kan holde den kørende i endnu længere tid, end 1 enkelt uge, som i første omgang var mit mål...

For uddybelse, spørg bare lystigt løs - jeg vil svare åbent og ærligt!!

Edit:
Under alle mine rygestop og forsøg derpå, har det for mig personligt, været en fordel at have en klump tjald i huset, så føler jeg ikke at hvis det skulle brænde på være kaotisk - men dette er meget individuelt... Har desuden op til nuværende pause, gejlet mig selv op i en uge, før jeg startede på pausen, ville aldrig kunne gennemføre bare een dag uden dette...

Junior medlem
Brugeravatar

Da jeg begyndte at ryge halvt inde i en HTX uddannelse (~18 år gammel) røg jeg hurtigt op på en 4'er.. Altså weekend-rygning. Før det var det weekend-druk, fint nok rusmiddel med ikke lige mig.

Mine forældre fordømte det med de typiske falskheder, som de fleste forældre nu kender fra medierne - det lider vores forhold under. Jeg har forsøgt at uddanne dem lidt, og de er da også blevet mere forstående, men grunden ligger nok mest i at jeg har kunne styre min skole og arbejde - derved har de set at man altså ikke behøver ende i rendestenen.

Jeg er et indadvendt (by nature) og meget tænkende menneske, så hashen faldt i god jord hos mig. Jeg udskiftede stortset alkohol med hash over en måneds tid og drikker nu stortset aldrig. Det betød at jeg mistede en del af min vennekreds som var til alkohol. Jeg var allerede inden, igang med at drifte væk fra den gamle vennekreds, men hashen sendte ligesom dødsstødet, da der ikke er meget idé i at side skæv bland stive mennesker (Man opdager jo ligepludselig hvor åndsvage stive mennesker er - samt alle de fordomme der eksisterer om cannabis).

Der er ikke de store problemer når jeg er på 4'eren, andet end jeg måske ikke er 100% på dupperne om mandagen og har en smule dårligere korttidshukommelse. Jeg vil mene at en 4 er manageable (for mig) men kræver man er opmærksom på sit forbrug og fysisk/psykisk velvære.

Da jeg startede på Datamatiker uddannelsen steg mit forbrug til en 5'er. Kravene på uddannelsen er simpelthen for lave, jeg kan ryge hver dag og stadig følge bedre med i uddannelsen end de ikke-rygende. Faktisk er vi 4 rygere i klassen og vi er alle i toppen.

Det er ikke første gang jeg er på en 5'er - Fælles for forløbet (4 -> 5) er at forbruget går fra joints til bong, både fordi det er dyrt at være skæv på joints og fordi man simpelthen ikke bliver skæv nok, når tollerancen er deroppe. Jeg ender dog automatisk i en "nu må det være tid til en pause"-fase, holder pause i en måneds tid og går ellers igang igen :)

Ved stop på 5'eren oplever jeg som HopIFjorden:
Citat:
massive svedeture, specielt om natten, søvnbesvær, appetit-problemer (kan føle den største sult, men 2 mundfulde mad efter føler jeg mig propmæt..

Vil helt sikkert mene at 5 er i overkanten, 4 er acceptabel mens 3 er optimal

"Tricket" til en succesfuld ryge-pause, er for mig at "lægge en mental plan", ligesom gøre mig selv klar på at der altså ikke skal ryges i den næste måned. Jeg stoppede med at ryge cigaretter på den samme måde, stortset uden problemer fra en dag til den anden. - Og hvis jeg kan stoppe med smøger "bare sådan", så er det sku småting det med hashen ;)

Er på rygepause (1½ uge inde) efter en 5 og har ikke haft problemer udover gengangerne som jeg citerede ovenover.. De er stort set væk nu dog

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pas på med at ryge mens du er i skole. Skulle mene at man glemmer meget af det man lærer mens man ryger, når man stopper med at ryge :(

Er for skæv til at finde kilden.

Hvor lang tid kan oksekøds bouillon fra Maggi holde sig ?

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
_Jimmy_ skrev:
Hvor lang tid kan oksekøds bouillon fra Maggi holde sig ?

Haha. Det er godt nok ret off-topic, men vil driste mig til at svare alligevel: praktisk talt for evigt. Opbevar det så samme måde som dine stoffer, koldt, mørkt og tørt, så er der sku ingen grænse.
Fortsat god ryger, Jimmy. Vil følge i dine spor ;)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Læs holbarhedsdatoen, og hold dig så til topic :roll:

Hilsen Fanny

Medlem

Kategori 6.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg ryger en joint hver aften, og det eneste problem jeg har, er luftvejsproblemer. Hverken decideret afhængighed, økonomiske problemer, eller dårlig hukommelse og sociale problemer.

Jeg har tit en dag eller to hvor jeg ikke ryger, og jeg fatter virkelig ikke at i andre kan få søvnproblemer, manglende appetit og svedeture af 1 joint om dagen. Jeg har røget en joint hver aften, og ryger gerne en til hvis jeg er længe oppe og bliver sober igen, i små 3 år i træk. Den længste pause jeg har haft har været på 10 dage, og det er en måned siden. jeg har aldrig haft fysiske abstinenser af nogen art. Jeg har haft tjald på mig stort set hver dag i 3 år, faktisk før jeg begyndte på hverdagsrygningen. Mit største problem er at jeg bliver urolig hvis der ikke er hash i huset, men jeg behøver ikke nødvendigvis at ryge det. Det SKAL bare være i nærheden.

