Bl0dpump skrev:
Mange tak, skal du have

Nej, det har jeg egentlig ikke på samme måde. Altså - Jeg har valgt ikke at gå i byen, eller drikker alkohol i en længere periode. Så skal desværre heller ikke ud på J-dag, hehe. Men jeg har fundet ud af, at når jeg drikker så er jeg MEGET mere tilbøjelig til at falde i og tage stoffer. Så jeg har valgt at holde mig fra alkohol helt, indtil jeg har bedre styr på det.
Men er begyndt til nogle møder hos en misbrugskonsulent/psykolog. Nu er jeg inde i en rigtig god periode jo, så søger jeg lidt hjælp der nede til at blive ved med at køre i den gode stil nu. Jeg vil IKKE tilbage da! Det er helt sikkert.
3-4 gange om ugen, er også lige i overkanten syntes jeg. Men fedt, at du selv kan se det, og vælger at gøre noget ved det

Det er virkelig godt gået! Du må være stolt over du ikke har rørt det i 10 dage så ..

Vil du så holde helt, eller "må" du efter d. 1 december igen?
Det er rigtig godt tænkt, og jeg kan godt se hvad du mener. Jeg har stor respekt for din viljestyrke, jeg ville ikke kunne holde mig helt clean i længere tid. Jeg synes det er svært nok bare at holde mig fra keta'en, men bipper til gengæld alt muligt andet.
Jeg håber han/hun kan give dig nogle gode værktøjer til at stoppe med stofferne for good.
Ja, det er det. Nok også derfor jeg fik den tolerance. Men nej, jeg har tænkt mig at fortsætte med ketaen når vi har nået december. Men bare max en gang om ugen istedet. Jeg holder mig fra ketaminen i dette tidsrum for at få min tolerance ned på et acceptabelt niveau. Fordi det er sgu penge lige ud af vinduet, når der skal så meget til, og jeg samtidig får så lidt effekt ud af det. Og så er det en stor personlig sejr hvis jeg kan holde mig på måtten, og trodse mine cravings efter det.
Og nej, Zarathustra, det var sgu ikke derfor jeg skrev det :p Mig bekendt er det ret relevant hvilken størrelse man har som person i det henseende. Og IMO er 3-400 mg uden at få nogen effekt, når man er en pige på den størrelse, et tegn på at noget er galt.