Hardts har fat i den rigtige ende - enten indse og accepter du er en fuckup - eller lad være med at være en fuckup.....
På den anden side - du kunne også fortsætte stilen og bare holde op med at fucke up i den..... det er måske også en mulighed...
PLUR
Glemte lige dette i min skævert.
Det du skriver med at du altid er KLAR i weekenden....
Tror du har meget størrer problemer end stoffer - du har bare brugt dem som løsningen på et andet problem - kender godt den fornemmelse.
Jeg har dog aldrig vågnet på en søndag og tænkt det du tænker - men forstår udemærket godt hvor det kommer fra.
Det lyder som om du slet ikke er i kontakt med dig selv - fordi hvis du var - var du jo KLAR når du skulle være det.
Så at stoppe med stofferne og tjalden i hverdagene - ja det er ganske god ide og synes du burde holde hovedet rent i et halv års tid, mindst - du skal helt tilbage til baseline for at finde ud af om du har det godt der - hvis du ikke har det godt der - så det også en af grundene til du har de tanker om dit forbrug som du har.
Hvis du ikke har det godt når du er på baseline - så skal du have fikset det sådan at du har det godt - især hvis du gerne vil fortsætte din "karriere" med psykedeliske stoffer - fordi det er nok dem som fucker en mest op - hvis man ikke har det godt på baseline. Her taler jeg af erfaring - så det ikke for at hakke eller disse - eller noget i den stil.
Håber det lykkes for dig - fordi så vil dine fremtidige trips give dig så meget mere

God vind mod solen
PLUR herfra