Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 10:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kbhfyren skrev:
Coa jeg vil stoppe med at prøve at hjælpe dig fordi du vil jo ikke hjælpes du kører i ring i ring i ring du har inge styrke i din personlighed ihverfald ikke til at ville indse dine problemer og får dem gjort op. du har lagt stillen den kører du med til du dør. undskyldninger på undskyldninger hele tiden det er sørgeligt

på et tidspunkt når du klar kan d u så ikke skrive herinde igen at du er det er træt af at læse alt dit pis når du alligvel ikke tager imod noget af det hjælp vi prøver at giv dig.
alt det Cubensis skriver er sq rigtigt og det ved du... du skal til at blive vosken og tage noget ansvar for dit liv.

Du kører selv i fucking ring, mand. Jeg er sikker på CoA er pisse ligeglad med hvad du skriver, du laver ikke andet end at gentage dig selv.
I længden bli'r det helt ærligt lidt irriterende, at du ikke er i stand til at skrive pænt til manden.

Men fint nok, du si'r jo du stopper nu...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså KBH og jer andre, men mest KBH: Det er altså noget tid siden jeg erkendte for mig selv jeg havde et problem med keta, det kom sig af jeg guffede ca 10g keta i snotten på en weekend - når man kan tage så meget og man i starten knap kunne sniffe 200mg og så var man væk...... Så er det på tide at slå bremsen i - og min resistens er godt nede - en 200mg snitte gør mig pænt rundtosset og gør det næsten umuligt at bevæge sig rundt uden det er 110% tydligt at man er på keta..... Idag stoppede det helt - karmaen ville at jeg ikke kunne finde en chauffør til at køre mig igår - så nul keta. Hvilket er ret god karma.

KBH: Det cubensis skriver er noget fuck i mine ører - det du skriver er endnu mere noget fuck i mine ører - altså det godt i to ikke er misbrugskonsulenter, fordi så havde Danmark sgu to problemer mere. KBH du er en CD der er sat på repeat.. Kommer med de samme argumenter igen og igen, bare i forklædte udgaver - du minder om en socialrådgiver der aldrig skulle have haft sit job. Så at du stopper med at skrive gør mig kun glad - har ikke rigtig kunne bruge noget af det du har skrevet til noget som helst. Har bare ikke ville skrive det for ikke at sprede dårlige karma - men nu spreder du den selv, så vil jeg da være med.

-------

Bagsiden er så at jeg er mega bagkneppet af emma(MDMA) - har vist ingen røg og får vist intet - måske - ingen keta - ingen benzoer - nothing - har 4 bonghoveder tilbage og 2 tuborg....... Det fandme ikke meget downer til et MDMA skrald....

Hvad værrer er at man lørdag finder ud af at det Keta man har siddet og sniffet for at komme ned fra emma'en(MDMA'en) egentligt ikke bare var keta - men en blanding af diverse narkotikaer - mit gæt er ketamin - mdma - blå valium - meth/amfeta. Især at bedømme på virkningen - sjældent har jeg haft det så underligt. Men klart - rykkede jo også 3*70mg lige efter hinanden - altså i den tro at det var ketamin - sådan jeg kunne komme ned fra emma'en(MDMA'en) - så nu jeg godt tosset på min "kammerat"..... Sælge en sådan en blanding fordi man sidder og er lidt keta desperat..... Det sgu ikke fair.. men han får det også tilbage i hovedet igen... Total dårlig karma.....

Hører Human Traffic - har gjort det i 12 timer nu - ret fed progressive må man sige... og skriver med en flok tøser på mobilen... Altid godt midt i en neder - trods alt - så er det stadigvæk den gode karma der smiler til mig.

Medlem
Brugeravatar

Hey, jeg vil bare lige sige, at med hensyn til det der med at tale anonymt med en konsulent, ikke for mig er lig med, at man ikke kan klare den selv.

På samme måde, som du taler med os, kan du tage kontakt til en eller anden helt udenforstående (altså som ikke selv har tilbøjelighed til narkotika). Det tror jeg kan give en god følelse af "at handle" - eller at skyde en pil afsted i en god retning, hvis du forstår. Og du har jo stadig din valgfrihed efter en sådan samtale.

