Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 07:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: OD ?
Junior medlem

hej derude . jeg har flere gange oplevet på kiks a mit hjerte skifer hurtigt fart . altså lidt hurtigt lidt langsomt. og det er ret ubehageligt . er det tegn på jeg er ved a få en od ? eller er det normalt ? .

jeg vil helst ikk få en od .

tak på forhånd - :)

Titel: Re: OD ?
Hvor mange spiser du så ?
Hvis det er mange burde du holde en pause og tage mdma fremover.

Junior medlem

det er ret forskelligt . men kan godt tage 10-15stk . også flere ved særlige omstændigheder ,

Medlem

Ved du evt hvad de aktive stoffer er og hvor meget af hvert stof de indeholder eller skal jeg prøve med et totalt ukvalificeret gæt?

Den mængde e-piller kan ikke været andet en overforbrug, så måske du skulle give din krop en chance og ligge dem på hylden for et stykke tid?

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg kender det ganske udemærket og jeg var forbi lægen med det.
og hvad tror i han sagde?!??!

-stop med at tage E.

men som stangss også skriver så prøv evt. at få fat i noget MDMA i stedet for, og så læs noget af den HR der er herinde på siden.

man kan aldrig stole på E piller.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Voiteck. Nej, det er ikke normalt, men et tegn på at du overbelaster din krop!

Lidt HR: Hold minimum en pause på 2 månender mellem hvert Ecstasy trip! Og du ved reelt ikke hvad Ecstasy piller indeholder, så hvis du endelig vil tage dem, så lad være med at tage mere, end hvad du kan tælle på en hånd!

Det du oplever er en urealmæssig hjerterytme af en slags. Når du tager Ecstasy stiger din puls og blodtryk, dette kan raske mennesker godt tåle, så længe belastningen ikke er for stor! Når du tager piller i mængder af 10-15 stk. plus at der måske er forskellige stimulanser indblandet (rent MDMA kan selvfølgelig også medføre dette), så kan der ske en farlig belastning på hjertet, som kan medføre: meget høj puls og blodtryk, urealmæssig hjerte rytme, som kan føre til indlæggelse på hospitalet, og i værste tilfælde hjertestop.

Hjertet fortæller os meget om hvordan vi har det, så lyt til din krop. Hvis du mærker det igen, så stop med indtagelsen af stoffer og lig dig ned og tag en slapper.

Junior medlem

Jeg tror jeg vil ligge kiks'ne helt på hylden . der er ingen grund til at udfordre skæbnen. Hvorfor også gøre det når man kan have det sjovt uden E :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
10-15 er altså også helt sindsygt mange kiks på en aften/nat! Det er ikke så underligt at du får det sådan. Bare fordi at din tolerance er høj og du "kan tage" så mange, er det ikke ens betydning med at din hjerne ikke tager skade. Alle de slemme bivirkninger kommer, slvom du ikke føler dig blæst pga. høj tolerance

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg har 1 gang spist e-piller og der spiste jeg to og det gav ikke en forventet love fealing eller noget mdma boost af en art blev bare lidt frisk og hypper aktiv , hold dig til mdma det er meget federe ( syntes jeg )

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Dengang jeg spiste mange kiks og tilsidst endte op på en 20+ fordelt på aftenen/nat .. Der oplevede jeg nogle gange at jeg ikke kunne pisse, selvom det virkelig føltes somom jeg skulle. Det var super ubehageligt og gjorde utrolig ondt. Det er ihvertfald et klart tegn på OD. Det med hjertet har jeg også prøvet..det kom somregel nogle dage efter. Pas på dig selv (: ingen grund til at lære det på den hårde måde.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Stangss skrev:
Hvor mange spiser du så ?
Hvis det er mange burde du holde en pause og tage mdma fremover.

Du får MDMA til at lyde som et kosttilskud i sammenligning med Extasy.

Lad os lige slå det fast: MDMA er det stof som man må formode fylder størstedelen i en "kiks". Det er på ingen måder uskyldigt, og ved overforbrug kommer du til at tømme dit seretonindepot i hjernen, hvilket er årsag til den efterfølgende følelse af nedtur og depression man ser, hos folk der overforbruger.
Ud over MDMA kan "kiks" selvfølgelig indholde alt muligt andet skidt, så der er en stor grund til at holde sig fra dem og prøve at skaffe ren MDMA istedet.

Men med dit overforbrug af ekstasy bør du slet ikke tage noget i lang tid. Som det tidligere blev nævnt bør der gå mindst 2 måneder mellem hver MDMA trip, for at undgå problemer.

Hilsen Fanny

Jeg prøver på ingen måde at få mdma til at ligne et kostilskud.
Vil bare gerne fremhæve at mdma er mindre skadeligt end de fleste ecstasy piller.
Men ja, 2 måneders pause mellem hver mdma tur.

