Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kære Child of Aum, Din liste af stoffer siden april taler sit eget sprog. Du har muligvis styr på det nu, som du siger, men der er bare så mange selvmodsigende ting i hvad du skriver. I en post ser vi den liste du har fortæret, - i en anden post forsvarer du dit forbrug og skriver at du ikke tager amfetamin særlig ofte (og alligvel kan man ud fra listen se, at du må have intaget anseelige mængder hver dag, for at få tygget dig til bunds i den mængde pulver) Havde det været en hver anden fra boardet som var kommet op med den liste, havde du nok selv dømt dem til at være misbrugere. Men det virker som om du har et filter der gør, at du ikke kan se objektivt på dig selv?

Folk prøver som sagt kun at hjælpe...

Jeg vil også anbefale dig at søge professionel hjælp. Uanset om du kan holde en pause nu eller ej, vil du have godt af at komme til bunds i din egen psyke og bevidstgører nogle af de mekanismer du bruger til at narre dig selv. Jeg forstår ikke helt hvorfor har du så mange fordomme omkring psykologer og generaliserer om hvordan de er som mennesker? Måske du er kommet ud for en dårlig behandler engang. Lyder lidt sådan, men det betyder ikke at der ikke er fine mennesker i jobbet som har evner til at trænge igennem hos folk som dig :wink: Faktisk tror jeg de fleste psykologer har valgt deres uddannelse, fordi de rent faktisk ønsker at gøre noget godt for andre.

Hilsen Fanny

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Han kalder mig narkoman.

Jeg er ikke en narkoman. Bare en Psychonaut. Har ikke taget stoffer siden lørdag morgen. Skal ikke tage stoffer før indian spirit. Hvad er det i ikke kan læse??

Husk lige at THC også er et stof.

Child of Aum skrev:
Har ikke taget stoffer siden lørdag morgen.

Når du kan sige det med måneder vil flere måske stoppe med at komme med råd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
I vælter frem med ting som jeg ikke kan bruge til noget som helst.

1: Har aldrig mødt en dårlig behandler.
2: Jeg har haft en halv vild periode i mit liv, pga en ekskæreste.
3: Sammen med listen står der jeg har givet ud af det.

Kan sagtens se objektivt på mig selv. hvis vi går 6 måneder tilbage og så tager en periode på 5½ år før det - så tog jeg mindre stoffer i den periode, end i en hvilken som helst weekend indenfor de sidste 5 måneder, andet end den fede. I den periode gik jeg sygemeldt pga rygskade (genoptræning) i 2½ år cirka - imens jeg gik i skole - de sidste 3 år brugte jeg som håndværker (nedbryder,smed,vvs).

Så stop lige de domme med jeres behandlingspis og jeres "hårde opvækst". Life sucks get a fucking helmet og stop så det klynkeri. Det hårdeste jeg har været ude for i mit liv - var da min ekskæreste forlod mig - undrer mig ikke en meter jeg reagere sådan her - sorg og krise - jeg er bare inde i en krise periode - hvilket heldigvis er meget normalt. Så om nogle måneder er jeg helt klar - indtil da - skal jeg bare sørge for at bevæge mig igennem faserne på ordentlig måde....

Site Admin
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
ISå stop lige de domme med jeres behandlingspis og jeres "hårde opvækst". Life sucks get a fucking helmet og stop så det klynkeri.

Den "hårde opvækst" har vi kun fra dig, da du fortalte om at du blev pusher for dine forældre i en meget ung alder. Og endnu engang, folk prøver at hjælpe dig her. Du skifter mellem at åbne dig og så lukke i med et brag bagefter. Fint nok at du nu har styr på dit stofforbrug og mener at den hellige gral er velbevaret for denne gang, men husk lige, at 4 ud af disse 5 siders tråd er fyldt med hvor meget keta, LSD og MDMA du hælder indenbords. Jeg synes heller ikke folk skal skrive hadefulde post til dig, som nogen har gjort specielt i starten, men når folk siger at du opfører dig som en narkoman, så er det nok fordi, det er det indtryk de får af at læse denne tråd.
Men håber da du kan klare skærene selv.

