Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 feb 2021 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 144 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Har fået en blokade i skulderen ledbåndet havde løsnet sig flere steder, skal holde armen i ro og starte op med fys og genoptræning på sygehuset næste uge. Så tænker jeg er i gode hænder.
Blev lidt bekymret da lægen sagde at “jeg vil helst ikke ville operere din skulder” efterfulgt af en lille pause også kom “endnu”, men mon ikke det handlede om at der er en chance for at den kan blive ok med en insats.
Tak for tilbudet, det kan være jeg vender tilbage til dig spaffeh.

Insane psychedelia user!

Er startet op i den lokale fys, hvilken har været godt for hun stoppede de øvelser som jeg var blevet sat igang med oppe på hospitalet det var lige lidt for optimistisk i forhold til hvad kroppen kunne holde til.
Fik et par lette øvelser som ikke giver mig ondt i ryggen eller hovedpine. Min skulder hænger og hun prøver at korrigere det med tape så nakke musklen kan få ro og trække sig sammen igen.
Det har hjulpet og det brænder ikke så meget i skulderen længere, men der er stadig et godt stykke vej så tålmodighed tålmodighed og huske mig selv på at tage den med ro, hvilket er svært syntes jeg.
Jeg går stadig til zoom møder med alkoholikerne, hvilket er godt for mig - jeg er på et godt sted og jeg prøver at holde gang i den gode udvikling og ikke falde tilbage i gamle mønstrer.
Jeg bruger tid sammen med familien, istedet for at gå efter alene tid så invester jeg i forholdet og min relation med datteren.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du skal have en operation, så snak med lægen om at få testosteron efterfølgende. Vil gøre det markant nemmere for dig at oparbejde et godt udgangspunkt for efterfølgende træning.
Og vildt, håber fyssen kan sit kram! Så skal det nok gå :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!

Tak Spaffeh skal jeg huske hun virker ok kompetent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 144 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]