DyrMedBønner skrev:
Efterfølgende føler de unge mennesker sig trådt på, og de føler sig nødsaget til også at plege deres ego. Det gør de så ved at fortælle nogle ting om dem selv som deres venner synes er sejt. Dette kan de ældre individer så bruge til at nedgøre dem endnu mere, fordi det overhovedet ikke er sejt(at være gangster).
Nedgør ham ikke fordi han tror han er gangster, det kun fordi han ikke ved nok om ketamin og gør sig til den helt store ekspert.
DyrMedBønner skrev:
Men endnu engang får folk udstilt sig selv som en omgang narcissistiske idioter, der ikke vil indrømme hvor ussel og sørgelig deres tilværelse er. Nogle af de personer der hårdnakket påstår eller prøver at opretholde et billede ud af til af success, og et egentligt kontrolleret forbrug og lykkelig tilværelse, er selv også ude og skide.
Aner jeg en der har fucket for meget med pia pony og derved har smadret sit liv? Pludselig føler en at en kan sætte sig ind i hvordan andre har det fordi hele lortet pludseligt står og peger imod en, tankerne begynder at ramle - illusionen brister???? Jeg gætter bare....
DyrMedBønner skrev:
Og bare fordi de er mere velformulerede fordi de på et eller andet tidspunkt i deres liv, formåede at bruge de sidste gode kræfter de havde i sig på at tage en form for uddannelse.... Det gør dem ikke en SKID bedre end InTranceWeTrust....
Aner jeg en omgang, alle mennesker er ens og har samme værdi? Gransk dit indre og fortæl mig det igen sådan du selv tror på den, fordi jeg tror ikke et sekund på den..... Gode kræfter? Uddannelse? Føler du dig sat udenfor samfundet? Igen gætter jeg, men et eller andet sted, vil du gerne være en del af det "velfungerende familien dk samfund"? Hvis det er tilfældet forstår jeg godt du er så negativ og ødelagt af ketamin...... Jeg føler mig ikke ødelagt overhovedet... Har som jeg plejer, holdt pause hele den kolde periode... Har næsten intet indtaget.... Nytter jo ikke at smadre sin hjerne 100% af året.... Fra karneval til september:=) Det er min smadre hjerne periode.....
DyrMedBønner skrev:
Psychedelia har i de sidste 5-6 år været med til at give mig et forskruet syn på stoffer. Jeg har gået og troet at der fandtes en samling velfungerende unge mennesker, der kunne tage stoffer uden at blive ødelagt af det. Men faktum er at der er en stor samling mennesker, der vælger at bruge en stor mængde af deres tid på at dyrke en så sørgelig interesse som stoffer. Dette har været en reference-ramme for mig selv, der har troet at jeg selv kunne gøre det samme. Men man møder nogle af de personer her fra sitet, som også har skrevet i denne tråd, nogle personer som man har set op til fordi de virker så skide fornuftige herinde, lige så fornuftige som mig selv... og man ser at de sælger stoffer til narkomaner, og man ser hvor illusionerede de er.. tabere!
Igen, du må have mødt de forkerte, dog har jeg også mødt nogle fra sitet der er ret smadret, men har også mødt mennesker som overhovdet ikke har taget en skid skade, eller jo, måske syntes du... Men hvilken kultur dyrker du? Er du en sand psykedeliker? Eller er du bare en ung gut der ville experimentere lidt? Fra jeg var 11 eller der omkring - har jeg været besat af det psykedeliske, det mentalt anderledes, folks sindsstemninger, hele den indre verden.... Så ved ikke hvor du har den magt fra der gør at du kan dømme andre ødelagte.... måske er det fordi du selv er så ødelagt at du simpelthen projekterer det over på andre.... Det er en mulighed... En anden mulighed er at du ikke har taget valget....
DyrMedBønner skrev:
Jeg ville meget hellere se Child of Aum sige "Ja InTranceWeTrust... det er noget lort alt det her med stoffer, selvom et fåtal kan kontrollere det, så går det så slemt udover dem der ikke kan styre det, at det hele er til at lukke op og skide i. Jeg er også selv narkoman, og jeg kan ikke styre mit forbrug."
Jamen jeg ville da elske at kunne opfylde dit ønske, men desværre.... Jeg synes ikke det er noget lort med alle de her stoffer, jeg er ikke selv narkoman og jeg har overhovedet intet problem i at styre mit forbrug, snak for dig selv maestro-ridens-på-pony-i-for-lang-tid-og-hjerne-er-blevet-rystet........... Det hele er ikke til at lukke op at skide i - det er bare dig der er blevet alt for negativ over en situation du har sat dig selv i og nu vil du bitche over det... Lad være med at trække mig ned af din narkomanvej - jeg er hashoman ad helvede til, agreed.... men narkoman, der trækker jeg fandmer grænsen..... Styr lige dine udtalelser mand, nok kan jeg være ret rabiat at høre på, under mine blæser perioder og garanteret også en smule udenfor dem... Men du skal ikke dømme mig til at være narkoman fordi du føler du selv er det...
