yO..
Jeg har et problem som indtræffer, næsten hver gang jeg ryger

Problemet er at jeg begynder at koge for vildt.. Herhjemme kalder vi det at sumpe
Rutinen er den samme.. Efter 1 joint lader jeg mig "faschinere" af virkningen. Efter 2 joints får jeg mega griner på og mig og vennerne kan sidde og grine over at vi griner i rigtig lang tid.
Men efter 3 joints sker det.. jeg bliver drøsig og vil bare sove lige her og nu!
(1,2,3 joints... overdrivelse fremmer forståelse

)
Dette er specielt et problem, hvis jeg er på staden eller i byen, da jeg hverken orker at gå rundt eller at tage hjem. Ikke at jeg ikke tager hjem, men det stresser mig bare for sygt at skulle rejse mig og gå rundt.. opfatter det som VIRKELIG ubehageligt.
Inden jeg slutter af vil jeg gerne lige tilføje endnu et spørgsmål!
Jeg bliver også lidt aggresiv.. Ikke på nogen måde sur, men der skal ingen ting til for at jeg bliver et nervevrag, og slår fra mig af bare stress. Det var noget som jeg begyndte på når de andre trippede på mig for sjov(fordi at jeg sumpede). Dette har udvilket sig i en sådan grad, at da en pige i sidste weekend lagde en hånd blidt på min skulder, og spurgte hvordan det gik eller noget i den retning, så fjernede jeg bare hendes arm og klaskede hende i hovedet -.-'
Det pænt fuck up..
well.. spørgsmålet lyder egentlig: Har i selv erfaringer med overstående fra jer selv eller andre, og har i nogle tips/tricks til hvordan jeg bliver frisk i spørgsmål 1, men samtidig lidt mere afslappet i spørgsmål 2

?
I må undskylde hvis teksten er lidt rodet, eller at jeg har postet i et forkert forum..
På forhånd tak
Schütze