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har klaret mig i 16 år i det her miljø - snart 17. Der er op og nedture. Dem skal man kunne klare for at overleve og efter man har prøvet det nogle gange - ved man lyset er for enden.

Ved godt jeg har fyldt meget i hjernen på det sidste. I mit hoved må man godt det engang imellem. I virkeligheden må man ikke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Child of Aum skrev:
Ved godt jeg har fyldt meget i hjernen på det sidste. I mit hoved er jeg ikke narkoman. I virkeligheden er jeg narkoman

:wink:

Site Admin
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Jeg har klaret mig i 16 år i det her miljø - snart 17.

Mmm.. men du skulle også gerne blive endnu ældre før livet slutter :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Du siger at du aldrig stopper med at ryge hash - Fordi det ikke hindrer eller hæmmer dig i noget. Du har røget hash halvdelen af dit liv... Ergo er du pr. definition narkoman, had eller elsk termet, det er hvad man kalder det...
Hvis du har røget det halvdelen af dit liv, så har du ikke en jordisk chance for at vide om det hæmmer dig... Jojo det kan godt være det ikke hindrer dig i det du gerne VIL ligenu.. Men hvad med hvad du kunne/ville, hvis du nu stoppede? Engang bildte jeg også mig selv ind at jeg ikke tog skade af det, at jeg sagtens kunne fungere. Det kunne jeg også på et vis plan, det er dog først for nyligt, hvor jeg for alvor har fået det på afstand, at jeg kan se hvordan hashen lagde en dengang nærmest usynlig hinde på min bevidsthed, den blev indskrænket... Det er det hash gør, det er derfor mange folk ryger det og når de gør det, er tit i benægtelse overfor de mennesker der hævder at kunne se en forskel på før/efter brugen af hash.
Der findes mange tusinder af sådanne tilfælde, hvorfor skulle du være så anderledes?

Mht. dit misbrug, så ser du imo forkert på det.... Du ser det som en tidslinje::: Nu misbruger jeg, jeg er misbruger. - Nu misbruger jeg ikke, jeg er ikke misbruger!!
Misbrug er en tendens i dig, det er en egenskab du enten er født med eller har tilegnet dig op gennem livet, den forsvinder ikke bare ved at du stopper et forbrug af f.eks. ketamin, ligesom en bums ikke forsvinder ved at påsmøre bruncreme, puder eller hvad fuck tøser nu bruger.
Jeg er selv misbruger, min biologiske far var stiknarkoman og jeg kommer fra en yderst dysfunktionel familie, jeg har ikke noget skadeligt forbrug ligenu, men kan til enhver tid falde i hvis der sker noget lort for mig.. Indtil da bruger jeg tiden på at lade være med at lamme mig "fordi jeg kan", og skabe et forhold til "det normale" liv der gør at det er DET jeg ikke vil miste, hvis noget går galt.

En anden ting er at du siger du bruger stoffer til at lære om dig selv og din bevidsthed... Men hvad vil du bruge det til, når du hele tiden indskrænker din bevidsthed, ved at ryge hash? DEt er sgu en cliché man hører fra mange.. LSD-indsigter, åbenbaringer, kontakt med det spirituelle og whatnot. Fint nok at man kan genkalde at man havde en åbenbaring om noget, men hvis ikke man integrerer det "noget" i sit normale liv (normal ala når man ikke er påvirket) så er det hele sgu tabt på jorden, hvis læren og udviklingen af sig selv var formålet, så skal man gudhjelpme også tilbage til sig selv og de andre normale mennesker, så skal man bruge sin indsigt, formidle den, dele den, udvikle den og indvikle den i sit normale liv... Ellers var det jo ikke andet end en tur i karusellen, vel? Men det gør du jo ikke vel, nejnej, du insisterer på at blive i karusellen og skubber resten af samfundet væk fra dig og dine venners karusselverden.

Og så alle de forsvarsmekanismer.... Prøv seriøst lige at overvej hvad folk mener med det!!

