Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bornholm
Davs alles. Jeg syntes lige jeg ville fortælle en lille historie fra det virkelige liv.

Jeg har de sidste 3 md gået på et gymnasium her på sjælland. Hvor jeg mødte en pige som jeg rimeligt hurtigt kom i hak med og vi kom tættere på hinanden og var konstant sammen, vi bor på skolehjem sammen: mad,lejlighed osv.

En dag for ca.1 md siden kom jeg hjem til hende, Ska vi ryge lidt fed spurgte hun ? Mmmm jo da det kan vi godt var svaret, men jeg vidste da godt at fuck, jeg havde røger tæt i et halvt år og havde en god fornemmelse for skolen. Men fuck, det ku jo være hun blev lidt horny af det så hva fanden.

Vi begyndte stille og roligt at tage flere og flere ture op til pusherne og de to første gange vi tog afsted brækkede enten hun eller min ven som var med mig sig hos hende pusheren. virkelig mærkelig oplevelse som nok ville sætte sig fast hos de fleste.

I mandags ringede hun ca. kl.19, kommer du ikke over ? helt sikkert
Halv vejs på vej over til hende ser jeg vores inspektør og en lærer stå med snuden i vejret ved hendes side af huset, de gik hurtigt ind i huset. jeg gik så ind og satte mig i opholdsstuen i underetagen til de kom ned igen. Da de kom ned gik. jeg op. De sad og stenede alt for hårdt og havde nok røget igennem da de havde haft fri hele dagen. Så var de blevet smidt ud af skolen og alles. Men de var stadig godt skæve og fattede ikke det store. jeg satte mig ned og tog hende til mig og tænkte hva fanden erder sket de 3 sidste md ? fuck
Dagen før havde vi sex for første gang og vi snakkede virkelig meget igennem. DAmm

Håber da du kan se hvor jeg vil hen med det her. Hash kan gøre folk sløsede og især når man ikke ved hvor grænsen ligger som de ikke gjorde, selvfølgelig har jeg også taget et del af læsset. men altid med måde. Men hva fanden jeg ku jo li hende og det er vel den smerte som også kan være en reminder i en eller anden form.
Vores situation var da også special da vi jo kunne busted af nogen og ikke som hjemme privat. Hvor det er meget usandsynligt at politiet skulle komme forbi eller lign.

Og tak for et fedt forum, det er helt sikkert noget som er nødvendigt i balancen.

Sov godt og tak for jeres tid.
KBmaster

Titel:
Dedikeret medlem

har hørt mange historier om skolehjem der er endt sådan ... hehe

Tror det er miljøet, du bor sammen med dem du går i skole med... det er ligesom højskolerne .. der er også masser af hash.. og efter skolerne...

og når det så oveni købet er i en lille skod by in the middle of nowhere...

Titel:
Weee det lyder jo som mig da jeg flyttede på skolehjem som 17 årig, det to ligepræsist 10 uger at blive smidt ud af skolen pga. at jeg var skæv 24/7 og ikke kunne lave lektier og havde utoligt svært ved at følge med i timerne.

Well jeg blev smidt ud og jeg startede så igen da jeg kunne, stopede med at ryge tjald og klarede skolen med glans.

Det er meget forskeligt hvordan folk reagere på hash, jeg er selv MEGET glad for hash idag og ryger meget (til tider også for meget) Men jeg mener selv at jeg har nogen lunde styr på det, well det kan også nemt ske at jeg lyver for mig selv hehehehe who knows?

Men man skal helt sikkert også passe på med tjald, nogen kan klare ALT selv om de koger en masse fede, de fleste må man jo nok erkende at de går i stå og ikke kommer videre med tingne, skolen eller hvad de nu laver.

MVH
Piercer :twisted:

PS. Det er vist på tide med en joint

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Røg os selv i en overgang hver dag, Kunne os godt mærke at det ik gik så godt i skolen, pludslig sagde det mig pludslig ik mere og jeg stoppede det med skolen ændrede sig dog ikke :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hash er virkelig dejligt, når man er skæv, men jeg er selv holdt op med at ryge, fordi jeg bliver for ligeglad af det. Der er ligesom ikke noget, der er interessant, og man oplever aldrig noget nyt, som man kan lære noget af, når man ryger, synes jeg. Spændingen ved livet forsvinder, de små sommerfugle i maven, som man føler, når man er spændt eller har det fedt, de er der bare ikke. Og sådan har jeg det gerne i en uges tid efter en god ryger, hvilket vil sige, at jeg med mit tidligere forbrug havde det sådan konstant (med undtagelse af nogle få dage indimellem), og det holder jo ikke. Hash er nu det sidste, jeg kunne finde på at indtage. Men hvis THC var helt ude af kroppen dagen efter (GID!), så ville jeg sateme ryge og ryge og ryge. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]