Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 06:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Folkens

Har lige været så dum at sætte mig selv i den situation at lyve med at jeg ikke har indtaget nogen stoffer den sidste uge. Skulle så have taget en urinprøve for at bevise dette. Fakta er at jeg 4 døgn før har taget en enkelt streg amfetamin og 2 døgn før har taget en efedrintab. Ved den umiddelbare stiks-test var prøve negativ. Men der vil foregå en videre kontrol i laboratorium, som siges at være 100 % nøjagtig.
Mit spørgsmål lyder så, kan jeg forvente denne OGSÅ er negativ, eller skal jeg vedkende mig løgnen på forhånd, velvidende at jeg bliver "fanget".???? Der foruden er spørgsmålet om efedrin, vil give udslag som amfetamin, dersom disse måske er forholdsvis ens. Det skal siges at jeg har en genetisk sammensæning (er undersøgt via gentest og har selv erfaret dette i praksis), således jeg nedbryder en række lægemidler og amfetamin dobbelt så hurtigt som de fleste andre mennesker.
HJÆLP HJÆLP!!!!!! Hurtigt svar.... må hellere vedkende mig problemet hurtigt.

Hilsner fra den fortvivlede sygeplejestuderende

Senest rettet af MissM 11 aug 2010 22:38, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Grim situation, jeg kan ikke sige hvad der vil være det bedste valg for dig. Både amfetamin og efedrin elimineres forholdsvist hurtigt fra systemet. Alt efter mængde indtaget og individuel metabolisme mener man normalt at det kan påvises 1-4 dage efter indtagelse i urin eller blod. Ved mange standardtests (som f.eks. de sticks du åbenbart har "bestået") giver efedrin positiv reaktion for amfetamin, men hvis de kører en avanceret laboratorietest som er f.eks. MS-baseret, burde det være muligt at skelne efedrin fra amfetamin.

Junior medlem

Ud fra det du siger.... forstår jeg det sådan at efedrin ikke vil påvirke laboratorie-svaret? Da det KUN er amfetamin og kokain denne undersøges for. Shit shit.... burde måske tage chancen og vente og se??? Fuck for et fjols jeg er :o( Er en kylling... kære GUD, dette sker aldrig igen!
Modtager gerne "mavefornemmelser" af enhver art...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Du kan være ligeglad med om der er efedrin i blodet, da det ikke er på listen over euforiserende stoffer. Mht amfetaminen, så har jeg ikke et bedre bud end Prometheus.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]