Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvordan går det med dit forbrug Kiliman?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Hehe mit forbrug er på vej ned af, så det er kanont :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kiliman skrev:

Det er jo altid en god ting :)

Har fulgt din tråd, og det ser virkelig ud som om, at du har gennemgået en mindre personlig udvikling.

Held og lykke herfra :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Kiliman skrev:

Har fulgt din tråd, og det ser virkelig ud som om, at du har gennemgået en mindre personlig udvikling.

Det lød altså godt, men så slemt er det nu heller ikke, jeg er ovenpå og tager mindre og mindre,

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kiliman skrev:
kemal skrev:
Kiliman skrev:

Det lød altså godt, men så slemt er det nu heller ikke, jeg er ovenpå og tager mindre og mindre,

Godt at høre fra dig og godt at høre at du er ovenpå. Probs herfra. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så har jeg ikke taget noget i 20 dage, det er er hårdt, men hvad fanden, har fået bil og stor lejlighed, så har ikke så mange penge mere :(

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det er sgu også en god måde at holde sig fra det, bruge pengene på noget mere permanent som man kan få gentagne lykkelige stunder af, hvis du forstår... :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Kiliman skrev:
Så har jeg ikke taget noget i 20 dage, det er er hårdt, men hvad fanden, har fået bil og stor lejlighed, så har ikke så mange penge mere :(

Fedt nok, men det lyder i mine ører som om du tager rimelig meget, når du sådan gør opmærksom på en 20 dage lang pause mere end seks måneder efter, at du har oprettet tråden. Det er ikke noget forsøg på at pege fingre det her, guderne skal vide at jeg selv har problemer med at holde mig i skindet til tider, men jeg har trods alt haft nogle rigtig lange pauser også. Tror der skal gå lidt mere end 20 dage, hvis man virkelig skal ud af det gamle mønster, hvis du forstår?

Som sagt ingen kritik, det er jo en god start.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Har det ikke været svært at finasere penge til kokainen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
haha fandme en nice tråd det her, har givet mig god griner på.. Det er godt nok mange små pauser du har taget :p
Overvejede lige et sekundt selv at lave et topic angående mit lille hash misbrug, men droppede tanken da jeg fandt frem til det bare ville blive en ryger bog :D

Anyways held og lykke ! Håber du kan holde den !

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Som der var en der skrev tidligere i tråden, så sig til dine venner og alle i din omgangskreds som tager coke, at du ikke vil fristes. Du siger selv at du bliver spurgt igen og igen. Hvis du ikke melder klart ud, og hvis de ikke vil acceptere din beslutning så er det håbløst imo.

spørg dig selv om du helst vil være helt fri, eller du virkelig mener du kan administrere et weekendbrug. Du skal ikke nøjes med en situation som kun gør dig halvt tilfreds, fordi du er bange for at tage det store skridt. Held og lykke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Har det ikke været svært at finasere penge til kokainen?

Med en indkomst på ca 14k udbetalt og faste udgifter fpr 3000.- har det aldrig været det største problem hehe

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sahota skrev:
haha fandme en nice tråd det her, har givet mig god griner på.. Det er godt nok mange små pauser du har taget :p

My sentiments exactly! Det er altså på tide at stramme op, eller indse at du egentlig ikke har lyst til at stoppe og så tage den derfra.

Titel:
Junior medlem

Kiliman skrev:
Dag: 11

Jeg har i dag været på arbejde fra kl 6 morgen til 19:30 og er da godt bombet, min makker jeg går sammen med, er oxo en af mine gode kammerater, og det var mig der hjalp ham med at få arbejdet, og han mente vi havde fortjent en streg cola i dag efter arbejde, men jeg sagde nej tak, og han mente der godt kunne være en undtagelse....

Det korte af det lange.... Jeg holder mig stadig cokafri, og der er kun 34 dage tilbage :p

Lystfaktor [0/10]

Det lyder i mine ører som en utroligt dårlig ven. Kendte han til dit projekt? Hvorfor prøver han at ødelægge det?
Og kan du ikke skrive 'også' i stedet for 'oxo'? Jeg synes, det er irriterende at se på :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja altså nu er det 1½ år siden at Killiman skrev om dag 11 i sit stop, så måske det er lidt ligemeget?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Opiman skrev:
Kiliman skrev:
Dag: 11

Jeg har i dag været på arbejde fra kl 6 morgen til 19:30 og er da godt bombet, min makker jeg går sammen med, er oxo en af mine gode kammerater, og det var mig der hjalp ham med at få arbejdet, og han mente vi havde fortjent en streg cola i dag efter arbejde, men jeg sagde nej tak, og han mente der godt kunne være en undtagelse....

Det korte af det lange.... Jeg holder mig stadig cokafri, og der er kun 34 dage tilbage :p

Lystfaktor [0/10]

Det lyder i mine ører som en utroligt dårlig ven. Kendte han til dit projekt? Hvorfor prøver han at ødelægge det?
Og kan du ikke skrive 'også' i stedet for 'oxo'? Jeg synes, det er irriterende at se på :(

Hvor er du sød, men der er da heldigvis ingen der tvinger til at læse i min tråd hvis du ikke føler at du kan forstå hvad der står :)

Søren00 skrev:
Ja altså nu er det 1½ år siden at Killiman skrev om dag 11 i sit stop, så måske det er lidt ligemeget?

Ja det er ved at været noget gammelt skidt han prøver at score et par indlæg på hehe :p

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er meget sjovt at tænke på at du prøver at "stoppe" mens jeg har planer om at prøve det og at jeg måske kan ende ligesom dig, forstå mig ret :P

Titel:
Medlem

Kiliman: Nu er tråden revet frem alligevel. så vil da lige høre hvordan det hele står til ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 118 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]