Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Hej Psy...

Jeg har nu taget tid til at informere alle jer næste-kærlige mennesker om mit liv.

Jeg har været i afvæning nu i et stykke tid, og har rykket mig meget syntes jeg.
men startede på arbejde i starten af måneden og der røg jeg sQu ved siden af.!.!
Min ene arbejds kollega er ikke en fremmed men en af min Onkel's hangarounds, min Onkel er inde og side for narko men han har jo stadig styr på reallity, jeg blev skræmt som en lille pige bare af synet af ham. han spurgte en dag efter frokost om ikke jeg skulle være med til en stribe amf. Jeg sagde Ja!!!
jeg var så skræmt! men kun et engangs tilfælde, og problemet der ude er løst, for han var ikke en hård gut der smadret alt og alle, men en almindelig familie far med 2 unger og kone. vi fik snakket det igennem og han var meget skuffet over sig selv og ked over jeg havde følt mig bange og tvunget.
Jeg har siden den dag været på Klinikken til 1 møde mere om ugen, da det møde er med en Rehb-Makker (Rehabiliterings - Makker) så fik snakket ud med hende og har nu èn jeg kan ringe til vis der opstår situartioner jeg ikke kan håndtere alene.

Tak for din tid, det var det bedste du kunne gøre for mig.

//Amf

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Fedt at du gør noget ved det, for du var virkelig kommet langt ud. Men er du nu sikker på den historie med din onkels kammerat er lukket? Og kender rehab centret godt til den historie du skrev herinde? For det lyder ikke optimalt at du sidder på rehab med nogen fra din onkels omgangskreds, når man tænker på hvad der er sket i sin tid.

Men hæng i, og fremover hvis nogen tilbyder dig amf, så tænk på hvilken pris brugen af det stof tidligere har haft for dig. Pas på med at falde i igen, for man bliver hurtigt ligeglad med fortiden, og får en illusion om at man sagtens kan styre det denne gang, hvilket man meget sjældent kan, især ikke når man er så disponeret for misbrug som du lader til at være.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg syntes du klarer den rigtig godt - gode ting ta'r tid... Du kan godt være stolt af dig selv allerede! Keep it up!=)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Godt at høre fra dig! Og godt du hænger i, på trods af det enkelte tilbagefald! :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ønske øen, 2. stjerne til højre lige i udkanten af Mælkevejen
Lækkkert at høre fra dig som lovet, pæne fremskridt helt sikkert!
Thumps up herfra.

Morten han er ikke i rehab med onkel's kammerat men arbejder sammen med ham. Stor forskel :-)

og fordi en snemand er min ven

Junior medlem

Sådan der! Synd at der lige var en smutter, men igen, super sejt at du hænger i! Klap dig selv på skulderen ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Hæng i , og held og lykke med det. Det kan være det er rigtig hårdt, men i sidste ende høster du for dit hårde arbejde.

Alt held og lykke herfra.

Medlem
Brugeravatar

Hang in there. Fortsat held og lykke med din rehab.
-Pseudo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]