Fred

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har ikke brug for en samtale med nogen som helst - jeg har mine veninder til det - de tager selv narko godt nok - nogle af dem meget andre af dem sjældent og to gør det slet ikke - så jeg har backup nok - desuden stoler jeg ikke på folk jeg ikke kender og har et tæt forhold til - så derfor skal jeg ikke ringe til nogen anonym fucker der tænder på at rode i andres liv..... Fuck det shit.

Nej jeg klarer den selv - har fået rigtig meget her fra boardet som jeg kan bruge til en del - bruger det bare først når jeg kan mærke mit sind er klar til at stoppe - alle de gange jeg har afvænnet mig selv har været når mit sind har været parat - fordi så skal jeg ikke kæmpe imod det - mit sind er meget stærkere end min fornuft - derfor jeg skal have sindet med mig i alt jeg gør - ellers fejler det.

Medlem

Child of Aum skrev:
Cubensis - du ikke en skid fair og du lyder ikke så smart som du plejer, når du lukker den slags pis der ud.
Enig. Det er blevet en dårlig vane for mange brugere på forummet at ty til grimt sprog og stærke ord hver gang de føler at de ikke bliver hørt. Det har da alle dage været sådan, at man virker mere som en person der er værd at lytte til hvis man kan tale fair til folk og behandle dem ordentligt, IMO

/rant.

Child of Aum:
For nu at tage psykoanalysen op på et nyt plan ( :wink: ), så synes jeg at det er lidt for nemt for folk at beskrive dig som værende "en type".. Altså, det er let at give dig labels som "narkoman" (hej kbhfyren) eller "blæser".. Men først og fremmest tror jeg du er en enormt kompleks person, med en masse rod i dit liv - vi klinger os vel allesammen fast i et eller andet, når verden er noget rod. Personligt går jeg også igennem en svær periode for tiden, og jeg skal da heller ikke være sen til at indrømme at jeg krampagtigt holder fast i musikken, stofferne (for mit vedkommende hashen), og hele den psykedeliske "tankegang". Jeg tror at det er meget naturligt at holde fast i de dele af ens liv der faktisk lader til at virke og fylde een med en eller anden form for glæde - at de så i længden kan forværre problemet, er jo netop bagsiden ved det.

Med andre ord en opfordring til at folk opfatter CoA som en "rodet", kompleks person, og ikke bare et "tilfælde" eller en "dum narkoman".

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hej Child of Aum. Jeg synes det er spændende og interessant at læse det du skriver, fordi du kommer fra et helt andet miljø og en helt anden baggrund end mig selv. Jeg synes det er spændende at få indsigt i mennesker der ligger langt fra hvor jeg selv er. Jeg synes ikke du virker som en "narkoman", men snarere en person der har en stor del af sin identitet investeret i en bestemt kultur, og de rusmidler der nu hører med den. Der findes sgu også mange der på samme måde har investeret alt for meget af sig selv i den mainstream kommercielle alkoholfixerede kultur, med et usundt højt alkoholforbrug til følge. Og findes der noget mere røvsygt end sådanne personer? I det mindste tænker du ud-af-boksen, og derfor virker dine tanker forfriskende at læse, også selv om jeg en gang imellem synes det er noget pis du skriver ;). Dit alt for store indtag kan ikke forsvares, men det ved du jo godt, så jeg føler intet behov for at puste mit ego op og skælde dig ud som var du et børnehavebarn, sådan som andre vist føler behov for. Jeg håber du klarer dig igennem og bliver clean igen, og får dit liv tilbage på sporet. Held og lykke herfra!

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Har ikke brug for en samtale med nogen som helst - jeg har mine veninder til det - de tager selv narko godt nok - nogle af dem meget andre af dem sjældent og to gør det slet ikke - så jeg har backup nok - desuden stoler jeg ikke på folk jeg ikke kender og har et tæt forhold til - så derfor skal jeg ikke ringe til nogen anonym fucker der tænder på at rode i andres liv..... Fuck det shit.

