Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Indlæg: 04 jun 2022 03:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Eksamen gik helt forfærdeligt, som fso endda ved, jeg fik et mentalt breakdown.
Fuldstændigt. Men der var virkelige mange ting der kørte rundt

For det første, mødte jeg torsdagen ham fyren. Efter ikkr st have snakket sammen i 1,5 måned mødte jeg ham. Han sage “hey, lang tid siden” som om intet var sket. Var seriæst i chok

kunne på ham, at han ærgede sig over noget. Så arrogant som det lyder, så håber jeg han fortryder sit valg af hende
De kærester her idag, og de har kendt hinanden i sådan 3 uger (jeg har snakket med ham i 5 måneder!!! :evil: :x )

Whatever :offtopic:
Mangler kun at forsvare den dho og en mundtlig biologi eksamen, hvilket forhåbentligt ikke ender som matematikken

Jeg har lige rettet lidt i hvad jeg skrev igår. Var godt snalleret og meget udkørt. Magter heller ikke den fest jeg skal til i aften, og imorhen :cheers: . Men kan næsten blive nødt til. Del af fælleskab

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2022 22:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Wellhvadnu skrev:
Eksamen gik helt forfærdeligt, som fso endda ved, jeg fik et mentalt breakdown.
Fuldstændigt. Men der var virkelige mange ting der kørte rundt

For det første, mødte jeg torsdagen ham fyren. Efter ikkr st have snakket sammen i 1,5 måned mødte jeg ham. Han sage “hey, lang tid siden” som om intet var sket. Var seriæst i chok

kunne på ham, at han ærgede sig over noget. Så arrogant som det lyder, så håber jeg han fortryder sit valg af hende
De kærester her idag, og de har kendt hinanden i sådan 3 uger (jeg har snakket med ham i 5 måneder!!! :evil: :x )

Whatever :offtopic:
Mangler kun at forsvare den dho og en mundtlig biologi eksamen, hvilket forhåbentligt ikke ender som matematikken

Jeg har lige rettet lidt i hvad jeg skrev igår. Var godt snalleret og meget udkørt. Magter heller ikke den fest jeg skal til i aften, og imorhen :cheers: . Men kan næsten blive nødt til. Del af fælleskab



Søde dig.. Jeg sender dig en besked.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 01:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nå hej igen
Ja der gik tiden igen igen, meeeeen har fået sommerferie:) dog gik min biologi eksamen ad helvedes til. Synes fakrisk selv det gik ok, men fik 02. Det var lidt af et slag i snotten synes jeg. Men min DHO mundtlig gik godt, fik 10:))
Og har slet ik taget noget i 5-6 dage nu. Det er det længste jeg har gået uden
Dsv, har jeg planer om at købe imorgen.. kan ik lade vær, og føler at når jeg ikke tager det, at jeg så bliver til en fed hval. Lyder idiotisk, men har det også ad helvedes til lige nu.
Ved heller ikke om jeg har sagt at ham gutten har 100% fortrudt det han gjorde. Det gør mig sgu glad, mega ondt sagt men ja
Hans nye dame, som er den største.. hvsd skal man kalde det
Ja hun slår mig ihjel når hun ser mig aha, men sådan er det. Skal nok få sat hende på plads

Alt i alt så er jeg over ham, og har indset hvot meget bedre jeg kan få
Men i forhold til veninderne, så er de sgu stadig en gåde for mig. Når de har brug for mig så er jeg deres bff, ellers er de pisse ligeglade. Også selvom de ved det med mig og stoffer osv. nogle siger også de slet ikke vil snakke om det, fordi det fylder for meget for dem. Det er ogsp okay, kan sagtens forstå det. Men så har jeg bare heller ikke overskud til at høre på deres problemer:/