Ja det kan godt være at jeg henvender mig lidt hårdt til dig, men du taler jo selv sådan, så det kan du vel nok tage (du er jo hærdet ik?) men forstå at jeg vil dit bedste, jeg er sgu ikke her for at prale eller gøre mig til på andres bekostning som det er foreslået tidligere i tråden.. Hvis jeg ville det, så startede jeg på hf og battlede idioter. Nej sgu jeg vil oprigtigt gerne, dig dit bedste, så kan det godt være at det jeg foreslår ikke lige falder i god jord hos dig ligenu, men når resten af forummet skriger det samme om og om igen, så må der vel være noget om det ikke???

Enten så tager du de muffins ud af ørene, fingeren ud af røven og lægger kortene på bordet og starter fra scratch - dvs. nul narko fra nu af, nul narkokultur, dvs. trancefester og lammevenner (der er faktisk meget andet at tage sig til hvis man ellers levner noget plads til nye ting)

Enten det eller også søger du professionel hjælp (PM hvis du vil have oplysninger herom)

Håber du kan bruge noget af det... Peace!

Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
Child of Aum skrev:
Jeg ryger hash - hvilket jeg aldrig stopper med - det ikke noget som hindrer mig i noget eller ødelægger noget for mig.

hvordan ved du det? og er det noget du kan være sikker på?
lad mig spørge på en anden måde: hvornår holdt du sidst en pause på, lad os sige, 500 dage uden at ryge overhovedet?
det er fedt at ryge fra morgen til aften. Ingen tvivl om det!
men det er faktisk osse temlig fedt at lade være. man oplever verden på en helt anderledes måde. og tro mig: der åbner sig andre muligheder for dig hvis du ikke er påvirket af THC dagligt. og nej følelsen er ikke den samme som den man har, når man vågner efter at ha suget jeg ved ikk hvor mange joints aftenen før, og så går rundt og er bagskæv og småstenet i hovedet hele dagen og nærmest bare venter på at ryge den næste pind.
man er MEGET mere frisk, hjernen fungerer anderledes og lur mig om det ikke er anden anden følelse, det at eksistere.
udfra egen erfaring kan jeg ihvertfald fortælle dig at jeg oplever verden ganske anderledes i de (lange) perioder jeg nogengange ikk ryger. og jeg vil sige at det er overvejende positivt.
du vil åbne nye muligheder for dig selv hvis du stopper HELT med ALLE stoffer my man. om ikk andet så bare et års tid. så kan du prøve og ryge en joint og finde ud af hvordan det er at blive påvirket af THC

Child of Aum skrev:
Jeg tager ikke stoffer for at kunne opleve noget fedt - jeg tager stoffer for at gøre de fede ting jeg oplever, endnu federe.

ja som sagt: hvordan ved du at det er federe med fx THC når du ikke har prøvet andet i dit voksne liv? det kunne ikke tænkes at hashen netop gør oplevelserne ensformige? og at de ville blive anderledes og evt. federe uden?
jeg prøver ikke at lyder frelst (det er jeg langtfra) men det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv var dengang jeg stoppede et 7 år langt dagligt hashmisbrug.
og ja jeg er "faldet i" en hel del gange siden i et par måneder i træk, og hver gang jeg stopper kan jeg tænke tilbage og sige: ja det var sgu skægt nok, men fuck hvor er det osse fedt at være klar i hovedet!
hvorfor ikke prøve det? du virker til at være typen der godt kan li at prøve noget nyt.

go vind der!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Til det at have noget at holde fast i - henviser jeg til Topic'et "Jeg er her bare".

Har haft nogle pauser i mit hashrygning. 6 måneder max. Forandrer mig simpelthen for meget til jeg kan klare ikke at ryge hash. Kan ikke lide ikke at være skæv. Bliver meget aggresiv, ubehagelig at være i nærheden af og sådan. Når jeg ryger - og jeg ryger ikke bong fra morgen til aften - slamsuger eller hvad fanden i vil kalde det. Jeg har et ganske sundt forhold til hash og ryger det når jeg har lyst til at slappe af - eller jeg laver noget kreativt. Føler på ingen måder det hindrer mig i noget. Føler mig kun hindret når jeg ikke er skæv - er ikke så social - er ikke så empatisk - ret ligeglad med det hele. Sådan gider jeg ikke have det og jeg kan ikke gøre for der er nogle af jer, der har det trælse skumle forhold til den fede. Det er synd i har det sådan - jeg har det ikke sådan og er rigtig glad for det, fordi det må da være det værste - det at skulle undvære sin fed.

