NP: Michele Adamson feat. Interactive - FreakshowGik en lang tur for at rydde hjernen - hvilket virkede.
Fanny: Tak for den Kali sammenligning der - havde ikke tænkt det sådan før...
Ved ikke om jeg er ked af det - måske var det bare følelser fra dengang - eller også ikke. Har godt nok meget lettere ved at græde for tiden, end jeg plejer at have. Har ellers grædt meget på mine trips, men åbenbart ikke nok. Græd ellers i lang tid imens June Rashava spillede til fragmental - "trippet" var nærmest ren reflektion over fortiden og følte mig så ren indeni da jeg forlod fragmental - har stadigvæk den fornemmelse - men tror bare der er for meget lort til at jeg kan udnytte den fuldt ud endnu. Alt for meget pis og bekymrede mennesker omkring mig. Prøver på at hjælpe dem alle. Måske for at gemme/glemme mit eget lort - ved det ikke - synes ikke mit lort er specielt i.fht de mennesker omkring mig
NP: Michele Adamson feat. Perplex and Intersys - Blondinit . Det er bare svært at slippe sin fortid, når det ene store spørgsmål bliver ved med at hænge over hovedet på en: Hvorfor skred hun??????. Vil bare så gerne vide det, fordi det er det eneste jeg ikke rigtig forstår - men er ude i noget med at hun ikke har det godt selv - og sådan noget. Underligt jeg ikke har set det, fordi alle mennesker omkring mig, kan jeg se det på og er der altid til at give en skulder eller et råd/opmuntrende ord......
Har det lidt sådan her.
Forglemmigej
Sidder her og savner, nærvær og varme, det som gi´r livet charme.
Mistede 20%, 27 delt i 5, mistede et hjem, det ska man glemme?
Den del af mig, der mistede dig, forskudt, phaset ud, det slut.
Kommer aldrig mere hjem igen, det for sent min ven, eller fjende?
Lange år i lykke og smerte, mange år til at hærde mig, fjerne dig.
Er det så slemt at være dig, at du ikke kunne støtte mig? forrådt.
Lettede ultimativt, erklærede at det var dig, der var mit liv.. massivt!
Troede du mente det samme, men nej, var allerede en gammel flamme.
Ved jeg har såret dig, ligesom du har såret mig, sådan er forhold.
Er altid blevet venner igen, har klaret alt sammen, kæmpet sammen.
Troede aldrig du kunne skade mig, for jeg har aldrig skadet dig.....
Ville have gjort alt, men ik endnu, for harmoni i livet, ved hjælp af dig.
Men du dræbte mig, mit hjerte, mine følelser for dig, nuklear destruktion
Fik mig til at stole på dig, bare for du ku snigmyrde mig, fucking hoe.
En gang mere vil jeg snakke med dig, derefter vil jeg ikke engang hjælpe dig.
Forstår ikke meningen, troede jeg kendte dig, du ikke længere pigen, for mig.
-------------------------------------------------------------------------------------
Har ikke tænkt mig at blæse i aften, men ved jeg ender med at rende rundt på keta i næste weekend, der er fest i skoven, darkpsy amok - så skal man være på keta.... Det er bare et must. Må så bare håbe jeg kan slippe det om mandagen - hvilket jeg burde kunne.
NP: Ultravoice vs Michele Adamson - Electronic Playground (Sesto Sento Remix)Mobilen - det var over MSN og jeg blokere aldrig mennesker og slukker aldrig mobilen - mine venner skal kunne få fat i mig, hvis de har brug mig - hvilket de tit har - snakker nok i mobil mindst 2 timer om dagen med forskellige venner og skriver mindst 100 sms - ved godt det ikke er meget i teenage ører - men det er meget for mig - hader telefoner og sms - kan bedre lidt at være der - men det er nu en fed opfindelse alligevel - god til at skaffe knark;) og andre sager - pizza f.eks.
The Hoff: Du har fuldstændig ret i at jeg ryger pga selvmedicinering og det er fordi jeg engang næsten slog en mand ihjel i raseri - det skal jeg ikke ud i igen, fordi grunden til jeg var sur, var overhovedet ikke gyldig eller noget. Derfor min selvmedicinering, det hjælper mig med at blokere det værste af min aggressive natur - sådan jeg ikke bare hærger istedet for at tænke. Har mange gange tænkt på at stoppe med at ryge hash og starte på tai chi eller en anden spirituel kampsport - problemet er bare - hvis nu det ikke dæmper mig på samme måde som med hash - så render der til sidst en meget farlig person rundt, der ikke kan styre sit temperament - var ikke mere end 10-11 år da jeg første gang lammede til en med et jernrør - tror bare jeg skal ryge mit hash.

strikker ikke - det stringart og figurer i ståltråd og sølvpapir - det herretripperen