Budha skrev:
ja god bedring og held og lykke, men var det kun amfetamin der fik dig helt derud ? godt nytår
De sidste 2 måneder var det Amfetamin og Mephedrone (ja jeg ved det, min egen fejl)
Tak for alle de venlige ord.
En lille update.
Det er snart små 8 mdr siden det hele skete, og har fået det nogenlunde bedre, dog er jeg ikke angst fri endnu.
Har været gennem nogle medicinske behandliger, blandt andet Efexor. Min første psykiater var dog lidt for god med pillerne, og jeg endte alt for hurtigt på max dose.
Jeg er nu tilknyttet Distrikts psykiatrien, hvor de er ved at nedtrappe mig fra Efexor, med det mål jeg skal prøve et andet angst dæmpende middel.
Derudover har de diagnostiseret mig med ADHD, og skal muligvis starte på Ritalin.
Jeg er lidt skeptisk over for det. Men mange af de ting de har fortalt omkring det, gir lige pludselig mening.
Især amfetamins virkning på mig. Det gør netop at jeg blir rolig og yderst koncentreret. Har tit siddet for mig selv der hjemme foran computeren og hørt musik i langtid. Men jeg må se hvad det ender ud med.
Derudover skal jeg 10 uger på en Psykoterapeutisk klinik for at gøre mig klar "hverdagen" igen.
Det har været en hård kamp til tider. Men det er rart at mærke bedring.
Jeg må dog blankt indrømme, at jeg er blevet lidt skræmt over at jeg her på det sidste har haft en stærk lyst til at vende tilbage til amfetaminen.
Og jeg tager mig selv i at sidde og tale for og imod. Jeg savner selve rusen. Og den føelse er ingen steder at hente i hverdagen.
Det er sq uhyggeligt at man kan komme igennem en psykose, og alligevel sidde med lysten til lige at prøve igen.