Grunden til jeg bliver så harm over i kalder mig narkoman - kan i jo nok gætte jer til. Det er et familien danmark ord - som bliver misbrugt ad helvede til. En anden ting er at jeg ikke har noget med det lorte samfund at gøre - kun rent økonomisk - jeres/deres udtryk kan i stikke skråt op - narkoman..... Man kan have et misbrug i et stykke tid. Hvis man er ude i at klynge sig til et hårdt stof i flere år - så er man ikke misbruger - så er man syg og skal have hjælp. I er ærkeamerikanske når i kommer med jeres "søg-hjælp" fordi jeg har sniffet keta i små 5 uger.

Det andet dope skal i jo nok få at se ikke kun er blevet indtaget af mig. De psykedeliske som LSD'en i form af Rolling Stones og måske 1/3 af rotterne. Ja det har jeg spist - 1/6 af svampene, måske. Methen var så billig at det var sjovt at sende folk ad helvede til - så skriv mig op for 1/4 af methen.
Kan fortsætte med resten af stofferne. Ketaen er det eneste jeg synes jeg er gået for meget amok med. Har også nogle andre normer end jer og har stadigvæk lige haft en lang periode, hvor jeg næsten intet har taget. Derfor er det kun keta'en der er et problem - hvilket den ikke er mere - holder pause for tiden og har det pænt hyggeligt med det. Får røget noget hash - lavet nogle ting og får styr på situationen omkring mig. Weird Shit Started Happening. Så måtte ned på jorden og se hvad fanden det er mine venner har gang i. De er ved at brænde sig selv totalt af - flere folk har OD'et her på det sidste - heldigvis er der kun 1 der er død og heldigvis ikke en jeg kender.... Ikke at det gør det bedre at en er død, men så er det heldigvis ikke mig der skal være ked af det - gider ikke mere pis pt.

Bagskæv og Småstenet???? Skoleryger er hvad jeg har at sige.... Har ikke været bagskæv i mange år og småstenet - kender jeg heller ikke til. Jeg kan stå op klokken 5 og knokle røv klokken 05.30... har jeg ku i mange år - det kræver bare viljestyrke og udenholdenhed + man er lidt voksen og ikke pylrer over ingenting. Godt der er tudekiks til småbørn.

Så søg endelig hjælp hvis i føler i får brug for det en dag - så klarer jeg mig selv - som jeg altid har gjort.

That which does not kill you - only makes you stronger....
Mit liv - Mine regler - Mine konsekvenser.
Om Tat Sat Aum Namah Shivaya Mahadeva Shiva.
PLUR.

Fundamentet der ligger bag mig. Det er stærkt, det ikke til at smadre. Det styrker mig når jeg har brug for det. Gennem aktiv meditation og stærke mantra's - klarer jeg mig igennem hvad som helst - selv 2.8mg LSD når det hele vælter. Aktiv meditation og mantra's...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så kom dagen hvor man kan mærke det hele i hovedet.... Fucking nederen pis at være så smadret som jeg er lige nu......Der er torsdag og kan godt mærke hvad jeg helst vil i dag.... Ender forhåbenligt ud i jeg bare ryger mig skæv... Lorte dag at ha sig igår....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvad har du da lavet?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har ikke rigtig lavet noget..... Igår var bare mit 6 måneders jubiæum som single.... Blev ved med at falde over ting som mindede om eksen, uanset hvad fanden jeg lavede.... Totalt super neder - heldigvis er den følelse da væk i dag.

Og så det der med alle de fucking tøser, der ikke kan finde ud af sig selv... Man bliver snot-forvirret når man ikke aner hvor man har dem.