Ved ikke om det så gør mig til en idiot men sådan er det

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 09:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er vist meget normalt at føle der skal være en gensidighed i ens relationer hvor begge parter får noget ud af det og ikke kun den ene part må læsse af.
Hold nu ud og lad vær med at købe i dag - du skal nok få energien tilbage så du kan skabe den krop du ønsker uden amfetaminen og alle dens usunde bivirkninger bumser og shit.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jun 2022 12:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2022 00:01
Indlæg: 18
Wellhvadnu skrev:
Nå hej igen
Ja der gik tiden igen igen, meeeeen har fået sommerferie:) dog gik min biologi eksamen ad helvedes til. Synes fakrisk selv det gik ok, men fik 02. Det var lidt af et slag i snotten synes jeg. Men min DHO mundtlig gik godt, fik 10:))
Og har slet ik taget noget i 5-6 dage nu. Det er det længste jeg har gået uden
Dsv, har jeg planer om at købe imorgen.. kan ik lade vær, og føler at når jeg ikke tager det, at jeg så bliver til en fed hval. Lyder idiotisk, men har det også ad helvedes til lige nu.
Ved heller ikke om jeg har sagt at ham gutten har 100% fortrudt det han gjorde. Det gør mig sgu glad, mega ondt sagt men ja
Hans nye dame, som er den største.. hvsd skal man kalde det
Ja hun slår mig ihjel når hun ser mig aha, men sådan er det. Skal nok få sat hende på plads

Alt i alt så er jeg over ham, og har indset hvot meget bedre jeg kan få
Men i forhold til veninderne, så er de sgu stadig en gåde for mig. Når de har brug for mig så er jeg deres bff, ellers er de pisse ligeglade. Også selvom de ved det med mig og stoffer osv. nogle siger også de slet ikke vil snakke om det, fordi det fylder for meget for dem. Det er ogsp okay, kan sagtens forstå det. Men så har jeg bare heller ikke overskud til at høre på deres problemer:/

Ved ikke om det så gør mig til en idiot men sådan er det



5-6 dage!! Du er SÅ sej! Du må ikke smide det på gulvet nu!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2022 01:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Jeg endte med ikke at købe den dag, så nu går jeg ind i 10 dag uden! Er jeg ret sikker på 9 eller 10. Men kan ogsp mærke at det går bedre. Kan mærke mit gamle jeg begynder at finde tilbage igen, men har simpelthen intet energi. Sov i sådan 3-4 dage i streg. 2 timer efter jeg vågnede, hele eftermiddagen og igen kl 19 til næste dag. Har også sindsygt meget væske i kroppen, og kan slet ikke have at min ansigt er “hævet” og man kan ogsp se at mine arme er større end før.
Det lyder jo åndsvagt men har ogsp altid døjet lidt med mit eget kropsbillede og selvværd så det er lidt hårdt på det punkt. Oveni at man slet ikke magter at gøre sig “pæn” fordi man er så udkørt.
Det er jo sommer, og det er nu jeg gerne vil stå knivskarpt.

Men det er ikke af egen vilje jeg ik har fået fat på noget, har slet ikke kunne. Så det kan jeg ikke tage æren for
Savner bare så meget at føle mig pæn, og tynd samtidig med at jeg har overskud til alt

Tror det er der den er mest farlig
Men havde aldrig troet jeg kunne gå sp lang tid uden amf

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2022 08:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er sgu held i uheld - måske livet prøver at fortælle dig noget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2022 17:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Hold ud og energien til selv at kunne forme din krop uden pulver vil snart vende tilbage - rigtig mange skifter misbrug ud med træning, som jeg ved du tidligere har gået meget op i, så den ligger lige til højre benet.
Du gør det rigtigt godt uanset om det er manglende held med at anskaffe der har bragt dig op på 2 cifrede antal dage, nyd at vende tilbage til din egen personlighed den kunstige stimulans personlighed er ikke just det bedste man kan vise verden/familie/venner.
For den gør faktisk at man egotripper for hårdt os selvom man kan få sig til at tro på at rusen giver en overskud til ens omgivelser så er det jo kun i visse øjeblikke at det er sandt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2022 15:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Mange tak<3

