Leder du specifikt efter appraisal/approval for dit arbejde?
Citat:
men hvis man ikke kan se værdien er sådan et stykke arbejde vil jeg tro man bare ikke er parat til det endnu.
Eller hvad er dit formål egentlig med at dele den her viden? Nu bliver jeg sådan ægte forvirret omkring din intention med det originale indlæg.
Du kan sagtens være stolt af dit arbejde, men du er, ud fra hvordan jeg læser det hele her, heller ikke i mål med det endnu. Og den måde du skrev på tidligere, fik mig til at tro, at du selv mente, at du var i mål. Og generelt er jeg ekstremt skeptisk overfor mennesker, som enten direkte eller inddirekte giver udtryk for, at deres behandling/medicin/urter bare virker.
Efter egen erfaring med disse typer opslag, som er lidt uklare i intention og formål, så bliver man mødt med stor modstand, hvis man bare er det mindste kritisk - man får svar ala "du er ikke klar til at forstå det", "du forstår det ikke", "hvorfor vil du nedbryde min forretning", "jeg har lært det af en eller anden gut langt ude i junglen, prøvet det et par gange, og derfor er jeg ekspert", "hvem jeg er og hvor min viden er fra er ikke relevant" og andre lignende svar. Og så har man ligesom totalt tabt debatten, og al ens skriveri vil opfattes forkert af de læsende.
Som en anden skrev, så mangler jeg også gerne at høre lidt om, hvordan sådan en behandling forløber sig i praksis, for det er altid det mest interessante ift effektmåling.
Man kan sige, er dit produkt godt, er intentionen og formålet med et formidlet skarpt, så vil det sælge sig selv og tiltrække god energi.
Lige nu er min oplevelse lidt, at det ikke har tiltrukket særlig god energi, og desværre gør det modsatte af at sælge sig selv.
Blot nogle tanker herfra, jeg er sku heller ingen ekspert på noget område. Bortset fra DoTA, ofc.