Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
det lyder rigtig dejligt du har det bedre igen!! har læst dit indlæg lige i starten nok inden jeg var registreret men kunne ikke give dit et svar da jeg, tak gud, ikke har oplevet det i den grad som du har. held og lykke i fremtiden

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Solbær indeholder MAOi-hæmmer, som nedsætter kroppens nedbrydelse af MDMA (Eller noget i den stil). læs mere her http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... &sk=t&sd=a

Det er i hvert fald et no-go.

Medlem

Det er dejligt at høre at du har fået det bedre, tillykke!

... Men husk på at selv alkohol er neurotoksisk (hvis jeg ikke husker helt galt). MDMA er et helt igennem fantastisk stof - men pas på med at overdosere ja. Men det gælder naturligvis for alle stoffer generelt. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
Ja, det er alkohol! Også i meget små mængder!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt at høre det går den rigtige vej. Guderne skal også vide, hvad der var i din pille, for MDMA bedøver ikke tungen (det gør coke og lidokain til gengæld). Nogle ecstasy piller er også kendt for at indeholde piperaziner (som efter sigende giver knaldende hovedpine).

MDMA i ren form er efterhånden rimelig frikendt for at give permanente hjerneskader, men mine observationer siger mig at folk reagerer milevidt forskelligt mht. "nedturen". Nogen får det efter bare én gang, andre efter flere blæsere på en måned, andre kan tage skidtet hver uge i 2 år uden at få noget, der meningsfyldt kan kaldes en nedtur.

Kan du læse engelsk, så er http://thedea.org/ virkelig informativ.

Junior medlem

som malkavian også er inde på, så kunne din hovedpine have noget at gøre med pillerne. for der er jo rigtig mange lorte piperazin piller i omløb for tiden. og jeg hjar ladet mig fortælle af en af mine gode venner, og rimlig 'e-kyndig' at piperazin kan medføre migræne anfald. og nu lider jeg selv af migræne i forvejen, og efter et 'anfald' har jeg også typisk en meget lignende hovedpine som du beskriver, lige bag øjet. og den varer et par dage efter, og kunne forestille mig, at det varer længere hvis du ikke har noget decideret migræne medicin til at tage smerten. for her dur hovedpinepiller overhovedt ikke.

Junior medlem

Det går i den helt rigtige vej, det er jeg ikke i tvivl om. jeg har det som jeg plejer nu og er glad for der ikke skete mere. Jeg tror det var hele komboen i sig selv der voldtog min hjerne. Især det såkaldte "ren mdma" tør slet ikke tænke på hvad der var i det skidt. Har en teori om at der var noget meth i. Bare et enkelt lille korn lammede hele tungespidsen, i vores amf/bajer rus blev vi enige om at det måtte være et godt tegn >,< . Jeg havde migræne som lille og fik noget medicin der hedder migeria rapid. hvis det skulle komme igen vil jeg prøve sådan en. Ren mdma er et sjældent syn disse dage, alt flyder med gift kiks og andet skidt !

Medlem

tumpe

cool at du har fået det godt - men synes du virker lidt for kritisk over for mdma! om du vil tage det igen er op til dig men ren mdma (du kan købe et testkit) er blandt de mindre farlige stoffer her i verden, mindre skadeligt end både alkohol, amfetamin, kokain - og hash, vil nogle eksperter endda mene. som malkavian er inde på tyder den seneste forskning på at mdmaS skader på hjernen ikke er permanente. så alt i alt handler det bare om at omgås stoffet fornuftigt. anyway, gl :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]