Cool nok. Jeg kender dig ikke, så det er lidt ligesom at spille basket ball i mørke. Selvfølgelig vil der blive kastet nogle bolde forkert - og sådan er det for alle herinde, må du forstå. Jeg har selv dårlige erfaringer med terapeuter. Tingen var mere, at det kan være et godt trick, at "bekende kulør" over for en helt udenforstående. Det kan også være en fætter eller en anden, som du har respekt for og som har respekt for dig.

Det med at tænke ud af boksen, er blandt andet det, det handler om. Vi har brug for folk, der kan og gør det. Derfor ønsker jeg dig ud af misbruget - og på en måde som ikke umuliggør din unikke tankegang og livssyn. Se det som noget "strangers unite" agtigt noget, når vi forsøger at give råd. Hvilket det jo sagtens kan være at du gør :〕

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Total opløftende dag. Troede jeg skulle gå megakold efter at have aflyst en aftale med en veninde og var næsten også på vej til det... Da hende her tøsen ringer og mærmest tigger mig om at komme ned og se en film med hende. Hvilket jeg nærmest kæmpede mig ud af sengen for - blev jo "dopet" igår morges - sniffede noget jeg troede var keta men var et mystiskmix...... Så er godt kvæstet også endnu - virker mystiske bivirkninger og jeg har faktisk ingen anelse om hvad jeg har sniffet - andet end jeg ved der er mdma og keta i det.

Men - jeg er jo skudt i hende tøsen her og hun er vist også temmelig skudt i mig - men tilbageholdene overfor mig:( pga mit vilde forbrug af narkotika - hvilket er ganske fair og skide god karma i min favør... Nu har jeg sindet med mig.... Godt nok lagde vi bare og holdte i hånd og så film - nussede lidt og sådan - men kæft jeg har savnet den fornemmelse indeni... Den der ægte fornemmelse - den der fornemmelse der gør man ikke har lyst til at være blæst, fordi man kan finde det hele i den ene følelse.... Nærhed og varme.... Kærlighed... kommer til at sove godt om lidt.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fresh and kickin:) Ingen keta idag. Dinnerdate senere.... Endelig kører det lidt for mig igen:)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder godt! Bare ked af, at der skal forelskelse til, for at få dig til at passe på dig selv :wink: .
Pas på dig selv, og tøsen med!

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det her føles som mere end forelskelse - hun er præcis det jeg drømmer om - hun er psykedelisk - uden stoffer...

Men ja - der skal altid en pige til at stoppe elveren i mig..... Desværre....

Men har tænkt mig at begrænse mit narkoforbrug til festivals...og nok nogle enkelte udendørs fester - hvor hun ikke er med - medmindre jeg kan få hende til at forstå at det bare er forbrug og ikke overforbrug.. misbrug....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
:hm: det er vidst omvendt.. misbrug og et overforbrug

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen keta igen idag:) fedt fedt

skal ned til hende tøsen og lave mad igen....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
CosmicMind skrev:
:hm: det er vidst omvendt.. misbrug og et overforbrug

Som jeg forstår det, er det i sammenhæng med dette, at han nævner det:
Citat:
Men har tænkt mig at begrænse mit narkoforbrug til festivals...og nok nogle enkelte udendørs fester

Og altså ikke med henhold til hans nuværende forbrug.

God vind.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså helt sikkert at ketaminen har været på misbrugslisten..... Heldigvis er det ikke noget der smadrer mit selvværd eller min selvtillid. Har været ude i et par misbrug før og mit forbrug af hash som snart har kørt halvdelen af mit liv.

Ketamin tænker jeg ikke på mere - så den psykologiske afhængighed det skidt skaber, er måske nok meget kraftigt - men det forsvinder hurtigt - har dog haft nogle ret suspekte drømme/mareridt. Plejer aldrig at have mareridt - men har dog stadigvæk min seriøst lucid dream machine i hovedet - så har udemærket kontrol over drømmene - hader bare at være så nysgerrig, fordi skal jo helst se drømmen til ende, uanset hvad fanden der sker i den.

Ja festivals og summerpsy osv osv - der vil jeg ringe efter nicklas og flyve til hawaii som jeg plejer (Aka Blæse). Næste gang bliver måske indian summer - kommer an på mange ting og sådan. Fragmental var hård ved økonomien og det har de sidste par måneder også været - ikke at jeg er flatbroke og på røven... Vil dog være ret fedt at have en del penge med, hader at mangle noget når jeg fester.

