Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Et halvt glas koffeinpiller er også meget! :shock: Hvis du havde drukket den tilsvarende mængde i kaffe, ville du sikkert være standset længe før. Problemet ved at tage det i pilleform er, at du kan få meget mere ned i maven, før det begynder at virke. Det kan man ikke med kaffe.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Dr. Otling skrev:
Jeg kastede op, bogstaveligt talt hele natten, tilsidst var der kun galle, men opkastrefekserne fortsatte. På et tidspunkt troede jeg, at jeg skulle dø. Hele dagen efter havde jeg det virkeligt dårligt. Ikke tømmermænd, snarere voldsomt influensaagtigt + mavesmerter. Og flere dage efter havde jeg det faktisk lidt underligt.

En af mine kammerater oplevede nøjagtigt det samme på Roskilde. Her havde han ædt 800 mg - 4 stk 200 mg på én gang. Jeg har selv oplevet at få det pænt skidt på 600 mg, dog ikke noget i sammenligning med det du har beskrevet.
Over 300 mg er spild. Lad være, man får det bare skod. :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dance2trance skrev:
Puha... synes overhovedet ikke kaffe smager godt, men synes derimod det dufter rigtig godt. Den der smag.. er det bare noget man vænner sig til, lidt på samme måde som dengang man var yngre og ikke kunne lide rødvin? (Hvilket jo har ændret sig, efterhånden som man er blevet ældre ;) )

Jeg tror det er lige sådan, men jeg har aldrig gidet "lære" at drikke det, da jeg ikke tror det er specielt sundt at udsætte sin krop for rysteture, tyndskid og brune tænder, så jeg holder mig til te i stedet for, både sort og grøn. Der er sgu ikke noget som en kop sort Ceylon Fannings når man står op, eller kommer hjem fra skolen.

Hvad angår det med at få lyst til en kop efter maden, så tror jeg det er noget af det samme som med cigaretter; de fleste rygere foretrækker jo en smøg efter maden, netop fordi nikotinen stimulerer fordøjelsen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har hørt at te nedsætter optagelsen af jern fra maden, hvis man drikker te og spiser samtidig!?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]