Til trådstarter:
Tjeck stickyen Ecstasy/Mdma HR i toppen af Syntetiske Stoffer, der kan du læse lidt mere

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

jo længere tid du lader gå mellem hvert MDMA trip jo federe blir det jeg har ikke rørt MDMA i 3 måneder og jeg er stille begyndt at prøve og få fat i noget for glæder mig sygt meget til at trip igennem på det igen ( one day and one night + GIRLS ) <3<3

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Dengang jeg spiste mange kiks og tilsidst endte op på en 20+ fordelt på aftenen/nat .. Der oplevede jeg nogle gange at jeg ikke kunne pisse, selvom det virkelig føltes somom jeg skulle. Det var super ubehageligt og gjorde utrolig ondt. Det er ihvertfald et klart tegn på OD

Hvorfor skulle det være et tegn på od at du ikke kan tisse?

Det oplevede jeg de første par gange jeg prøvede ecstasy - og formoder det kom sig af en i selskabet sagde man ikke kunne tisse på kiks... er ret sikkert på det bare var hjernen der spillede mig et puds :?

Medlem
Brugeravatar

Har også oplevet det med ikke at kunne pisse, og det har somregel kun været i høje doser MDMA, så mon ikke der et eller andet om det?:/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Lad nu være med at æde alle de ecstasy-piller for satan!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Trier- skrev:
Har også oplevet det med ikke at kunne pisse, og det har somregel kun været i høje doser MDMA, så mon ikke der et eller andet om det?:/

Same here, oplever det altid ved 100+mg MDMA, samme gør venner, kæreste osv.
Men Voiteck, som alle de andre siger så synes jeg du skal lægge stoffer til side det næste lange stykke tid.
Så kan du jo bruge pausen på at anskaffe dig en fin vægt og noget godt MDMA, tage moderate doser med en måneds tid eller to mellem hvert "trip".

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
jeg har 1 gang spist e-piller og der spiste jeg to og det gav ikke en forventet love fealing eller noget mdma boost af en art blev bare lidt frisk og hypper aktiv , hold dig til mdma det er meget federe ( syntes jeg )

hvordan kan du udtale det når du kun har prøvet ecstacy én gang? der har og er stadig en del potente piller på markedet.. men du har ret mdma er meget federe - ville bare pointere at piller også kan være helt udmærket. :cheers:
Har også ved enkeltstående tilfælde været op og runde over de 15 kiks på en aften og ligemeget hvad kommer jeg altid til konklusionen at det var spild af kræfter og penge at æde så mange. det kompencere aldrig rigtigt for nedturen de følgende dage.. normalt spiser jeg mellem 1 og 6 ca. alt efter set & setting og alt efter hvilke piller det er eller om det er mdma. :peace:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

hvis man kan skaffe ren mdma så lad det ikke engang strejfe tanken at købe KEX, kan godt være der er mange potente piller, men der er flere skod piller som ikke indeholder mdma, og mdma'en er jo det som man vil have, ellers ku man jo bare købe noget amfetamin eller hvad der nu ellers er blandet i de åndsvage piller, mdma er også 100% nemmere at styre, for du aner ik hvor meget mdma der er i ens pille, medmindre man får det fortalt af nogen der ved det. jeg udtaler mig på bagrund af at en af mine venner har spist mange kiks og han siger mdma er 100 gange federe for der får man den rus man har sat sig op, og brugt penge på at få, istedet for at æde piller og bare få amf rus, eller en eller anden rus hvor man ikke er klar over hvad man har indtaget, ud over en orange pille med en smiley eller what ever de, laver af print på de piller.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Budha skrev:
hvis man kan skaffe ren mdma så lad det ikke engang strejfe tanken at købe KEX, kan godt være der er mange potente piller, men der er flere skod piller som ikke indeholder mdma, og mdma'en er jo det som man vil have, ellers ku man jo bare købe noget amfetamin eller hvad der nu ellers er blandet i de åndsvage piller, mdma er også 100% nemmere at styre, for du aner ik hvor meget mdma der er i ens pille, medmindre man får det fortalt af nogen der ved det. jeg udtaler mig på bagrund af at en af mine venner har spist mange kiks og han siger mdma er 100 gange federe for der får man den rus man har sat sig op, og brugt penge på at få, istedet for at æde piller og bare få amf rus, eller en eller anden rus hvor man ikke er klar over hvad man har indtaget, ud over en orange pille med en smiley eller what ever de, laver af print på de piller.

hvis det er MDMA tabeletter er rusen den sammen.
det lyder bare som om folk ikke tjekker hvad der er i deres piller og får fat i norgen lorte produkter.

on topic: det der med ikke at kunne pisse kender jeg også godt, men det handler om at kroppen har brug for al den væske du indtager og kan derfor ikke finde ud af at skille det overflødige væske fra.

hvis man drikker vand nok og husker salt og sukker undgår man dette problem.

det kan også godt hjælpe at tænde for hanen og lytte lidt til den, så kommer det for det meste af sig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]