Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 00:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
hej syrehoveder...nu jeg har lige en interessant tråd jeg vil komme ud med. Jeg ryger meget hash, og tar amf til tider, bare for lige at få det på plads..
jeg besluttede mig for at holde en hash pause, hvilket jeg så gjorde, men det sjove er, at i den tid jeg har holdt pause, har jeg til tider haft helt vanvittigt energi trip, ligesom på amf, og oplevet at jeg blever super duper hyper...f. eks hvis det er på sit højeste så er det helt så det kilder i hovedbunden, ligesom på strejer, og især hvis det bliver spillet højt musik.. nu har jeg ikke pause mere, men alligevel fik jeg hyper tur på idag.. bare ikk helt ligeså ekstrmt som det plejer,... det skal lige siges at jeg altid drikker kaffe jeg får det sådan.. men kan det alene være koffeinen??

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvordan skulle en flok syrehoveder kunne vurdere det?

Medlem
Brugeravatar

gør de sikkert heller ikke

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Prøv at lad være med at indtag koffein eller nikotin.
Det er ret normalt at kroppen bliver helt hyper, nu når du har været helt slukket i øverste etage i lang tid, har kroppen ligesom skullet modarbejde det. Så skal den lige vende sig til at den ikke behøves at modarbejde det mere. Det er en uvidenskabelig forklaring som jeg tror er rigtig :)

Medlem

Er det ikke ret lækkert at få sådan et energi-rush ligepludselig, og helt uden at du har taget nogen stoffer (du nævner jo kaffe meeen). Det lyder umiddelbart som noget positivt: "Jeg stoppede med at ryge hash, og nu har jeg mere energi end jeg plejer" .... hvad er der galt i det?

Medlem
Brugeravatar

jo helt sikkert, det må meget gerne blive ved :)

Dedikeret medlem

mr. weed skrev:

Så hold op med at ryge hash. :)

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke helt sundt. On and off med hyper virkning og en ring om hovedet etc. kan manifistere sig. Før du ved det, er du endnu en bedøvere med dit narko. Det er jo kroppens advarsels signaler og i straight tilstand bør de ikke dyrkes hehe. Enten holder du en fornuftig pause 6månder+,eller ryg hvad du plejer. Evt. stop for life naar du har set skriveriet på vægen, som pink floyd ville havde sagt det.
Take it easy mester, lyt til noget god musik hvis du vil op i det røde felt.

Selvfølelig behøver det ikke være 100% sandt i alle tilfælde og korte pauser er da ikke skadelige i længden. Men i dit tilfælde ville jeg hverfald nok holde en lang pause og dyrke motion. Især her til sommer, Køb et 10 turs til svømmehallen, anskaf et par 1liners rulleskøjter og krak.dk'den et par fede nedture, og sørg for ikke at ligge fucked på stranden og gå vintern i møde uden en kløen i hårdbunden.

PS. Havde brug for at høre det cloud, er en sygeligt elendig udsætter-procrastinator.

Senest rettet af agjoey 27 feb 2009 16:44, rettet i alt 3 gange.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
agjoey skrev:
Det er altsaa ikke helt sundt, on and off med hyper virkning+ ring om hovedet etc kan manifistere sig. Foer du ved det er du endnu en bedoevere med dit narko. Enten holder du en fornuftig pause 6maander+ eller ogsaa ryg. Eller stop for life naar du har set skriveriet paa vaegen som forhaablig sker hurtigst muligt.
Fed fornemmelse at tygge paa den fornemmelse uden at vaere: omg nej? omg what? omg lol?, men bare stille og roligt acceptere og forstaa at det klar er det fedeste og fornuftigste. Men det syn paa tingene tager tid etc.

Self er det ikke en 100% sandhed men asso bare lige min erfaring og self er korte pauser ikke skadelige i laengden :P eller hva man siger..

kan ikke tyde dit oldnordiske skrift :cheers:
få dig dog et nyt tastatur, så man slipper for at blive iriterret.

Medlem

Vinkelsliber skrev:
mr. weed skrev:

Så hold op med at ryge hash. :)

Synes nu aligevel den nye friske virkning aftager efter et stykke tid

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]