Tak for jeres svar, og kommentarer..3-4 dage, ja det lyder måske af lidt..men okay..jeg skulle nok have lidt mere tydelig ift min strategi.. det jeg mente var for mig..blive de første 3-4 dage de mest hårde..derefter, så har jeg også en strategi..der kort fortalt hedder Plan HOLD UD! Og den deles op i mange,mange andre ting..lige fra sletning af div. numre til div. menensker, til at køre i lange baner udenom div. steder, i gang med træning, sådan seriøst asap, for blandt andet at flytte mit fokus, og mange andre ting, og som jeg også skrev, så har jeg ALDRIG følt mig SÅ klar indeni ift at stoppe, og disse tanker, at jeg VIL sgu stoppe nu..kan jeg mærke glæder mig mere, end gør mig ked af det, og det er jo det med den berømte vægtskala..når vægten med fordele ved at stoppe, vejer mere tungt(på den gode måde) Så kan jeg virkelig mærke min egen indre ild brænder for at lukke og slukke for det "projekt" Tak fordi i hepper osv..det sætter jeg stor pris på..som en anden stofmisbruger sagde til mig for et års tid siden: "Det der med aat stoppe..det er en meget,meget dyb og meget personlig beslutning" OG så sandt er det.. jeg sider faktisk og glæder mig HELT vildt til at blive clean..også fordi jeg VED..at belønningerne de kommer efter stofferne er ude af kroppen..for mig har de fysiske abstinenser altid været værre end de psaygiske,.. jeg tager feks. aldrig stoffer sammen med andre, men altid alene, så der er feks. ikke noget socialt osv jeg kommer til at savne. Ja, jeg sidder og smiler til mig selv, og tænker blandt andet på alle de penge jeg kommer til at spare osv
//Shadow ;(