Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej !! Jeg er en pige på 22 har røget hash. Hash i laange baner døgndrift siden jeg var 13 . Det var sku ikke skide smart da jeg i forvejen fejler et par ting borderline og adhd. Og nu også skizofreni fik jeg at vide på Glostrup psyk. Og ska nu videre. Skizofreni er noget alle har minimalt. Men man ka udvikle det hen af vejen også pga af særlige skod oplevelser osv på mange måder. Men hashen gør det barr til den væærste slags skizofreni som er den psykotiske af slagsen. Siger det bare videre! Hvis du kan mærke starten på helvede så stop med og ryg der!!! Jeg ligger og rådner og ryger nu på min sofa og kan intet imens jeg bare venter og venter på og blive fyret op på afdeling sankt hans så jeg ka blive fyldt med piller for og fungere sikkert!!! Held og lykkee (: Hilsen Tina Dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Trådstarter hvad er det præcis du gerne vil frem til med denne tråd? =)
Eller vil du blot lette hjertet og komme ud med dine tanker - har lidt svært ved at aflæse det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Citat:
Hvis du kan mærke starten på helvede så stop med og ryg der!!! Jeg ligger og rådner og ryger nu på min sofa

Hvad med at følge dit eget råd, og stoppe med at ryge?

Junior medlem

Det ved jeg sku ikke. har ikke forstand på nettet... ved ikk hvad en tråd er og hvor man skriver osv. så skrev bar der hvor jeg lige ku finde ud af det!!! Kan ikke stoppe med og ryge fordi det holder min skizofrenis dårlige symptomer nede. Har sæet ikke lyst til og ryge er ved og brække mig over det fordi jeg SKAL nærmest!!! Nu bruger jeg det kun til og holde hjernen stabilt kørende så jeg ikk bliver mærkelig! Tror bare jeg skrev det herinde så andre ku se hvorn det os ku gå hvis man i forvejen har sart sind eller ogsa selvom man måske ikke lige har

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Der er vist ikke ret mange herinde, som er i tvivl om et konstant forbrug af hash fra 13 års alderen er en rigtig dårlig idé. Mens hjernen udvikler sig er det dumt at ryge hash. Som voksen er det dog et ret uskadeligt rusmiddel, hvis det anvendes med måde og respekt.
Når du kommer på Sankt Hans kan du jo ikke selvmedicinere med hash, hvad vil du så gøre?

// respektløse indlæg slettet - advarsel uddelt!

Junior medlem
Brugeravatar

Flot at du deler din erfaring. Syntes det er interessant at høre om, da sådan nogen historier ofte er 2., 3. hånds fortællinger om nogen der kender nogen som bla. bla.

Så hvis du vil dele mere så skal du være velkommen! (Det er vel også hele formålet med det her underforum)

God bedring og held og lykke med at kvitte bønnen.

Junior medlem

Det har du ret i jaer. Ærgeligt jeg ikk vidste det dengang. Men sådan er det baare!!
Hm på sankt hans der vil jeg have et noget og lave nogen o snak med . bare have er formål med og stå op hver dag fordi så føler jeg undersøgelsen er igang og så har jeg måske nemmere ved og lade være og ryge!!
Når jeg kommer derop bliver jeg der den er ogsa lidt lukket der hvor jeg skal være ! Så det lige meget (:

Junior medlem

Og jo tak!!! jeg deler hvad jeg lige kan komme i tanke om... He he ja folk kendrr altid en som kender en..
Men jeg takker og god ryger på den du !!! (:

Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
det skulle være lige så nemt at købe hash på sankt hans, som på staden.

jeg kender en med svær skizofreni. han hører ofte stemmer og han får det langt værre hvis han ryger hash.

det ku være du skulle ta en pause og se hvordan du får det.
evt ta noget antipsykotisk medicin som lægen kan anbefale.
det har ihvertfald hjulpet ham jeg kender.

Junior medlem

Trådstarter hvad er det præcis du gerne vil frem til med denne tråd? =)
Eller vil du blot lette hjertet og komme ud med dine tanker - har lidt svært ved at aflæse det.

Jeg vil umiddelbart tro, at følgende budskab er centralt for trådstarters hensigt med tråden: 'Hvis du kan mærke starten på helvede så stop med og ryg der!!!'

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Tinahski, hvordan går det, og er du blevet indlagt? Det kunne være interessant hvis du brugte denne tråd til at beskrive hvad det er for en psykose du oplever. Altså hvordan du oplever verden. Det kan hjælpe dig rigtig meget at dele det du oplever med andre, og være medvirkende til at du finder dig selv hurtigere.
Og et godt råd: Drop hashen nu, og se hvor meget bedre du får det når først abstinenserne har lagt sig.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]