Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Her igår sad jeg og røg skunk sammen med nogen venner.
I startet gik det forholdsvist godt, og havde det sjovt, hvorefter jeg går fuldstændig i chok agtig.
Det skal siges at jeg ikke ryger særlig ofte. Det er omkring 20 gange årligt eller lignende.
Jeg følte alting gik mega stærkt når folk snakkede og sådan, og lagde mig ned for at få det til at stoppe. Men det var som om jeg var med i en film hvor folk spolede. Det var ret sygt.
Efterfølgende kunne jeg slet ikke mærke min krop.
Jeg valgte at tage hjem for at sove det ud.

Problemet er bare, jeg stadig idag har det fucking mærkeligt. Og kan ikke vide umiddelbart om der har været andet i blandt.

Jeg føler stadigvæk at min krop og hovedet nærmest ikke passer sammen. Og jeg har ikke den samme følelse i kroppen når jeg bevæger mig som jeg havde før.

Har overvejet at ringe til lægen og få en tid, for at få tjekket det, eftersom min veninde for kort tid siden røg noget og blevet kronisk skæv.

Men må ærligt sige jeg ikke ved hvad jeg skal gøre?

Er der nogen der har prøvet noget lignende?
Eller evt ved om det bare er noget der skal gå over?

Medlem

Lyder virkelig som om at du, med din ringe tolerance grundet lavt forbrug, fik røget dig fuldstændig totalt smadder-edder-fucking-skæv :D
Du er nok stadig pænt skæv... Jeg vågner i hvert fald ofte skæv op efter en aftens god rygning, og min tolerance er altså pænt høj ^^
Prøv at se om ikke du har det fint i morgen. Spis noget mad og drik noget vand. Du skal nok få det bedre :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Har oplevet den præcise følelse du nævner, med at kroppen og hovedet ikk rigtig passer sammen, ikke noget du burde være urolig for.
Men som Beast er inde på, så har det nok bare været en god vedhængende basker du har fået dig, har flere gange selv følt mig underlig dagen. Så ja, nok bare en god bagskævert du har :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Kronisk skæv?

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Lyder som om du har fået angst under dit trip, og eventuelt forværret det ved at undertrykke det. Angst kan sagtens hænge ved i et stykke tid efter et dårligt trip, og kan komme til udtryk på mange forskellige måder. Angsten bliver kun værre nu mere du skubber den væk. Prøv at arbejde med frygten ved at se den i øjnene. Hvis du stadig har det meget mærkeligt efter et par dage kan du overveje at snakke med en læge om det.

Junior medlem

Umiddelbart tror jeg også at jeg bare har fået noget stærkt at ryge. Det var så også bonmix vi røg s: I en almindelig cone. -.-
Aner ikke om det der stavet rigtig

Junior medlem

Både dig og din veninde har fået et angst anfald. Første gang jeg fik det var jeg også helt rundt på gulvet i flere uger, fordi jeg syntes at alting var underligt og jeg var utilpas i min egen krop.

Vent noget tid og se om det ikke går over - gør det ved langt de fleste :)

Dog skal nogle leve med det resten af livet (mig), men det kan man heldigvis vende sig til. Du skal nok vente lidt tid med at ryge igen iøvrigt ;)

Medlem

Det er dette "bad trip" og dårlig erfaring med at tolke/bearbejde det som nok skyldes eksistensen af begrebet "hash-psykose".
Vil jeg tro.

Medlem

Beast skrev:
Det er dette "bad trip" og dårlig erfaring med at tolke/bearbejde det som nok skyldes eksistensen af begrebet "hash-psykose".
Vil jeg tro.

Ja delvist

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I helvede.
Jeg har det på samme måde når jeg har feber.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Vågnede præcis sådan der imorges, tror ikke du skal være bange for det :-)
Er jeg ihvertfald ikke! :)

Junior medlem
Brugeravatar

Fuck jeg fik en god griner da du sagde skrev : "Kronisk skæv" haha

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jackoc skrev:
Har overvejet at ringe til lægen og få en tid, for at få tjekket det, eftersom min veninde for kort tid siden røg noget og blevet kronisk skæv.

Hahah. :D Et hvert bonghoveds drøm. Kronisk skæv.
Overvej at være diagnosticeret "kronisk skæv".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Som de andre siger bør du ikke bekymre dig om din tilstand, det går over. Du har bare overdoseret, iforhold til tolerance og hvad din psyke kunne klare.. Dog bør du huske at når du først har gennemlevet en lidt grænseoverskridende rusoplevelse, og konstateret at du overlevede det, så blive du (forhåbentligt) ikke bange for samme tilstand næste gang, og på den måde rykker man hele tiden grænserne for hvad der er muligt at opleve.

PS: Nu snakker jeg hovedsageligt psykedeliske stoffer med et højt terapeutisk vindue, det er selvfølgelig ikke alle stoffer det er anbefalesesværdige at oppe doserne på.. :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Jeg har sku også mange venner der lider af "kronisk skæv".. Her på jylland kalder vi det fænomen for "hyggelig" ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]