DyrMedBønner skrev:
Nej dit problem er mere alvorligt end normal teenage flimmer...
Jeg tror der er 2 sider af sagen... du er nok deprimeret, det er nemlig sådan en grå verden hvor det meste er ligegyldigt, om man er det ene sted eller det andet. Og når man er deprimeret har man også en tendens til at være specielt træt og ugidelig, og en tendens til at gå ind i sit eget hoved og tænke på dit og dat, og hvis man så tænker på noget ubehageligt kan man godt få sådan en uro inde i sin krop, ligesom når man ligger om natten og ikke kan sove og kommer til at tænke på noget dumt man har gjort fx, og så tæver sin pude. Man har også et større søvnbehov når man er deprimeret.
Har du haft snakket med din læge om det?? Det må du love mig du gør, ok? du behøves ikke forklare receptionisten eller din mor om problemet, bare sig det er privat. (formoder du bor hjemme?)
Har du ikke nogen nære du kan snakke med det her om? Hvis du har svært ved at snakke med dine forældre så prøv andre familiemedlemmer, venner whatever, måske også folk du ikke snakker med så tit, bare en du stoler på, du vil opdage at 99,9% af alle mennesker er klar til at være der for dig, selvom det er svært at tro på når man er trist.
Du får ikke noget medicin nu vel?
Ender nok med jeg ikke får snakket med nogen, desværre. Men har været til læge nok i den sidste tid, har bare ikke haft mod nok til at tage emnet op. Har snakket med min eks om det, men det blev hurtigt glemt igen der, og igen havde jeg ikke nok mod til at tage det op. Ang. familie og venner, hmm ved ikke lige hvem det skulle være.
Jeg har taget noget naturligt medicin som skulle give mig selvtillid tilbage og nogle andre forskellige ting, vil gerne sende link til dem hvis det er.
Men jo, deprimeret, tror jeg det må være. Men hvad skal man gøre ved sådan noget? Er ikke god til at snakke om mig selv med andre. Og slet ikke hvis de ikke lytter 100% på mig.
Men det her sætter bare mange tvivler i hverdagene, og helt seriøst, orker jeg det ikke længere.

Syntes jeg har haft det sådan her længe nok.