Så har jeg lige opdaget/kommet i tanke om, at der er en open source fest næste weekend. Der skal man jo med - den her weekend har jeg også bare lyst til at feste væk. Håber godt nok jeg kan finde en veninde og hænge med hele weekenden - så jeg er nogenlunde klar til næste weekend.

I lørdags sniffede jeg en blandning af morfin/mdma/blå valium/ketamin - i den tro at det var keta. Efter at have indtaget en del mdma og lidt keta. Først nu mærker jeg til nedturen fra mdma'en er - er så frygtelig kvæstet inde i hovedet - det er virkelig træls. Svært at tænke - svært at handle... Total stasis - bare lyst til at sidde. Men løgn skal det være!!!!!

Har smidt noget rigtig ondt psygressive på - overvejer seriøst bare at springe hele vejen over og bare starte med dark-psy.... Skal virkelig have ryddet hjerne op i dag..... Der er ting den vist ikke helt fatter den ikke skal gøre og så er der nogle ting den skal gøre, som den ikke gør.. Pisse neder - men sådan er livet.

Kan virkelig også mærke syre-eftervirkningerne nu, he he - kan nok ikke huske en skid - kan glemme næsten hvad som helst..... Mega-weird, ret morsomt til tider - ret ufedt når man har ledt efter en hammer i 10 minutter....for 8 gang..... og den ligger det samme sted som den hele tiden har gjort.
Stringart går ikke for hurtigt i forvejen og bliver altså ikke meget mindre steneren af at skulle lede efter alt muligt pis.

Har heldigvis lige fundet mine smøger - så kan jeg endelig mixe - hold kæft det skummelt at være så forvirret det er.... Men med en smøg i kæften går det aldrig helt galt - og nogle stykker i mixet he he:)

Oveni alt den her forvirring, er jeg helt klar samtidig... men det mentalt og det langt fra hvad der forgår omkring mig...... Tvunget tankemylder, ligesom på syre... Dog uden visuals og cluster-thoughts. Synes der er for mange dilemmas i mit liv, siden jeg blev single. Der er konstant nye ting at forholde sig til. Møder konstant nye mennesker - oveni det er der problemer blandt de gamle. Aner ikke hvor jeg står i det hele - ved bare jeg har en veninde som har det som mig - ret skummelt. Har allerede glemt hvad jeg skulle skrive mht veninden.. damn... eller var det om de dilemmas....

1: Mit netværk er ved at fucke sig selv op/har fucket sig selv op, på mængder af medicin - alle skylder penge ud til højre og venstre - nogle mere end andre. Folk er sure og spreder rygter - rotter sig sammen til små mystiske "kliker" man ikke så før på året. Istedet for at folk sætter sig ned og snakker, så laver de lort i den for hinanden og jeg står og ser på, fra flere forskellige sider, fordi jeg er venner med dem alle.

2: Pigerne/mine veninder omkring mig, render alle sammen rundt med de forkerte lamme fyre, der behandler dem af lort til - jeg holder af dem alle sammen, virkelig meget, men står og kan intet gøre - andet end at støtte dem når de har neder på. Udover det har jeg selv ret neder på nogle gange, pga eks-kærsten - ikke af savn til hende - men til alt det hun tog fra mig.

3: Har en fandens lyst til bare at fucke det hele og slå fornuften helt fra, bare brænde af og glemme hvor og hvem fanden jeg er - et andet sted har jeg ikke lyst fordi jeg har en plan. Har en masse problemer omkring mig og nogle i mig, som skal løses før jeg kan holde fri igen. Den her lyst er temmelig sikkert udløst af alt det lort omkring mig, som jeg egentligt burde holde mig væk fra, grundet min egen situation, men kan ikke lade være med at prøve at hjælpe mine venner.

4: Er løbet tør for rødt garn - det ret træls. Mangler også lys-lilla, ellers bliver min orco-brænder-skjuler aldrig færdig. Dette er så ikke et dilemma, men bare ren mindfuck.

5: Har kun ryger, som gør det dyrt at ryge, så jeg kan ikke ryge så meget, hvilket er ret træls, fordi det er ret hyggeligt at suge fede, når man leger med garn og sådan.

