AngelFuck skrev:
Jeg har så stadig ikke fattet ideen i og ta det hvis det går galt hele tiden!
Hvorfor kører folk i biler?
Det går jo også "galt" hele tiden, folk bliver dræbt i trafikken hele tiden
Det er et spørgsmål om prioritering og om man er villig til at tage en risiko, det er en risiko at stå op af sin seng hver morgen, risikoen ved at tage stoffer kan man nok ikke forstå før man selv har prøvet det, man kan opleve ting som normalt ikke er muligt under helt normale omstændigheder, det i sig selv gør at mange vælger at berige deres liv med et stof eller en kombination af stoffer, for at få en rigere livskvalitet og opleve nogen spændende ting, det kan være at man synes at man har lyst til at kryde tilværelsen med et ekstra lille pift kryderi, en spliff eller lidt til næsen eller en svamp etc. Der findes mange muligheder, alt efter hvem man er som person og hvilke bevidsthedstilstande, humørmæssige planer eller andet som man finder dragende og underholdende for en.
AngelFuck skrev:
Og lad vær med at sig, at det handler om og ta det rigtig og bla bla bla, får i kan så åbenbart ikke finde ud af og ta det rigtigt
Hvem er i? Det findes jo utroligt mange mennesker og der findes også mange meninger om hva som er rigtigt....
Mange herinde har netop den mening at deres måde at indtage en substans på af den eller anden art, er den rigtige...
AngelFuck skrev:
Mit spørgsmål er så, hvorfor fanen i blir ved? Alt det der pladder med at man ser verden på en hel anden måde, og man bliver mere bevidst om forskellige ting, det kan da godt være i tror det, men vis man er stærk nok (hvilket JEG mener i IKKE er) så kan man sagtens se !
verden anderledes, uden hjælpemidler! IIHHH ja hvor kan jeg godt se det sjove i og lege med sit liv på den måde, helt vildt sjovt

Har været tæt på døden, og derfro vil jeg aldrig nogensinde indtage noget som kan få mig til og opleve det igen, aldrig nogensinde!!
Ja alt kan lade sig gøre, hvis man som du siger er stærk nok, men det er en misforståelse at tro at ikke også hvores krop har indflydelse på hvores evne til at opfatte verden på, hvis man ikke har nogen øjne, så er det ikke helt så nemt at se og hvis man ikke har øre er det ikke så nemt at høre, det samme med stoffer som jo netop påvirker blodet og nervesystemet og gør altså ikke andet end at trykke på nogen "knapper" i kroppen som fortæller at kroppen kan udføre nogen bestemte funktioner, disse "knapper" kan tænkes på andre måder også, men medmindre at ens bevidsthed har herredømmet over ens fysiske krop, så vil stoffer stadig gøre det muligt for én at opleve visse bevidsthedsstilstande som ellers er meget vanskelige at opnå
AngelFuck skrev:
Nu må i svine mig til så meget i vil, og kalde mig uvidende og bla bla, men det hele kommer tilbage til jer, det er ikke mig der har brug for et stof, for at ku nyde verdens smukke skabninger..
Hygge!
Hvorfor skulle jeg svine dig til?
Det virker mere som om du forsøger at svine os til

Gør mig desuden utroligt ondt at høre at du har været døden nær, håber at du har det bedre nu, jeg tror også godt at jeg kan forstå hvorfor dit indlæg herinde, hvis jeg ikke tager helt fejl er det netop på grund af at du har været døden nær og netop ikke vil have at det skal ske for andre, eller for at demonstrere hvor dumt du synes det er og at vi ikke har respekt nok for hvores liv, men du må huske på at stoffer er mange ting, stoffer er også ting som findes i maden og som er essentielle for hvores overlevelse, stoffer er altså ikke udelukkende nogen dårlig ting, stoffer kan også have medicinske virkninger på både legemet og psyken, mange stoffer er også rent praktisk meget vanskelige at dø og få overdosis, så derfor hvis man ved hva man laver og man passer nok på og indtager stoffer som kræver en relativ stor dosis for at dø af, så e risikoen for at komme alvorligt galt afsted minimal, der findes mange ting som er meget mere farligt...