Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 02:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For sidste gang: 5-HTP er ikke godkendt som lægemiddel (dvs. salg til indtagelse) i Danmark.
Det er dog ganske legalt at sælge/importere det med diverse fare-symboler og "ikke til indtagelse" på posen, så længe det i pulverform (dvs. ingen piller, kapsler, ampuller, etc.).

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
For sidste gang: 5-HTP er ikke godkendt som lægemiddel (dvs. salg til indtagelse) i Danmark.
Det er dog ganske legalt at sælge/importere det med diverse fare-symboler og "ikke til indtagelse" på posen, så længe det i pulverform (dvs. ingen piller, kapsler, ampuller, etc.).

okay takker. Selvom jeg kun spurgte 1 engang 8)

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har været forbruger af kiks i en del år og har haft lange perioder hvor jeg har set duer og lignende væsner flyve rundt på mit værelse.. Værst af alt hørte jeg syner.. folk der hviskede alt muligt..

Vigtigst af alt vil jeg sige at man ik skal panikke.. hvis du stresser for meget overbelaster du hjernen til at tro der er noget galt.. og så blir der det måske også..

Peace out

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
SwampThing@ Hvis du ser duer på dit værrelse (som ikke er virkelige?) og høre folk viske alt muligt, går jeg ud fra at du har lagt kiksene på hylden? Hvis ikke, vil jeg råde dig til at gøre det, og så ellers læse om hvordan man tager MDMA forsvarligt, hvis du nogensinde skal vove dig ud i et trip igen.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fanny skrev:
SwampThing@ Hvis du ser duer på dit værrelse (som ikke er virkelige?) og høre folk viske alt muligt, går jeg ud fra at du har lagt kiksene på hylden? Hvis ikke, vil jeg råde dig til at gøre det, og så ellers læse om hvordan man tager MDMA forsvarligt, hvis du nogensinde skal vove dig ud i et trip igen.

Hilsen Fanny

:yeah:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
SwampThing skrev:
Jeg har været forbruger af kiks i en del år og har haft lange perioder hvor jeg har set duer og lignende væsner flyve rundt på mit værelse.. Værst af alt hørte jeg syner.. folk der hviskede alt muligt..

Vigtigst af alt vil jeg sige at man ik skal panikke.. hvis du stresser for meget overbelaster du hjernen til at tro der er noget galt.. og så blir der det måske også..

Du mener simpelthen, at der ikke er noget galt :O?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Bergthora skrev:
SwampThing skrev:

Du mener simpelthen, at der ikke er noget galt :O?

Whaaat!? Der er da i ALLERHØJESTE grad noget galt, jøsses.. at man dog kan skrive sådan der.. Må håbe det bare er ment i spøg!? Selvom det er en dårlig spøg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

læg mærke til sarkasmen, hvis det er mit indlæg du kommentere :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Bergthora skrev:
læg mærke til sarkasmen, hvis det er mit indlæg du kommentere :)

Jeg tror han kommenterede SwampThing´s indlæg, så I er ganske enige.

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland/Falster
Det lyder da virkelig skræmmende. Jeg har selv taget exstacy mange gange, og lige som dig startede jeg også op på 3 piller eller sådan noget den aften.
Det lyder skummelt at du så den lille dreng der, og man skal passe meget på hvis man begynder at se ting.
Det lyder som om du er meget overbevist, og at det ikke bare var noget du troede du så.
Mit råd er at tage lidt mindre næste gang, hvis du skal gøre det igen, eller prøv med noget andet, sådan som amf.
Er du nervøs for der sker der noget når du taget noget? Det kan også være derfor.
Hvis man selv tror der er noget galt, eller at man har taget skade, så kan man bilde sig ind at der virkelig er noget galt, og at man virkelig har taget skade. Jeg tror ikke du er psykotisk, det har jeg aldrig hørt nogen blive så hurtigt. Det kan godt være det kan lade sig gøre.
Og jeg ved man sagtens kan se ting lang tid efter, men du er ikke stadig påviret af pillerne.
Men spørg dig selv om du er bange for der sker noget, hvis du har været nervøs inden og efter du tog dem, så skal der intet til før man tror man er ved at dø.
Ellers så pas på. Der kan ske mange skumle ting når man tror man ser noget, og det er ikke noget at spøge med.
Så pas godt på dig selv, og slap af, nyd det når du har taget noget, og lad være med at være bange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ZinetteP skrev:
Det lyder da virkelig skræmmende. Jeg har selv taget exstacy mange gange, og lige som dig startede jeg også op på 3 piller eller sådan noget den aften.
Det lyder skummelt at du så den lille dreng der, og man skal passe meget på hvis man begynder at se ting.
Det lyder som om du er meget overbevist, og at det ikke bare var noget du troede du så.
Mit råd er at tage lidt mindre næste gang, hvis du skal gøre det igen, eller prøv med noget andet, sådan som amf.
Er du nervøs for der sker der noget når du taget noget? Det kan også være derfor.
Hvis man selv tror der er noget galt, eller at man har taget skade, så kan man bilde sig ind at der virkelig er noget galt, og at man virkelig har taget skade. Jeg tror ikke du er psykotisk, det har jeg aldrig hørt nogen blive så hurtigt. Det kan godt være det kan lade sig gøre.
Og jeg ved man sagtens kan se ting lang tid efter, men du er ikke stadig påviret af pillerne.
Men spørg dig selv om du er bange for der sker noget, hvis du har været nervøs inden og efter du tog dem, så skal der intet til før man tror man er ved at dø.
Ellers så pas på. Der kan ske mange skumle ting når man tror man ser noget, og det er ikke noget at spøge med.
Så pas godt på dig selv, og slap af, nyd det når du har taget noget, og lad være med at være bange.

Læs hele tråden :)

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har lagt alt sådan noget sjov på hylden.. Og nej sagde ikke der ikke var noget galt.. Men har bare den opfattelse at hvis man stresser bliver det bare værre :) Sorry det sene svar

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
et fyldestgørende svar er værd at vente på.

Medlem

mange tak. det kunne jeg ikke have ventet på ;)

Medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
et fyldestgørende svar er værd at vente på.

f.ucking n4psack :roll:

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Site Admin
Brugeravatar

Godt at du passer på dig selv idag.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]