6: Der er for mange fester, for meget musik, til man kan holde sig i skindet i for lang tid af gangen - det er unfair - fordi jeg elsker stemningen og kan sidde og savne den, når jeg ved der er en fest igang og nogle af flokken er der. Lige nu sidder de i portugal og hygger sig total, ikke dem alle, men nogle af dem. Håber virkelig indian spirit bliver fedt - savner virkelig at komme væltende over til nogle vildt fremmede mennesker - snakke med dem i nogle timer og forsvinde igen.

---------------------------

Nu skal jeg sgu ha mixet den fed - hentet det garn og bygget ham orco - sammen med noget string. Vil lave flere hexagoner idag......

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når man endelig beslutter sig for at stoppe med at brænde af - så skal altid gå galt for en - sådan det bliver lidt sværer. Intet virker idag - FUCKING INTET og ulykkerne bliver ved med at vælte ind over min serotonin halvtomme hjerne - ikke fedt at skulle til at snakke med eks'ens bror - bare for at finde ud af at ingen i familien rigtig har hørt fra hende i et halvt år - hendes nye fyr er en mystisk underlig person som de ikke bryder sig om - hun skifter pludselig nummer hele tiden og opfører sig totalt modsat af hvad hun plejer..... Troede seriøst jeg var ovre den tøs - men nu bekymrer jeg mig pludseligt igen - det gør fandme ondt og har fucking lyst til at blæse - har heldigvis kun tjald - så helt galt kan det ikke gå - men med mit held - hvis det er som det plejer - så vælter jeg rundt i keta om nogle timer - uden at have gjort noget for det selv...... Det skal nok komme - kommer garanteret nogle om et par timer og vil blæse - der er jo torsdag så hvad fanden. Damn gider bare ikke -- DILEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Brugeravatar

Lad være med at gøre det! Jeg ved det virker som et meget forsimplet svar. Men det er det eneste jeg lige på stående fod har.

Ellers, bare skriv løs herinde. Få dine tanker ned på skrift, så skal der nok være nogen der kommer med feedback en gang i mellem. Du ved, der er mange, som læser med i tråden...

Venlig Hilsen

Site Admin
Brugeravatar

Det er da meget naturligt at du bekymrer dig for hende. Du har trods alt elsket hende, og det holder vel ikke op, bare fordi du er kommet lidt ovenpå igen, oven på jeres brud. Det lyder ikke til at din ex har helt tjek på sit liv, men du kan intet gøre for at hjælpe hende. Vi kan kun hjælpe os selv, og så støtte og opmuntre hinanden, - valgene i livet må vi tage alene. Det gælder for hende, det gælder for dig.

Lad ikke din ex blive en god undskyldning for, at du lammer dig i aften! Og husk nu på, at du var på vej ud af keta-misbruget. Lad det hellere gøre ondt helt ind i din sjæl og mærk hvor mange facetter sorgen har. Sorgen er som Kali: Gør du modstand æder hun dig med hud og hår, gir du efter, æder hun dine sår. Kali healer sjælen.

Det er ikke svaghed at tude og mærke smerten til ende. Det er svaghed, hvis man lukker af for den, når den skal ud.

Held og lykke i aften..
Fanny

Medlem

Mon så ikke det var en idé at slukke mobilen, og hygge sig alene med at lave lidt musik/strikke eller hvad du ellers har gang i? :)

Mht. til dit forbrug af hash lyder det lidt som en slags selvmedicinering, for at dæmpe aggressioner osv.. Har du overvejet at stoppe med røgen, og forholde dig til de følelser, som du lammer ved at ryge? Du giver udtryk for at have opnået ret god indsigt i dit sind gennem trips osv. Derfor burde du også være godt rustet til at håndtere, hvad der end måtte dukke op hvis du tog en pause?

Gode vibes og krydsede fingre herfra :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NP: Michele Adamson feat. Interactive - Freakshow

Gik en lang tur for at rydde hjernen - hvilket virkede.

Fanny: Tak for den Kali sammenligning der - havde ikke tænkt det sådan før...