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 15:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Nå nu er det noget tid siden jeg har opdateret. Der er sket meget. Ved ikke om jeg nogensinde fik nævnt at at en dealer blev helt vild med mig. Hadede ham i starten, men han fik mig med ud på nogle spændende ture og det. Og hans venner er også lige min stil, altså med at de elsker spænding og det. Det var mega fedt at være sammen med ham og hams gutter, bemærk lige han er 5 år ældre end mig. Jeg flyttede så hjemmefra i september fordi jeg blev belastende fordi jeg blev sur over alt. Der hvor jeg flyttede hen, bor ham dealerens bedste ven, og han blev sgu min nabo. Kan huske jeg virkelig ikke kunne lide at ham dealeren var sådan over mig, hvor han prøvede at kysse mig osv. men til sidst gav jeg mig, og vi sås i et par måneder hvor jeg begyndte at få følelser for ham. Men en dag kom min veninde med nogle piller vi ikke vidste hvad var, og så tog vi bare en og søgte bagefter på hvad drt var. Drt var så xanax, og vi blev for utålmodige så vi tog 2 mere hver. Det endte så med at vi fik blackout:) og imens var vi sammen med dealeren og min nabo hvor vi væltede rundt, sådan virkelig slemt. Vi kan intet huske.

Så gik der noget tid, hvor ham dealeren begyndte at være lidt kold. Og en dag hvor jeg var helt væk på mdma ringede jeg og spurgte hvad der er med ham, hvor han sagde vi ku snakke om det en af de kommende dage. Kom kom så hjem til mig og sagde at han mistede følelser den dag med de xanax. Fair, men han var også den første der gav mig dem engang hvor jeg begyndte at hallucinere. Men blev helt knust. Så jeg tog self en nasse blue punisher dagende efter, hvilket var åndsvagt. Men der gik lige 4 dage før han kontaktede mig igen. Vi køre en tur, han savnede mig, jeg blev glad. Vi fandt sammen igen, og igennem hele december tog jeg nærmest intet. Men slut december stoppede han det igen..

Og nu kommer nytår. Det var vildt. Mig og min veninde skulle til en fest, kan ik huske hvordan men vi besluttede os for at tage xanax. Bruh. Tog 4 blandet med ekstremt meget vodka. Har så åbentbart ringet til ham 10.000 gange. Dagen efter har jeg åbentbart blevet ved med at tage. Tog et helt ark. Fandt en video fra photobooth på min Mac hvor jeg er helt fucked. Ligger bare og græder og prøver at tinge til ham i flere timer. Det er sygt nok at jeg overlevede. På et tidspunkt i videoen ligger jeg og hover efter vejret. Min mor kom så, og fandt mig hvor jeg var væltet og smadret alr muligt. Dagen efter købte jeg 2 ark mere da jeg kom hjem til migselv igen. Var så ked af det at jeg tog nogle barber blade og kørte langs motorvejen, y know. Min veninde fandt mig og brød sammen. Kunne ik mærke en skid. Kan heller ik huske drt eller noget 17 frem i januar. Men ham jeg allerførst blev forelsket i, altså ham jeg har skrevet om herinde. Han kom og vi kørte. Han blev ret sur over det med min arm, og jeg sagde alr til ham omkring hvordan han har behandlet mig. Så nu er vi bare venner, men det er lidt weird. Har i hvert fald ik følelser mer for ham

Så her for et pr uger siden snakker jeg med min nabos kæreste. Hun fortæller så at ham dealeren også er kæreste kedelig. Så tænkte jeg bare wtf fordi han sagde han stoppede drt fordi han ikke var klar til en kæreste lige nu. Så har han fuxking ses med en anden pige i al den tif jeg sås med ham. Og det er lige oræcis hende jeg spurgte ham så meget om. Han sagde sådan “lad nu vær med at tvivl” og “hvorfor bliver du ved?? Jeg har jo fuxking fortalt dig jeg kun ses med dig forhelvede det var sgu da utroligt!” Osv. var i chok

Btw er lige blevet 18, så jeg kan komme i byen. Så det gjorde jeg her for 1-2 uger siden. Jeg møder både ham den første og ham dealeren. Dealeren følger fandme efter ham jeg først kunne lide, fordi han er bange for at han tager hjem til mig (hvilket han gjorde aha)
Og sidste gang hev han fat i ham ovenpå og spurgte hvordan drt gik mig mig og ham, og han kom nedenunder hvor jeg sad med ham, hvor dealeren kom og hev ham væk og satte sig. Dealeren holder hele tiden øje med mig derinde.

