Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

goddag..

har haft et længere brug af amfetamin, på et lille års tid nu, på weekends niveau. Og kan tydelig mærke min psyke simpelthen ikke kan mere. det hele startede sidste weekend, hvor jeg om lørdagen prøvede min dealers nye sendning, som jeg absolut skulle prøve. så jeg fik et gram gratis af ham, og skulle indvidere prøve det om aftenen. normalt skal jeg tage ca 1g over hele aftenen for at få en "normal" virkning. er dog kommet over det punkt hvor man sidder og tripper og snakker løs i flere timer, her får jeg det bare skide godt i kroppen, og "slapper" af på en måde. tog så det her gram og blandede det op i kop kaffe, fordi det var helt flydende, meget tydeligt det var cuttet op med vand, drak halvdelen af koppen, altså svarende til ca ~0,5g. og hold kæft hvor jeg kom helt op og ringe. var virkelig som nogle af de første gange jeg var på amf, kæft det var herligt. dagen efter blev min kammerat hentet af ambulancen og de valgte at køre kørsel 1, altså meget hastende. han sad med en puls på over 200, krampe i hele kroppen, lægerne sagde de aldrig havde set noget lignende uden at personen fik hjertestop. heldigvis overlevede han og har det godt. (hvordan kan det være det først kommer dagen efter??)

nå, anyways, dagene efter har jeg virkelig haft konstant nedtur på, intet lyst eller noget at glæde sig til? ser ingen grund til at fortage mig noget, ingen lyst til noget andet end at passe mit arbejde og sove. har aldrig været så nedtrykt før, er det på tide at ligge det på hylden? :roll:

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Du har haft en rigtigt skræmmende oplevelse må man sige. Hvis det var mig der havde været udsat for at se en kammi på den måde, ville det også give mig nogle psykiske efter mén.
Kender udmærket godt følelsen af at man intet har til overs for noget, men vil råde dig til at komme ud i den friske luft, se nogle venner der ikke er inde i "narko-kredsen". Altså bare helt skifte omgivelser og få dine tanker lidt væk fra den skræmmende episode. Det kan tage tid at komme over sine trips igen - også selvom det kun er på amf. Tag nogle små skridt af gangen, og mind dig selv om de fremskridt du kommer til at føle. Altså får du bare en lille god fornemmelse i kroppen, tænk over den - også tag næste skridt. ¨Personligt hjælper det meget for mig, hvis jeg når ned i mørke og svære perioder! Din krop og dit sind er nok også træt og belastet efter et år on and off med den dårlige :)

Håber dig og din kammi kommer jer over turen! (og ja det gør nok ikke noget med en lille pause ;))

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Puha ja den lyder grim Incase
Min psyke kan slet ikke tage amfetamin generelt, jeg bliver så DØD ked af det
når der sker noget trist, dagene efter, eller bare imens.

f.eks da et af mine krypdyr døde, det plejer jeg ikke at tage så hårdt,
men dagen efter en amfblæser sad jeg og piv over det lille kræ.

Hold dig en god lang pause fra alt det skidt incase.
Som sagt få dig noget frisk luft, kom lidt væk, har du fået
snakket med din ven om det her ? jeg kunne forstille mig han havde
det endu mere skidt.

Men du må se selv om det er svært, at lige nu er der mere grund
til at fortage sig noget end normalt, man skal ikke sidde derhjemme
og blive mere og mere trist, du skal fiske efter positive oplevelser selv
om du muligvis ikke har lyst, evt hæng lidt ud sammen med nogen
kammier du ikke har set i lang tid og har savnet,
evt kammier der ikke tager det skidt.

mange gode tanker herfra :)
eskapisme.

Senest rettet af Mr.Pink 29 okt 2010 17:08, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for hurtig respons..

Ja, det var sku ikke rart. heldigvis kan vi grine lidt over vi dummede os sådan :)

Men bare rigtig svært, når man har været bedste venner med sine buddys i næsten 6 år nu, så kan jeg sku ikke rigtig bare cutte dem af. vi har dog den enighed i at hvis der er nogen der ikke tager knark, så tager man ikke streger lige op i hovedet når de også sidder der, så det jo fint.. Men vil prøve at ligge det lidt på hylden, og tage en druktur med et par veninder i aften der ikke tager narko.. :)

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Good luck ;)

Admin
Brugeravatar

Fornuftige indlæg fra tictac og eskapisme med at gå ud og lave noget, i stedet for at sidde derhjemme og blive mere trist.

Selvfølgelig kan det også være en god ting at være lidt sammen med dine venner, som ikke tager narko. Men jeg synes personligt, det er en stakket frist at prøve at afskærme sig selv fra folk, som tager stoffer. Der vil altid være narko overalt, så man kan ligeså godt lære sig selv at holde fingrene fra det. Ved godt det måske er lidt af en mundfuld, da det for mange er noget meget socialt at tage stoffer. Men jeg ved ihvertfald fra mig selv, da jeg sku ud af mit misbrug af ketamin. Jeg ku ligeså godt lære mig selv at omgås folk, der tog det alligevel. Man skal bare lære at sige nej tak, når man får budt narko. Det kan godt være ret nederen de første gange, du er sammen med de venner uden at tage stoffer. Men du blir glad for det, når du har vænnet dig til det :)

Det med din ven lyder skræmmende. Det er det sgu altid, når man ser en af sine venner være i livsfare. Håber ikke nogen af jer kommer til at opleve noget lignende igen. Jeg synes også selv, det gir en stof til eftertanke sådan noget. Det er en slags alvor, der går op for en. Sådan har jeg det selv med de situationer ihvertfald.

God vind fremover :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]