Ved ikke om jeg er ked af det - måske var det bare følelser fra dengang - eller også ikke. Har godt nok meget lettere ved at græde for tiden, end jeg plejer at have. Har ellers grædt meget på mine trips, men åbenbart ikke nok. Græd ellers i lang tid imens June Rashava spillede til fragmental - "trippet" var nærmest ren reflektion over fortiden og følte mig så ren indeni da jeg forlod fragmental - har stadigvæk den fornemmelse - men tror bare der er for meget lort til at jeg kan udnytte den fuldt ud endnu. Alt for meget pis og bekymrede mennesker omkring mig. Prøver på at hjælpe dem alle. Måske for at gemme/glemme mit eget lort - ved det ikke - synes ikke mit lort er specielt i.fht de mennesker omkring migNP: Michele Adamson feat. Perplex and Intersys - Blondinit . Det er bare svært at slippe sin fortid, når det ene store spørgsmål bliver ved med at hænge over hovedet på en: Hvorfor skred hun??????. Vil bare så gerne vide det, fordi det er det eneste jeg ikke rigtig forstår - men er ude i noget med at hun ikke har det godt selv - og sådan noget. Underligt jeg ikke har set det, fordi alle mennesker omkring mig, kan jeg se det på og er der altid til at give en skulder eller et råd/opmuntrende ord......

Har det lidt sådan her.

Forglemmigej

Sidder her og savner, nærvær og varme, det som gi´r livet charme.
Mistede 20%, 27 delt i 5, mistede et hjem, det ska man glemme?
Den del af mig, der mistede dig, forskudt, phaset ud, det slut.
Kommer aldrig mere hjem igen, det for sent min ven, eller fjende?

Lange år i lykke og smerte, mange år til at hærde mig, fjerne dig.
Er det så slemt at være dig, at du ikke kunne støtte mig? forrådt.
Lettede ultimativt, erklærede at det var dig, der var mit liv.. massivt!
Troede du mente det samme, men nej, var allerede en gammel flamme.

Ved jeg har såret dig, ligesom du har såret mig, sådan er forhold.
Er altid blevet venner igen, har klaret alt sammen, kæmpet sammen.
Troede aldrig du kunne skade mig, for jeg har aldrig skadet dig.....
Ville have gjort alt, men ik endnu, for harmoni i livet, ved hjælp af dig.

Men du dræbte mig, mit hjerte, mine følelser for dig, nuklear destruktion
Fik mig til at stole på dig, bare for du ku snigmyrde mig, fucking hoe.
En gang mere vil jeg snakke med dig, derefter vil jeg ikke engang hjælpe dig.
Forstår ikke meningen, troede jeg kendte dig, du ikke længere pigen, for mig.

-------------------------------------------------------------------------------------

Har ikke tænkt mig at blæse i aften, men ved jeg ender med at rende rundt på keta i næste weekend, der er fest i skoven, darkpsy amok - så skal man være på keta.... Det er bare et must. Må så bare håbe jeg kan slippe det om mandagen - hvilket jeg burde kunne.

NP: Ultravoice vs Michele Adamson - Electronic Playground (Sesto Sento Remix)
Mobilen - det var over MSN og jeg blokere aldrig mennesker og slukker aldrig mobilen - mine venner skal kunne få fat i mig, hvis de har brug mig - hvilket de tit har - snakker nok i mobil mindst 2 timer om dagen med forskellige venner og skriver mindst 100 sms - ved godt det ikke er meget i teenage ører - men det er meget for mig - hader telefoner og sms - kan bedre lidt at være der - men det er nu en fed opfindelse alligevel - god til at skaffe knark;) og andre sager - pizza f.eks.

The Hoff: Du har fuldstændig ret i at jeg ryger pga selvmedicinering og det er fordi jeg engang næsten slog en mand ihjel i raseri - det skal jeg ikke ud i igen, fordi grunden til jeg var sur, var overhovedet ikke gyldig eller noget. Derfor min selvmedicinering, det hjælper mig med at blokere det værste af min aggressive natur - sådan jeg ikke bare hærger istedet for at tænke. Har mange gange tænkt på at stoppe med at ryge hash og starte på tai chi eller en anden spirituel kampsport - problemet er bare - hvis nu det ikke dæmper mig på samme måde som med hash - så render der til sidst en meget farlig person rundt, der ikke kan styre sit temperament - var ikke mere end 10-11 år da jeg første gang lammede til en med et jernrør - tror bare jeg skal ryge mit hash.