Er dog blevet inviteret, med billetten betalt, af en tøs jeg kender - alle de dejlige piger:) :) :) :)
Så måske kommer jeg alligevel til at fejre min fødselsdag på en festival, godt nok et par dage før, men hvad fanden, man kan godt fejre noget der kommer. Ved også at det ender mig og to tøser, keta amok til indian spirit, på LSD.... Hvilket vi er blevet enige om, fordi det er de eneste stoffer, vi ikke føler os smadret af dagene efter.

Men det lidt et dilemma med alle de tøser - har for mange dejlige veninder, hvor jeg er sådan lidt halvskudt i dem alle - men de indeholder alle kvaliteter, som jeg kan lide - og nogle jeg ikke kan lide - gælder dem alle. Ret frustrerende....

Tak for alle de der "god-vind" thingies....

Medlem

Hej Child

Jeg har læst denne tråd (+andet) og føler stor medlidenhed med dig.
Det er derfor at jeg gider at skrive noget.

At standse destruktiv narkomanadfærd er ikke let. Faktisk er det en kompliceret opgave, enig ???

Dine narkoman- og narkobrugervenner er ikke kompetente til at klare jobbet. Sagen er den, at du er narkoman.

Du har naturligvis en unik spirituel styrke som gør, at du kan lade være med at tage stoffer når blot du gider. Desuden har du haft en ekstrem opvækst/ oplevet usædvanlige ting, som gør at du fortjener retten til at være narkoman og påføre denne veninder og venner belastningen herved. Jeg er ikke din ven og alligevel har jeg ondt af dig. Hvordan tror du dem der elsker dig har det ?

Såfremt du ikke vil være trist, gerne vil være lykkelig og ikke vil være en manipulerende snylter overfor dem du elsker, skal du gøre som følger (jeg antager at du er nordjyde) : Ring til
Misbrugsafsnittet
Kastetvej 24
9000 Aalborg
Tlf.: 9931 5740

Når telefonen bliver besvaret siger du dit fulde navn, alder samt at du er narkoman.

Dette er selvfølgelig den lette løsning. Alternativt kan du spørge dine narkoman/narkobruger venner om de kan hjælpe dig eller du kan bevise overfor boardet og verdenen at du er i besidelse af en usædvanlig spirituel styrke og klare det selv.

PS. Jeg kender to misbrugskonsulenter privat. De er begge psykologer og har rent faktisk en bedre forståelse af psyken og misbrug end dig, mig og de andre på boardet.

ring 9931 5740

MVH
Radon

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:hm: :life: :peace:

Sagen er den - jeg er sgu ikke narkoman. Nu slapper du lige af med din domme - dig der overhovedet ikke kender mig.

Jeg har haft et lille problem med noget ketamin - det var ekstremt fedt at hoppe rundt og være blæst hver dag i nogle uger. Det slut nu.

Jeg ryger hash - hvilket jeg aldrig stopper med - det ikke noget som hindrer mig i noget eller ødelægger noget for mig.

Jeg tager ikke stoffer for at kunne opleve noget fedt - jeg tager stoffer for at gøre de fede ting jeg oplever, endnu federe.

Jeg tager stoffer for at udforske mit sind, lære mit jeg at kende, fra alle sider og vinkler. For at udvikle mig og for at se ting, som jeg ellers aldrig ville komme til at se.

Hvorfra du får den ide, at jeg er narkoman og skader mine elskede ved det, er noget inde i dit hoved, som får dig til at se en person, i min situation, som narkoman. Hvilket han/hun nok vil være, hvis det var fra dit miljø. Jeg lever i et miljø - hvor alle rusmidler er accepterede. Alle jeg kender har styr på deres forbrug - nogle gange er der lidt misbrug - som man også klarer - fordi flokken holder sammen.

Du vil dømme mig og mine venner, inden du har mødt nogle af os.