Jeg tror det er meget individuelt, men da jeg var på 10 dages pause havde jeg ingen fysiske problemer. Det er på trods af at jeg har røget 2-3 pinde dagligt 7 måneder i træk inden da.

Mit største problem for tiden er ikke tjalden, da jeg aldrig har oplevet bekymrende bivirkninger af dette. Mit problem er at jeg har svært ved at styre mit alkoholforbrug for tiden. Jeg sidder lige nu, som så mange hverdage og er ved at drikke 4-5 guldøl inden jeg skal i seng og suge en skunk pind.

En vigtig ting jeg har opdaget er at skunk har alle tjaldens fede egenskaber, bare uden den fandens sløvhed man kan opleve når man ryger tung klump. Jeg er stoppet med selv at købe tjald, og ryger hovedsageligt bare god skunk, og har gjort det i 2 måneder nu her. Min far siger også at han ikke fatter folk der ryger tung tjald, men at jamaica pot, som var svaret på skunk i hans ungdom, er fedt. Jeg er helt åben omkring mit forbrug, og ryger nogle gange en joint i stuen i hans selskab, selvom han ikke har røget en pind i tyve år.

Senest rettet af TheRagingPussy 30 aug 2010 20:51, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Indlægget er udelukkende baseret på mine erfaringer og viden jeg har fået herinde fra:

1. Ingen problemer.
2. Ingen problemer. For folk der bor hjemme hos deres forældre og holder det hemmeligt kan det måske skabe en form mistillid til rygeren fra forældrenes side.
3. Nogle få begynder her at føle sig en smule væk dagen efter, især hvis en af gangene er en hverdag hvor de skal i skole dagen efter.
4. Her begynder det at koste penge (der kan mærkes) og kan for nogle begynde at blive en økonomisk prioritering, som kan udkonkurrere egentlig vigtigere ting. Hvis man er nået til dette stadie er der også større fare for at komme til næste trin.
5. Her vil de fleste rygeres bekendte begynde at mærke det og nogle vil tage det ilde op, hvad enten den daglige rygning er et problem for rygeren eller ej. For nogle vil det være svært at passe sit arbejde mens andre fint kan fortsætte. Det er også en variabel hvornår på dagen der ryges. Hvis det er en morgenfed bliver arbejdet nok sværre at passe mens en aften joint nok gør det nemmere at blive afhængig. Ved godnat fed kan det ske at man behøves den joint for at sove. På dette plan bliver det også et økonomisk spørgsmål for de fleste.
6. Her bliver din personlighed ofte mere indelukket og du har sværre ved at fuldende sætninger. De fleste på dette plan kan ikke stoppe fra dag til dag uden brug af sovemedicin eller andre hjælpemidler.

EDIT: Så først nu at det var en gammel tråd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skive
Jeg startede med at ryge dagligt i 88, først på vandpibe, så bong, i 92 røg jeg mindst 4-5 gram om dagen. I 97 gik jeg over til skunk i joins ,8-10 stykker om dagen, i 2007 havde jeg et par måneder hvor jeg kun røg ryst fra skunk!
Jeg havde flere gange prøvet at trappe ned,men det er min erfaring at det kan man ikke!
Så sidst i 2007 besluttet jeg at nu skulle det være og stoppede på en gang.
Svedeture,frøs,kunne ikke styre min ben og blev til sidst indlagt, hvor jeg fik Seroquel.
Efter 6 uger hvor jeg ikke kunne stå ud af sengen uden at blive svimmel og faktisk kun kunne drikke,fik jeg det langsomt bedre.
Idag kan jeg passe mit job,komme ud i mellen andre mennesker igen og har det bare kanon, men huskeren er røget væk.Helt væk!
Savner det ikke og har kun røget en joint 2 gange siden,begge gange på ferie i Holland...

Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
For tiden er jeg nok en 4'er . Men normalt hører jeg til kategori 3.
Jeg er endt op med en virkelig skidt hukommelse, som folk griner af -
Så det er endnu ikke noget, med at glemme de vigtigere sager. Heldigvis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ryger efterhånden meget sjældent, men her i sommerferien har jeg gået hårdt til den :D. Jeg har stort set ingen problemer overhovedet, hverken økonomisk, socialt, sundhedsmæssigt, og har haft ingen problemer overhovedet med at stoppe med det.

Citat:
Danskere ser helt mildt på folk der kommer hjem og knapper en kold tuborg op eller en god flaske rødvin efter en arbejdsdag, og kan ikke se nogen skadelig forskel fra det, og så til at fylde sit slidte bonghoved op med en god klump sort nepal eller en lækker slim joint ;)..

Helt konkret skal man vel bare finde en Naturlig balance, der nogle gange godt må svinge lidt mellem: meget røg og lidt "liv", og lidt røg og meget liv.. men altid går tilbage til udgangspunktet: nok røg og nok liv.. :)

Jeg kunne ikke være mere enig!

EDIT: Var ikke sikker på hvilke områder du gerne ville have uddybet, så hvis du vil have mere info, må du sige til :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]