:lol: strikker ikke - det stringart og figurer i ståltråd og sølvpapir - det herretripperen :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
The Hoff skrev:
Mon så ikke det var en idé at slukke mobilen, og hygge sig alene med at lave lidt musik/strikke eller hvad du ellers har gang i? :)

Mht. til dit forbrug af hash lyder det lidt som en slags selvmedicinering, for at dæmpe aggressioner osv.. Har du overvejet at stoppe med røgen, og forholde dig til de følelser, som du lammer ved at ryge? Du giver udtryk for at have opnået ret god indsigt i dit sind gennem trips osv. Derfor burde du også være godt rustet til at håndtere, hvad der end måtte dukke op hvis du tog en pause?

Gode vibes og krydsede fingre herfra :)

Synes nu stadig du burde prøve at stoppe med at ryge hash, jeg stoppede selv med at ryge hash og smøgere i starten af Februar 08, fordi jeg ikke kunne tænke ordenligt frem i mit liv, jeg levede bare en dag af gangen, og det eneste jeg kunne tænke frem til var hvornår jeg skulle til tramp eller være blæst.
Efter jeg har stoppet og pludseligt vågnet op i mit liv, har jeg det meget bedre, jeg er ikke lige så nærtagende, jeg er i stand til at tænke flere år frem med mit liv, og jeg føler jeg har udviklet mig sindsygt meget alene bare på de her 6 måneder, aldrig havde jeg troet at hash kunne have haft påvirket mig så groft, som det nu har haft gjordt.
Anywho! Du siger du har været meget voldlig og gået amok på en med et jernbat for 10-11 år siden, det er alligvel mange år siden, der kan ske meget på 10-11 år, man udvikler sig jo med tiden og det vil du helt sikkert også finde ud af hvis du prøver at stoppe med at ryge hash.
Synes virkeligt du burde prøve at give hash rygningen en pause, du vil selfølgelig højst tænkeligt blive meget sur og aggresiv lige i starten, men det forsvinder jo med tiden! Og hvis du nu skulle blive aggresiv, så prøv lige at tæl til 10 eller gå din vej, det handler bare om du lære at beherske dig og er sikker på hvis du stopper med at ryge, vil du blive i stand til meget mere end du nogen siden havde troet ;) Det er ihvertfal min erfering.

Og hvad der angår dit skovtramp, så kan jeg godt se det ville være sjovt med keta, men da du prøver at holde pause kunne du jo evt. også prøve at holde dig selv lidt i nakken, og måske bare holde det til enkelt drug? Det er skam også skægt at være til skovtramp bare på syre alene fx. :p

Men jeg ønsker dig god vind i sejlene (Eller hvad man nu siger ;)) og håber du i det mindste vil tænke over mit råd.
Jeg sikker på du nok skal komme godt ud af det, det handler bare om at have vilje styrke til at sige nej, selv når det kan virke mest fristende!

P.s
Nogen gange kan det være svært at se forskellen på et misbrug og et vildt party forbrug, prøv evt. at hold en 100% kold tyrker (dette inkluder hash) i 2-3 månedere, det kan tit være vigtigt at få begræftet sin vilje styrke.
og sidst men ikke mindst, så håber jeg ikke du tar det her som et angreb mod dig, jeg prøver skam bare at give dig nogle gode råd med på vej.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har holdt pauser med hash - læs længere oppe og se hvordan det påvirker mig.... Bliver helt anderledes.
Tænker ikke kun på hvornår jeg skal være blæst eller til tramp.
Har kunne tænke flere år frem i mit liv, de sidste mange år. Jeg er altså ikke ligesom dig - som åbenbart ikke skal ryge hash hver dag. Hvis jeg så det som en hindring for mig - så stoppede jeg også - har jeg gjort med alt andet der var em hindring for mig - men tak for tankerne...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]