Jeg ved ikke lige hvad status er, men ift. stofferne er det lirt men bedre end i januar. Xanax tog over og min klasselærer ved godt det og mine forældre. Tager heller ik xanax lige nu, kun amo, men det ved de ikke

Ved ik om det var for forvirrende, men tænkte lige jeg ville fortælle

<3

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 22:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Trist læsning.

Jeg spår dig en ulykkelig og hård fremtid, hvis du ikke snart får vendt skuden og bliver clean.
Livet har så meget mere at byde på end stoffer og tilfældige fyres opmærksomhed.

Ønsker dig det bedste. Peace & love.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2023 01:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg er lidt mere forhåbningsfuld og håber på du hen af vejen møder en fyr der gir mening og motivation til livet med børn og alt det kedelige som faktisk er fedt.
Det er et kaos og være ung og i misbrug, men det er jo også sjovt, det skal vi ikke glemme bare fordi vi er blevet ældre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2023 15:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Lyder som nogen virkelig afdankede typer du hænger ud med.. Der er ingen fyr, der er det der cirkus værd. Det er fristende, men nytteløst, at ødelægge sig selv for andre mennesker.

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2023 00:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 mar 2022 20:49
Indlæg: 51
Geografisk sted: Tabt bag en vogn
Tak for jeres svar. Bliver nærmest rørt af hvert svar jeg læser:,)

Long time No see, som altid. Men jeg kom fandme igennem 2.g! Det var ærligt de sidste jeg havde set komme. Mit snit gik fra 2,38 til 4,78 på 4-5 måneder, og mit fravær styrtdykkede. Var i skole i 3 måneder straight. For nogle lyder det nok ik som noget at råbe hurra for, men for 6 måneder siden var det 1-3 dage i ugen jeg ikke kom, ud af 5 dage..

Ift. Til amo, så går det bedre, tror jeg. Fik det faktisk sneget med til Dublin på studietur, og det var ærligt forfærdeligt. Jeg var SÅ bange for at blivr opdaget da vi stod i lufthavnen. Men den gik igennem. Jeg vidste bare at jeg ikke kunne overleve den uge uden, og slet ikke kunne fungere optimalt til alt det vi skulle.

Men pt. Har jeg det faktisk virkelig ikke godt tbh. Vi har lige fået sommerferie og alle mine “venner” er til fester, gilder, pigehygge osv. imens jeg bare ligger og ser på. Jeg har apurgt nogle veninder om vi ikke skulle tage i byen, hvor de har sagt de ikke kunne, men fandt så ud af at de var i byen. Lille ting, men det gør lowkey ret ondt i længden. Bliver aldrig inviteret til noget, eller spurgt om jeg vil lave noget, undtagen fra drenge der kun er ude på en ting.

Så det bliver ogsp meget svære at stoppe på stoffer, når man er ensom konstant, og føler man ikke er god nok. Det har dsv gjort at jeg træffer dårligere beslutninger end før. Både oxy, crack, ksadol og fentanyl plaster bliver en slags “replace” eller hvad man kan kalde det. Kan sagtens se hvor åndsvagt det er, og jeg spænder fuldstændig ben for mig selv, men, ja jeg ved det ikke. Er nok blevet ret ligeglad, eller så er jeg bare bange for følelsen af at være alene i guess

Lidt trist Update. Undskyld for det, men følte det her, er det eneste sted jeg kan føle mig “ikke alene” lige nu