DyrMedBønner skrev:
Jeg er i et sort hjørne af mit sind. og derfor er jeg utrolig spydig og kold i mine udtalelser.
Og egentlig er jeg vel heller ikke bedre selv, selvom jeg formår at komme af med noget galde på et lidt højere retorisk plan end de andre.
Og vi kan blot konkludere, at jeg blot er endnu et svagt individ der har fundet ligesindede tabere på et internet forum, hvor jeg kan skjule mig bag en facade strukket sammen af værdier der tilfældigvis er gode for mig: Retroperspektivistisk bedrevidenhed. For child of Aum er hans værdier i denne situation at være kæk, smart i vendingen og humoristisk.
LOL nej min personlighed er at være kæk, smart i vendingen og humortistisk..... sammen med andre gode værdier, intet forkert i det......
Jeg er heller ikke noget svagt individ, jeg er en loner, klarer for det meste mig selv....... mit liv mine regler (og nu kommer der vel en eller anden taber kommentar om NIARN, men hey husk han har en plov på du ikke engang tør sende ham et blik eller sige det til hans ansigt, så luk røven)..
Men støtter mine venner og passer på de små, som man skal....
Så facade hos COA finder du intet af, min bog står åben, hele tiden...
Jim morrison kan sige det meget bedre end mig..
Jim Morrison skrev:
“People are afraid of themselves, of their own reality; their feelings most of all. People talk about how great love is, but that's bullshit. Love hurts. Feelings are disturbing. People are taught that pain is evil and dangerous. How can they deal with love if they're afraid to feel? Pain is meant to wake us up. People try to hide their pain. But they're wrong. Pain is something to carry, like a radio. You feel your strength in the experience of pain. It's all in how you carry it. That's what matters. Pain is a feeling. Your feelings are a part of you. Your own reality. If you feel ashamed of them, and hide them, you're letting society destroy your reality. You should stand up for your right to feel your pain.”
Så stop med dit facade lort og bær dit indre på dit ydre, være stolt af den du er, uanset hvem du er... fatter du det ikke? Om tat sat.... Aum namah mahadeva shiva.... Styrken til alt, stien til hele livet, til alle ønsker og drømme, findes indeni dig selv, du skal bare være villig til at ofre for det, ødelægge det og bygge det op igen og igen..... Cyklus... Liv... Forstå det...
DyrMedBønner skrev:
Jeg er et glimrende eksempel på ketamins skadelige virkninger. Prøv at analyser hvad jeg lige har skrevet, og spørg jer selv om jeg ikke virker en smule fortvivlet og forstyrret?
Næsten lige så forstyrret som Child of Aum...
Fuck mand, jeg håber sku ikke det er for sent for mig at få et nogenlunde normalt liv, hvor man kan være der for andre mennesker, og ikke skal være fanget i sit vamle narcissistiske jeg der bliver ved med at krakelere gang på gang hvorefter det opbygger sit enorme men sørgelige ego, der blot er en tom skal der holder usikkerheden på afstand. Usikkerheden som er der, og altid vil være der, fordi man er blevet såret og svigtet så mange gange - at man fortsætter med at svigte sig selv og andre.
Håber det var stof til eftertanke.
Prøv eventuelt at være stærkere end mig, og lad vær med at kast med mudder bare fordi jeg gjorde det. Prøv at se om du ikke kan identificere dig med nogle af de ting jeg sagde, og prøv at føl den gode kræft der er i mig, og se om du ikke kan integere den i dig selv, så også du kan få styrke til at træffe de rigtige beslutninger.
Du lyder fandme ikke til at have det rart:( det nederen, er jeg ked af og prøver heller ikke på at jorde dig hvis du føler det.... men som man råber i skoven får man svar....... Det må være træls at være narcissist.... tænk ikke at kunne elske andre.... eller føle sig elsket nok...... godt jeg ikke har været der endnu.... sørgeligt tilfælde.... men hey lad være med at trække mig ned i det... og forstyrret.... altså hele sidste år fra karneval til engang efter september, har min hjerne ikke på noget tidspunkt ramt baseline... så ja klart jeg lyder forstyrret i den periode af året.... jeg er stadigvæk mig og ved godt jeg har været grotesk at høre på til tider sidste år og temmelig sikkert er jeg det også i år..... Det hele handler om P.L.U.R... total anti narcissistisk.... egentligt burde det kun være folk af raver-blod der tog stoffer...... og mener ikke elven raver blod... men folk der er født med en hvis mængde P.L.U.R i sig og viljen til at udvikle det enormt..... Jeg føler med dig men der er kun en der kan redde din dag... og det er dig selv...
DyrMedBønner skrev:
EDIT: fuck hvor er jeg barnlig. så prøver jeg rigtig at spille smart og overlegen. brækker mig over mig selv. tja.. hold dig fra stoffer hvis du er lidt skrøbelig i forvejen.. er sikker på mange er jer er velfungerende og kan få noget godt ud af stoffer, jeg må bare acceptere at jeg ikke er ligesom jer.
LOL, nej du sgu ikke barnlig, du havde sgu da bare nederen på:=) Op igen,,, men nok ikke på hesten det næste stykke tid....
P.L.U.R der