SKY. skrev:
Amfetamin er virkelig et ulækkert stof. Jeg har haft et weekend forbrug af amfetamin det sidste år, og har virkelig kunne mærke det,
både fysisk og psykisk. Humør svingninger, vægtab, små-deprissioner, og til tider paniske tilstande med ubehagelige små hallucinationer og angst,
efter byture hvor det gik lidt over gevind.
- Peace
Har selv været (og er stadig) forbruger af afetamin i mange år, med indblanding af kokain både røget og suget samt en helvedes masse piller(mdma holdige de fleste)
Mit forbrug var/er ikke begrænset til weekender, men til når jeg har lyst.
Så ville egentlig bare høre, hvad du mener med over gevind?
Vågen fredag morgen til søndag aften eller måske endda Torsdag morgen til natten efter tirsdag?
jeg har selv prøvet nogle ekstremt lange ture og jeg har aldrig i mit liv haft hallu'er. har prøvet lidt milde syns/høre-forstyrrelser og lettere paranoia men det er så det. Og så vidt jeg ved forekommer ihvertfald syns/høre-forstyrrelserne uanset om man har taget stoffer eller ej, når man berøver sin hjerne og krop søvn og hvile i længere tid af gangen. Det er da i det mindste de oplevelser jeg har haft, med "min måde"(1) at få sanse/indsigts oplevelser på uden brug af psykedeliske stoffer.
1) Hvis jeg ikke sover i omkring 40 timer får jeg disse "trips" men uden alt det fra psykedelia, som jeg helst vil undgå f.eks hallucinationer og uden at miste kontrollen fuldstændig da jeg altid kan, snappe ud af hvad min hjerne nu er optaget og fungere normalt hvis situtationer kræver det, f.eks. at skulle på job.
For nylig har jeg over en periode på 9 døgn haft sovet (dybsøvn samt en enkelt rem-søvn jeg er bevidst om fra øjeblikket jeg lukker øjnene) 3*30 mins og 1+45 mins.
Beklager jeg kommer offtopic men forstår ikke det med folk der siger de har haft hallucinationer af amfetamin, og ville lige redegøre lidt for min baggrund for at have en mening x|-_-|x
P.S. den her post blev noget længere end den var tænkt i starten som et simpelt spørgsmål, men kunne sku ikke lige slippe tastaturet nu jeg var igang

P.S.S. Selvfølgelig bruger jeg det da osse til fester, men kan også feste uden ٩(-̮̮̃-̃)۶