_________________
stoffer er min eneste ven og det der slår mig ihjel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2023 09:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Super du kom igennem 2. G det troede jeg var kørt det løb.
Giv mig et skriv hvis du skal have hjælpe/støtte til at ha bestilt en tid på misbrugscentret, så du kan få noget hjælp til at få vendt skuden.
Som du selv er inde på er du i den selvforstærkende negative spiral af misbrug pt - venner der tager afstand fordi de ik vil være med til at se dig køre den ud over kanten.
Ensomheden gør dig ligeglad og du hælder mere og kraftigere knark på for at dæmpe det.
Du er self os, som altid velkommen til at skrive, hvis du bare ska ha lidt luft.
Kh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2023 12:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ked af at høre du har det sådan pt. og der er ikke noget værre end at blive udelukket fra fællesskabet. Som Fso skriver er det lidt en kritisk fase nu hvor du bliver nød til at huske på at de piger kommer du til at grine af hvor lamme de har opført sig når du engang er ude på den anden side. Det vigtigste nu er at få hevet dig selv op af den dødsspiral du er endt i og så kan du altid bagefter kigge det hele efter i sømmene efter hvordan og hvorfor det skete.
Mænd selvdestruerer typisk ved at få et misbrug, pådrage sig familiens/samfundets traumer og isolerer sig fra fællesskabet og sidde fast i fortiden.
Kvinder selvdestruerer typisk ved at stoppe med at spise/spiseforstyrrelse, gøre selvskade og tage familiens/samfundets ansvar på sig, og blive handlingslammet af fremtiden.
Når man er dobbelt traumatiseret grundet komplekse familiedynamikker eller lignende så kan man få tegn fra det andet køns strategier typisk så der sker en vekselvirkning.
Nogle gange bliver særligt sensitive og børn med stor selvtillid som ikke tilpasser sig de andres normer også presset ud i selvdestruktive mønstre fordi de eksponerer de andre som værende mindre begavede eller mindre følsomme.
Her prøver jeg bare at sige at det er ikke værd at selvdestruerer på nogen måde, især ikke for følelsen af ikke at være en del af de andres såkaldte normalitet.
Det kan være smertefuldt at trække sig og stadig finde håb for at man også kommer til at finde sin plads og blive accepteret fordi det kan se så håbløst ud pt.
Men om 10 År er halvdelen af de piger i forliste forhold og drikker for meget og lever i fortiden, og 25 % har børn og virker lykkelige fordi de bare har givet deres traumer videre til børnene som senere vil opleve mistrivsel, og 25% lever enten i fast forhold eller flyver fra forhold til forhold og diagnosticerer alle deres tidligere partnere som narcisister fordi de aldrig kan se de selv er roden til det.
Derfor er det ikke altid fordelagtigt at være en del af de andres spil især ikke i gymtiden, de er ofte fyldt med underbevidst social angst over at være "in" og ikke særligt omsorgsfulde overfor hinanden i virkeligheden.

Når man har traumer og har oplevet en grad af omsorgssvigt kan medicinering være en fin løsning for en stund så man kan få hovedet over vandet fordi følelserne kan virke så kaotiske men man skal bare vide hvad man skal bruge af medicin som ikke dræber en eller gør en afhængig så man i stedet bygger sig selv op langsomt så man kan bryde ud af de mønstre der fastholder en og begrænsende overbevisninger man har fået fortalt at man ikke kan udleve af liv osv.

Jeg har arbejdet med det i årevis og hjælper folk med det til dagligt som bliver henvist til mig nu, så vil meget gerne give dig de rette preg til hvilke midler der vil få dig på ret køl igen og fjerne dine cravings, og behandling for misbrug kan være en rigtig fornuftig løsning som en start da det også medfører en del samtaler som kan give en nogle af snakke med tingene med indtil man kan bygge sit eget netværk af folk som faktisk vil en og ikke er overfladiske eller flygter fra en fordi man har det skidt.
Der findes endda midler man har blive high af uden det skader ens system og man ikke bygger tolerance for så man stadig kan nyde sig en lille skævert i ny og næ uden man risikerer sit helbred.

Der findes massere af sportshold alt fra fodbold til selvforsvar hvor folk får rigtigt gode veninder på ingen tid, veninder de ellers ikke havde mødt og du kan også vise pigerne på dit gymnasie at du langsomt får det bedre og bedre og på den måde vil de selv få dårlig samvittighed over at have udelukket dig og resten af 3g kunne blive radikalt anderledes end du måske havde forestillet dig imens du så bygger en ny kreds af veninder op udenfor gym for at bryde ud af de andre pigers fordomme og idéer om hvem du er og hvad du kan blive til .

Hold os opdateret og husk at det er aldrig for sent


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 96 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team