Drupe skrev:
Det her er måske en lille smule vovet, måske endda dumt... Men alligevel: Har du overvejet at tage et psykedelisk trip hvor du får vendt din situation med dig selv og evt. prøver at få indsigt i hvad det er du mangler i dit liv, som hashen statigt potentielt kan blive erstatning for?
Det er sjovt, det var præcist det samme jeg tænkte da jeg læste MaKsen's sidste indlæg.
Jeg har stadig mit første rigtige psykedeliske trip til gode, og har "ønsket mig et" i flere år nu. Men eftersom jeg stadig af misbruger af hash, efter at have stoppet med benzoer, tør jeg simpelthen ikke.
1 år til 2 efter jeg har været clean fra hashen (og alt andet for den sags skyld) tror jeg måske det vil være det rette tidspunkt for mig at afprøve kræfter med et "rigtigt" psykedelika.
Jeg siger ikke at dette er tilfældet for dig Mark, det ved du temmelig sikkert nok bedst selv, men umiddelbart tror jeg at din situation er den "rigtige" til det, selvom jeg ingen erfaren med psykedelika har.
Jeg glæder mig i hvert fald til at få styr på mit tankemylder og misbrug, så jeg kan se frøken Lucy i øjnene