Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
søgerbare1 skrev:
jeg sniffede en del lightergas der jeg var omkring de 14 og ikke kunne skaffe andet. jeg har haft en psykiater som jeg spurgte om jeg kunne have taget skade af det, og hun sagde nej, så længe jeg kun havde brugt det til fest´er havde det ikke skadet mig. men jeg tror nu stadig at min hukommelse har taget en del skade.

hun ved ikke hvad hun snakker om.
det farlige ved opløsende inhalanter, er at de, sågar ved første 'sug' kan slette vigtige centrer i hjernen efterfølgende som ikke kan gendannes. det er ret uforsigeligt, hvilket center som lige er for offer, men hvis man oplever gentagne problemer i sit liv af den ene eller anden karakter, kan skaden altså godt være skabt af dette.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg så en fyr ligge på gaden, med en dåse lightergas i hånden, og en anden tilsyneladende tom ved siden af, for et par dage siden... Han var nærmest splattet helt ud, død i øjnene. Absolut frastødende!! Folk kan fixe og sniffe, jeg er ligeglad, men det var for meget at se en ligge med en dåse lightergas...

On topic: Jeg har ikke én bestemt substans jeg fortryder. Jeg fortryder mit eget brug af flere stoffer, men mest cannabis. Generelt er det kun hyppigheden af stimulanser (forstået som kemisk påvirkning generelt, ikke stofklassen) jeg skammer mig over og fortryder.
Og selvfølgelig smøger, sikke en svinsk-vammel vane.

Medlem
Brugeravatar

Alkohol!
For store doser, utallige gange. Jeg græmmes ved nogle af de ting jeg har foretaget mig i en solid brandert :(

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
GHB!

Har lavet utroligt mange dumme fejl med det i sin tid

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Homo Superior: Hvad gjorde du så da du så ham?

Jeg fortryder hash.
Jeg fortryder til dels også methylone/MDMA fordi jeg nogle gange har gjort dumme ting, sådan så jeg ligger og er ved at dø af pinlighed over de ting jeg har gjort pga. manglende evne til at tænke mig om. Ikke nogle alvorlige ting. Bare pinlige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alice skrev:

Hvad jeg gjorde? Hvad mener du? Jeg kastede en lille smule op i min egen mund, og satte farten ned så jeg ku få set ordentligt på ham.

Medlem

elvs: tak for advarslen, jeg er heldigvis stoppet med lighter gas(og psykiater heha). jeg burde have læst lidt om lighter gas, inden jeg fyldte det i mig. hvis jeg havde været smart nok til det, kunne det være at psychedelia havde skræmt mig fra det. jeg synes det er en fantastisk hjemmeside, der er god til at advare folk mod farlige substanser, for høje doser af diverse substandser osv.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen - Nord for Aalborg! -.-
Ved ikke om der er noget jeg fortryder. Hver enkelt substans har givet mig en oplevelse rigere.
Jeg "dummer" mig altid hvis jeg drikker vodka, så det holder jeg lidt afstand til :b
Jeg ved ikke om jeg fortryder det, men jeg har prøvet rygeheroin en enkelt gang, bare for at se hvordan det var. Synes ikke det var noget særligt, havde regnet med det var vildere. Aldrig noget der kunne tiltale mig til at blive afhængig i hvert fald. :) Sad bare og sumpede totaaaaalt og nærmest var ved at falde i søvn. Vi var 5 om at ryge to gram. Men nu hvor jeg tænker over, hvor klamt heroin egentlig er, kan man godt fortryde det en smule. Det er i hvert fald ikke noget jeg fortæller folk, jeg har prøvet. Kun dem der var tilstede, og de siger ingenting. Så et eller andet sted skammer man sig vel :)

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Ritalin.
Tog det dagen inden en tur til København og selve effekten var såmænd fin, men timingen elendig.
Skulle til koncert med Brian Jonestown Massacre på Pumpehuset dagen efter, og min kæreste og jeg havde arrangeret at køre med en pendler. Sad i en bil med mennesker jeg ikke kendte, kampsvedte, var gnaven efter alt for lidt søvn og fik en mærkelig form for socialangst hvor jeg var bange for at snakke med nogen, men havde alligevel en mærkelig tvangstanke om at det var nødvendigt. Akavede samtaler, trust me.

Til selve koncerten var der mange mennesker der røg smøger uden at blive smidt ud, og min kraftigt degenererede dømmekraft tilsagde mig at en skunkjoint også ville gå fint. Desværre opdagede en af security-folkene det. Han virkede dog ikke som den typiske lede wannabe-panser og jeg fik ham overtalt til at han ville snakke med sin chef om jeg måtte komme ind igen.
Hans chef var desværre en skinhead-agtig type, med to næsten identiske sidekicks og deres blik sagde "dumme junkiehippie" fra da de så mig. Aftenen endte med et kæmpe skænderi mellem security-folkene på den ene side og min kæreste og jeg på den anden alt imens bandet spillede en eminent 2 ½ times koncert hvor jeg måtte nyde halvdelen udenfor.

Amfetamin giver mig også en forfærdeligt kort lunte, skidt dømmekraft og paranoia dagen derpå. Den berygtede MDMA-nedtur har jeg til gengæld ikke bemærket; måske pga. gode spiseritualer før og efter, måske pga. god kvalitet eller måske fordi det bare passer bedre til min hjernekemi.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Homo Superior skrev:
Alice skrev:

Hvad jeg gjorde? Hvad mener du? Jeg kastede en lille smule op i min egen mund, og satte farten ned så jeg ku få set ordentligt på ham.

Jeg husker det godt fra da jeg var de 15, en ven og jeg fik den fixe ide at optage os på webcammet imens vi sugede lightergaz, for det så da nok sjovt ud, aldrig har jeg set mig selv så uhyggelig...
Pludselig går vi begge i sort, og jeg falder ned fra kontorstolen imens min kammerat bare bliver sidende med det hvide vendt ud af øjnene og savl ud over alt...

Kræft edeme en klam måde at beruse sig på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
walking on sunshine....

Medlem
Brugeravatar

Det må blive inhalanter der tager 1. pladsen. Stærkt efterfulgt af heroin, gider ik rigtig uddybe da det næsten giver sig selv

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Inhalere æterisk oliedampe. Det mest besynderlige jeg nogensinde har prøvet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Amfetamin :/

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
fortryder intet :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dragonbällfan1234 skrev:
fortryder intet :D

You can never turn you back on a drug..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg fortryder min manglende respekt for guidelines angående MDMA - For år tilbage kunne jeg godt finde på at indtage 2-2,5 gram over et par dage :S

Og så fortryder jeg mængden af ketamin min hjerne har skullet fordøje :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
BehindMind skrev:
walking on sunshine....

:shock:
KILL IT WITH FIRE!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
amf som jeg aldrig vil røre frivilligt igen og de hundredevis af e piller man har hapset i sine unge meget dumme dage

alt for tidligt hash or nikotin misbrug er da heller ik noget jeg er stolt af

Medlem
Brugeravatar

Fortryder de 5 år hvor jeg har røget alt, alt for store mængder cannabis, specielt de sidste to år som jeg i mere eller mindre grad anser for spildte år, selvom jeg er i min bedste alder. Det gør mig virkelig ked af det, at tænke på de ufattelig mange timer jeg har brugt på at sidde og være skæv alene. Heldigvis er røgen kommet under kontrol. Fortryder nogle få gange jeg har taget speed, men ud over det, har jeg altid brugt hårdere stoffer med respekt, d.v.s lange pause.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]