Du siger du har ondt af mig - dermed også mine venner - fordi de er som mig - samme opvækst - bare i andre mere/mindre skræmmende udgaver. Vi passer på hinanden, fordi vi godt ved, at det vi laver ikke bare er leg - det er meget alvorligt det vi laver - forbrug af mange forskellige psykedeliske stoffer - i store mængder. Uden at passe på - ville det være gået galt for længst - det er det også for nogle - men de vil ikke passes på - så kan man intet gøre.

Kan ikke lide du dømmer mig på den måde - ser mit liv på alle andre måder end du gør - eller også har du ikke mødt rigtige narkomaner - eller også bliver ordet narkoman misbrugt om unge mennesker, der ikke har styr på deres lort og derfor ikke selv kan klare et narkoforbrug - dømmer det som et misbrug og søger hjælp - hvad med at lade være med at gå ind til noget - som man ikke selv kan hive sig ud af???? Det er sådan en teenage-far-og-mor-redder-mig-familien-sølvske-i-røven holdning. Hvis nu alle havde haft det lidt hårdt - så kunne det være der ikke var så mange der klynkede over deres udemærkede liv.

Mit liv har lagt i ruiner mere end engang - det altid noget pis når det ser sådan ud. Efter et stykke tid er det faktisk ret sjovt - altså at bygge det op igen - fordi det er altid noget nyt man bygger - fordi fundamentet er anderledes og man er blevet ekstremt meget stærkere. Man skal rejse sig, hvor man falder....

PS: De to misbrugskonsulenter der..... Hvor mange forskellige misbrug har de været ude i???? Bare et simpelt spørgsmål - altså - man er jo nød til at have førstehåndsviden på området/områderne, før man kan tillade sig at kalde sig for konsulent.... Psykologer har altid så mange gode ideer - bare fordi man læser en masse psykologi, gør dig altså ikke istand til fuldt at forstå hvordan det er, at være i et misbrug - langt fra - og dem der går med den illusion - går rundt i en illusion.

Jeg har selv læst psykologi - fik temmelig gode karaktere. Har læst det tre år i alt. Så måske ved de lidt mere end mig om psykologi - men garanteret for jeg har mødt flere misbrugere end dem og kender miljøet bedre, ligeledes psyken på de mennesker der færdes i det. Har observeret det i mange år, skal du huske på og har haft det rigtig tæt inde på livet. Så det måske lidt at sende mesteren over eleven, for at spørge om råd - hvilket i nogle tilfælde sagtens kan lade sig gøre - eleven har jo ny viden fra skolen. I praksis er det bare ikke altid ny viden er så satans andvendelig.

Medlem

Child of Aum skrev:
:hm: :life: :peace:

Sagen er den - jeg er sgu ikke narkoman. Nu slapper du lige af med din domme - dig der overhovedet ikke kender mig.

Jeg har haft et lille problem med noget ketamin - det var ekstremt fedt at hoppe rundt og være blæst hver dag i nogle uger. Det slut nu.

Jeg ryger hash - hvilket jeg aldrig stopper med - det ikke noget som hindrer mig i noget eller ødelægger noget for mig.

Jeg tager ikke stoffer for at kunne opleve noget fedt - jeg tager stoffer for at gøre de fede ting jeg oplever, endnu federe.

Jeg tager stoffer for at udforske mit sind, lære mit jeg at kende, fra alle sider og vinkler. For at udvikle mig og for at se ting, som jeg ellers aldrig ville komme til at se.

Hvorfra du får den ide, at jeg er narkoman og skader mine elskede ved det, er noget inde i dit hoved, som får dig til at se en person, i min situation, som narkoman. Hvilket han/hun nok vil være, hvis det var fra dit miljø. Jeg lever i et miljø - hvor alle rusmidler er accepterede. Alle jeg kender har styr på deres forbrug - nogle gange er der lidt misbrug - som man også klarer - fordi flokken holder sammen.

Du vil dømme mig og mine venner, inden du har mødt nogle af os.

Du siger du har ondt af mig - dermed også mine venner - fordi de er som mig - samme opvækst - bare i andre mere/mindre skræmmende udgaver. Vi passer på hinanden, fordi vi godt ved, at det vi laver ikke bare er leg - det er meget alvorligt det vi laver - forbrug af mange forskellige psykedeliske stoffer - i store mængder. Uden at passe på - ville det være gået galt for længst - det er det også for nogle - men de vil ikke passes på - så kan man intet gøre.

