Stanhope skrev:
Har du styr på væskeindtag, ordentlig mad, søvn og motion?
Tror jeg drikker ca 1,5 liter om dagen. Derudover te eller danskvand. Spiser IKKE morgenmad, men første måltid klokken 10 i form af et stykke frugt eller rugbrød. Spiser det samme igen klokken 12. Alt i alt, omkring 3 stykker frugt og 3-4 skiver rugbrød eller pastasalat. Også aftensmad og evt natmad.
Randomname skrev:
Uden noget uddybende information om hvor hovedpinen er lokaliseret, hvordan den føles og i hvor høj grad den indvirker på din dagligdag, er det helt håbløst at komme med nogen form for kvalificeret bud - kun gætværk.
Min hovedpine er lokaliseret i den øverste del af panden ude i hver side, jeg føler det hjælper med at massere tindingerne, men igen, det fjernes ikke helt.
Puny_pete skrev:
Du siger efter en idrætstime eller efter en smøg - Kan det ikke lyde lidt som højt blodtryk?
[/quote]
Altså vi har lavet en test hvor min hjerterytme var lidt højere end de andre som dyrkede sport hverdag. Hvorimod jeg kunne puste mere, så må have gode lunger.. ?
Jeg prøver at tage kontakt til en læge og fysioterapeut. Modtager gerne flere svar på mit problem. Alt er værd at prøve, og tak for de mange svar.. !