Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 02:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Er det OK at Jessika fortæller sin historie, med min Profil som: Forfatter og Udgiver?
Ja. Vis det er skrevet som fortalt af hende og det er godkendt af hende. 97%  97%  [ 65 ]
Nej. Hun skal selv Skrive/Udgive/besvare (med egen profil), en så privat udgivelse. 3%  3%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 67
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Hey Psy.

Jeg har nu valgt, efter et godt stykke tid i behandling at stoppe. Det gav ingen mening mere at være der, jeghar i det hele taget ikke kunne finde nogen mening med noget siden jeg stoppede med stofferne.
JJeg har det ikke godt mere, jeg er forladt.... Kæresten er skredet, forældrene kunne ikke tackle min depressive udstråling, vennerne forsvandt da jeg ikke havde flere stoffer (Med Undtagelse af en god veninde.) Men tror ikke der går længe før jeg er helt og aldeles alene, Jeg savner alt det jeg har mistet med stofferne.

Jeg Er Ødelagt!!
Jeg Er Alene!!

Jeg skriver igen har inde fordi jeg aldrig er blevet ignoreret på Psy. I er DE eneste i mit liv der ikke har svigtet mig BRUTALT når jeg har været mest sårbar.

Jeg har et mål i min hverdag, som min veninde Jessika har sat mig på, hun er selv gammel misbruger af Amfetamin og MDMA.
Hun har bedt mig skrive hendes historie her inde da hun ikke kan nedfælde sine følelser alene...

Jeg takker endnu engang for jeres tid, den er dyrebar for mig .

Amfmisbrugeren.

Senest rettet af Amfmisbrugeren 27 aug 2010 03:04, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

det lyder sgu da trist det der...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
At vennerne skrider fordi du ikke har flere stoffer kan være et hårdt slag, men det kan også give dig luft til at finde dem der vil dig uden stofferne, uden at du skal give dem noget som helst andet end dit selskab. Det kan vise sig at være en velsignelse i forklædning, men jeg har stor forståelse for at netop den vinkel kan være svær at se lige nu.
Herinde vil du altid kunne finde nogle der vil lytte og meget ofte er det alt hvad der skal til :)
Din veninde ved hvad du går igennem så læn dig op ad hende og lad hende hjælpe dig op når dit sind hiver dig ned.
Jeg ønsker dig alt det bedste :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Amfmisbrugeren: Som du beskriver din situation lige nu, så tænker jeg at du formentlig meget meget længe ikke har kunnet se mening med noget som helst, men har brugt stofferne til at fortrænge det. Nu hvor du har lagt dem på hylden, så er det ikke helt overraskende at du er nødt til at konfrontere den grundlæggende fornemmelse af meningsløshed som åbenbart fylder din tilværelse. Det kan være endog meget svært at få noget til at fungere, men du er simpelthen nødt til at fortsætte, uanset hvor meningsløst det måtte forekomme. Det er den eneste vej.

Det kan i den situation måske være fristende at vende tilbage til stofferne, men jeg håber du kan se at det reelt ikke vil hjælpe, men blot vil distancere dig fra virkeligheden. Din eneste reelle chance er at stå det igennem som skal stås igennem, uanset hvad det viser sig at være. Når man går den slags igennem, kan de fleste andre mennesker ikke forstå hvad der sker. Og da det oftest aktiverer lignende følelser i dem selv som de ikke ved hvad de skal gøre ved, så vil de være tilbøjelige til at afvise dig, som du har oplevet det med dine forældre.

At dine "venner" skrider fordi du ikke længere har stoffer, det viser vist meget godt hvor deres tilhørsforhold egentlig ligger. De har aldrig været interesseret i dig, og nu er der ikke længere noget der kan opretholde den illusion. Imo er det reelt positivt for dig at de er smuttet, du kan ikke bruge falske venskaber til noget alligevel.

Du har en veninde som stadig holder ved, og hende skal du passe på. Og med "passe på" mener jeg at du skal passe på at det ikke bliver for meget for hende. Det er fint hvis hun kan støtte dig i nogle ting, men tal med hende om at hun må sige fra hvis det bliver for meget. Det vil være en god ide hvis I kunne have en løbende kommunikation om den slags, så I forhåbentlig har glæde af hinanden i lang tid fremover.

Hold fast i din nuværende vej, for den er mere reel end det liv du tidligere har levet. Håber du vil holde os opdateret med udviklingen.

Junior medlem

Citat:
//yeti// Det kan være endog meget svært at få noget til at fungere, men du er simpelthen nødt til at fortsætte, uanset hvor meningsløst det måtte forekomme. Det er den eneste vej.

Jeg prøver, men jeg sidder forladt og alene i min lejlighed, Jeg kan ikke stoppe tårende. Jeg er knust og det eneste der har brændt sig fast er at: Jeg Er Alene. Jeg har aldrig haft så meget brug for en til at lytte som nu.
//Amf//

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvor er det trist at høre. Det er så uretfærdigt, at du skal alt dette igennem, og jeg kan ikke bebrejde dig for de tanker du har, men at ty til stofferne igen er ikke vejen frem. Jeg håber at du på en eller anden måde alligevel kan holde fanen højt, og blive ved med at kæmpe, selvom det umiddelbart virker helt uoverskueligt.

Som Yeti også nævner, så hold fast i din veninde, og træk på hende i de hårde tider. Jeg er sikker på at hun hellere end gerne vil hjælpe dig.

Alle de bedste tanker herfra, og hold os endelig opdateret med hvordan du har det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej!
Hvordan går det nu, ser du lysere på det hele?

Det lyder spændende med Jessicas historie, den kunne jeg godt tænke mig at læse, og jeg er sikker på mange andre her fra også gerne vil, så har du tænkt dig at skrive den ind? Det lyder også som om det kunne være positivt for dig, at have noget konstruktivt at tage dig til...

Junior medlem

Jeg har det bedre ..
er stadig nedtrykt men Jess holder mig beskæftiget.. Jeg kæmper stadig med ensomheden men ved nu at der er folk der faktisk "cares".

Vil gerne gi min største taknemlighed til NightFlierDk Du er det mest utrolige menneske jeg har haft fornøjelsen af at skrive med.
Mange tak.

Skal til møde kl. 10:00 vil meget gerne holde jer opdateret vis i stadig er interreseret? (Ja er begyndt igen til møder)

//Amfmisbrugeren//

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Opdater endelig! Fedt, at du er begyndt til møderne igen...

Junior medlem

Hej venner. undskyld for forsinkelsen af opdateringen, men TDC besluttede sig at lukke min forbindelse pga. manglende betaling .
jeg var til møde og det var en stor lettelse at få snakket med folk der ikke ser en som en misbruger (der er selvfølgelig jer, men det er noget andet med en person at side foran)

jeg har fundet en til mødet som faktisk har e mere uhyggelig baggrund end min egen! Arbejder på at få lov til at fortælle den men han er bange og flov, som jeg selv var, så han er skæptisk forståligt nok..

er i fuld gang med Jess' historie, og skulle sende den største kærlighed til jer fra Jess som tak for at have hjulpet mig og i vil lytte til hende.

vender tilbage når lejligheden er der.

//Amf//

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Det er så stærkt, virkelig - det er så sejt amfmisbrugeren!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]