Kan ikke lide du dømmer mig på den måde - ser mit liv på alle andre måder end du gør - eller også har du ikke mødt rigtige narkomaner - eller også bliver ordet narkoman misbrugt om unge mennesker, der ikke har styr på deres lort og derfor ikke selv kan klare et narkoforbrug - dømmer det som et misbrug og søger hjælp - hvad med at lade være med at gå ind til noget - som man ikke selv kan hive sig ud af???? Det er sådan en teenage-far-og-mor-redder-mig-familien-sølvske-i-røven holdning. Hvis nu alle havde haft det lidt hårdt - så kunne det være der ikke var så mange der klynkede over deres udemærkede liv.

Mit liv har lagt i ruiner mere end engang - det altid noget pis når det ser sådan ud. Efter et stykke tid er det faktisk ret sjovt - altså at bygge det op igen - fordi det er altid noget nyt man bygger - fordi fundamentet er anderledes og man er blevet ekstremt meget stærkere. Man skal rejse sig, hvor man falder....

PS: De to misbrugskonsulenter der..... Hvor mange forskellige misbrug har de været ude i???? Bare et simpelt spørgsmål - altså - man er jo nød til at have førstehåndsviden på området/områderne, før man kan tillade sig at kalde sig for konsulent.... Psykologer har altid så mange gode ideer - bare fordi man læser en masse psykologi, gør dig altså ikke istand til fuldt at forstå hvordan det er, at være i et misbrug - langt fra - og dem der går med den illusion - går rundt i en illusion.

Jeg har selv læst psykologi - fik temmelig gode karaktere. Har læst det tre år i alt. Så måske ved de lidt mere end mig om psykologi - men garanteret for jeg har mødt flere misbrugere end dem og kender miljøet bedre, ligeledes psyken på de mennesker der færdes i det. Har observeret det i mange år, skal du huske på og har haft det rigtig tæt inde på livet. Så det måske lidt at sende mesteren over eleven, for at spørge om råd - hvilket i nogle tilfælde sagtens kan lade sig gøre - eleven har jo ny viden fra skolen. I praksis er det bare ikke altid ny viden er så satans andvendelig.

Jeg dømmer dig alene på baggrund af hvad jeg har læst. Jeg kender dig næppe, :offtopic: læste du psykologi på uni i Aalborg ?

Hvad angår misbrugskonsulenter, mener jeg ikke at personlige oplevelser er noget plus. Deres opgave er at mindske eller bringe, narkotikaindtagelsen til ophør.
Personlig erfaring er et plus hvis man søger en "få et fedt trip konsulent"
Sandsynligvis er dette årsagen til at der ikke er noget der trænger igennem når alle i denne tråd siger at du er langt ude.

Jeg indser at din psykologiske viden er langt større end min. Anyway, here goes: Du er blandt dine fæller anset for at være intelligent og velformuleret. En psykolog som dag ud og dag ind, har med misbrugere at gøre vil overhovedet ikke være imponeret over din indsigt og dine teorier. Dette frygter du.

En af dem fortalte, efter at vi havde røg en joint, at hans arbejde går ud på at sige to ting:
1. Du lyver overfor dig selv.
2.Tag dig sammen.

Radon9
Ønsker dig alt vel. (På en ikke nedladende måde)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dude, han prøver bare at fucking hjælpe dig - du har den sindssygeste forsvarsmekanisme, hver gang nogen kommer for tæt eller antager et eller andet om dig. Du har udstillet dit for/misbrug rimelig godt indtil nu, så forvent dog at folk kommenterer det. Og husk nu at han ikke fortæller dig at de psykologer er klogere end dig - det kunne bare være at de kunne give dig nogle forskellige input som kunne bruge.

Kommer det som en overraskelse for dig at han kalder dig narkoman efter den liste af stoffer som du postede, med et efterfølgende ketamin misbrug?

Og husk nu: :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Han kalder mig narkoman.

Jeg er ikke en narkoman. Bare en Psychonaut. Har ikke taget stoffer siden lørdag morgen. Skal ikke tage stoffer før indian spirit. Hvad er det i ikke kan læse??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]