tusind tak for jeres respons, det er jeg virkeligt glad for.
jeg er også helt sikker på at nogle samtaler hos en psykolog vil være mig til stor gavn.
jeg er har søgt kontanthjælp da jeg ikke har haft en reel indtægt i 4 måneder, har ikke kunne overskue at finde et arbejde, og idag har jeg snakket med min sagsbehandler, hun fandt frem til at jeg HAR en læge, som jeg så har fået en aftale hos allerede imorgen, og det er en lettelse at det er gået så hurtigt.
jeg ved at jeg ikke vil magte et arbejde sådan som jeg har det, det forklarede jeg hende, og hun var egentligt meget forstående.
Citat:
En af grundene til at du måske ligger vågen er også at du lige er stoppet med dit hashforbrug, det har samme effekt på mig når jeg holder pauser, så har jeg også oplevet problemer med at sove. Noget andet lidt alternativt du kan gøre er at begynde og gå nogle ture i naturen hvor du går en time eller to og bare nyder naturen hvis du forstår?
jeg føler egentligt at det er ude af mit system, har ihvertfald ingen trang til at ryge, men jeg har så heller ikke oplevet at ha fået mere overskud, men det er nok pga min situation.
jeg vil helt klart prøve at finde de bøger når jeg har lidt mere overskud til at fordybe mig i dem, lige nu venter jeg med håb på mit 5-htp og psyk samtaler.
desværre er det ikke helt årstid endnu til det med naturen, men vil da forsøge når alting springer ud
Citat:
Jeg anbefaler på det groveste fiskeolie hvis du aldrig spiser fisk, ellers anbefaler jeg stadig fiskeolie hehe, især nu hvor du er anti SRRI. Uden omegaen er handicap nr1.
Hvad er du skilled til? altså hvad dyrker du uden at du får nok af det? Jeg har company of heroes. Uden det game ville mit liv være INTET . Hvordan påvirker dine medmennesker dig dybest set?
jeg har faktisk noget fiske olie, men er godt nok dårlig til at huske det.
mine skills? tja, jeg går op i botanik, det dyrker jeg ret meget, især kaktusser, men alle mine sjove vækster står ude hos én og mistrives, men nu hvor jeg har fundet et sted at bo, kan jeg snart få dem igen, det blir skønt..
det med computer spil; har spillet final fantasy en del engang, jeg købte faktisk 12'eren her forleden da jeg fik kontant hjælp, men da jeg så sad hos en kammerat og ville spille det, kunne jeg simpelthen ikke, jeg havde det så skidt at jeg ikke fattede hvad der foregik, så det droppede jeg igen. min koncentration er helt ødelagt, blev ved med at tænke på alt muligt andet. det må vente, men jo, det er godt for mig at lade mine tanker blive optaget af ting og sager..
det med folkene omkring mig, de er gode for mig, de mennesker jeg kender nu, sådan har det ikke altid været, men jeg gider bare ikke selvdestruktive narko typer længere, sådan var min omgangskreds engang.
jeg HAR prøvet det som jeg skal prøve, tør heller ikke eksperimentere mere af frygt for en endnu større nedtur..
Citat:
Jeg er også påvej ud af psykisk lidelse/ubalance. Lyst til at smadre hovedet i vægen nogle gange men det er nu alt sjældnere og sjældnere. Dog ikke tomrummet som du snakker om. Mere irritation, mild rystelse og prikken, ligesom søvn i øjnet du ikke kan fjerne.
Kør den 100% clean eller et par bajsere. Eller modsat bliv nu ikke en der prøver det ene efter det andet. Det wastede jeg hverfald et år på. Vi var jo ikke på psykoaktive stoffer som børn.
Hvad med dine forældre hvordan gik det med dem og stoffer?
Held og lykke mister
tomrummet, det kommer hele tiden, nogle gange glemmer jeg det, hvis fx en samtale optager mig, men mens folk snakker bliver jeg pludseligt ligsom ramt af en bølge af dårlig følelse, og så mister jeg tråden. jeg kan ikke holde ud at sidde alene, så kommer den der nedtrykkende smerte,
jeg undrer mig om det kan være en fysisk/kemisk ubalance, eller om det er rent psykisk.?det gør helt fysisk ondt, og jeg kan bare kun tænke 'nej nej nej' derfor har jeg desperat dopet mig selv.
men jeg er helt clean nu, drikker kun ved anledninger, og jeg forsøger ikke at dope mig selv, det hjælper at ha de der psyk samtaler at se frem til.
mine forældre? min far var psykisk syg, misbruger, han tog sit liv... ved ik om jeg skal skrive så meget om det, det er jo et offentligt forum, men det er godt nok rart bare at skrive det ned, kender alligevel ikke nogen herinde fra. det er bare langt ude at tænke på, han hældte benzin ud over sig selv........
min mor lever, såvidt jeg ved.
igen tusind tak, jeg vil meget gerne høre mere fra jer, og andre, det er virkeligt rart med noget respons.
også især ang hjernens kemi, ideer til at få et godt humør igennem fysisk velvære.
tak