Hej alle For 10 år siden var jeg heftig misbruger, Jeg elskede dexofaner, kiks, benzoer, Basiclly en utilpas ung. I kan finde mine gamle opslag, og læse, hvis lyst.
Jeg forsvandt herfra fordi jeg flyttede Tilbage til Sjælland. Jeg begyndte at Mindske mit misbrug. Jeg var 26 da jeg tog tilbage til Sjælland. Da jeg var 27, tog jeg 9. Kl med gennemsnit på 10,4. Tog så sosu Medhjælper uddannelsen... Men endte i sygemelding, og jeg Faldt tilbage. Vildere end før. For jeg havde ikke sån rigtigt Prøvet at injektere coke før dér. Og jeg ændrede mig. Jeg tog op til en ven der hjalp mig, Og var kun på medicin i 2år Men det endte ulykkelige, og jeg Var hjemløs. Tog 1 g coke på 45 Min som det første. Da jeg blev hentet Efter 50min, rungede det stadig for Ørene. Mit ansigt var sort af spark, min Øjenhule brækket. Der skete en masse godt efter jeg skred. Smuttede. Jeg fandt kærligheden. Ikke i den der alt overskyggende Addiction love. Men min person. Jeg har 4år stoffri, på medicin for at Forblive Stoffri, og for at holde det Hele ud. Både inden i hovedet, og i virkeligheden
I de 10år jeg ikk skrev, var jeg i fængsel, På gaden, haft gode perioder udadtil, Men indeni havde jeg ikke overskud Og det blev min undergang.
Men idag er jeg 38, stærk mentalt, ved Hvad jeg er værd og kan sige fra Laver lidt tik tok om misbrug, intet vildt
Mit gadenavn var sjuz men hedder Ikke sjuz på tt.
Kæmper stadig men gør det højlydt for dem der lider i stilhed
|