Hey.. vil sådan set bare dele min historie.. Jeg er ikke fan af skræk-kampagner, så det er sådan set ikke fordi jeg vil advare folk, har flot et behov for at få lettet hjertet.
For godt et år siden ville jeg prøve amfetamin for første gang, Jeg tjekkede alt om stoffet på nettet i forevejen, man skulle jo være forberedt.... det eneste jeg ikke tjekkede, var hvor meget der skulle til, før der var risiko for en overdosis..
Dagen kom, og jeg sad sammen med gutterne, for nu skulle vi fanme ha' det sjovt. jeg havde købt 3g til mig selv og et par g til vennerne, i sidste ende, endte det altså med, at jeg som rookie indenfor amfetamin, havde hevet 3g op i næseborene inden aftenen var omme, jeg blandede det ikke med alkohol, men havde alligevel store blackouts og inden jeg vidste det, var der gået 48 timer, og jeg lå på min sofa og havde det afhelvede til, uden nogle erindringer om hvad fanden vi havde rendt rundt og lavet i byen.
Hver gang en bil kørte forbi, føltes det som om en UFO landede i min baghave, hvergang jeg så DET MINDSTE der bevægede sig, var det som om der var store sorte skygger der fuldte efter mig, og havde det generelt pisse dårligt og var kæmpe paranoid. OK tænkte jeg, det er sikkert bare bivirkninger, det har jeg jo også læst om på nettet, det går nok over..
Efter en uge havde jeg stadigvæk præcis det samme, og jeg besluttede mig at ta' bladet for munden og gå til lægen... Hun indlagte mig på P1 (psykiatrisk afdeling) hvor jeg blev diagnotiseret som psykotisk.. Derefter er jeg blevet diagnotisere som Paranoid Skizofren, det ligger åbenbart i mine gener, min mor var skizofren, min storebror er, min fætter er, der er mange tilfælde, men mit ret voldsomme første møde med dine hvide pige, udløse det altså. Dagen i dag er jeg stadigvæk paranoid, har svært ved fks. at gå på strøget, fordi jeg ikke kan tåle lyden af folk der går bagefter mig, og føler de følger efter mig. Hvis der er en bil der tilfældigvis følger efter mig, når jeg er ude at køre, tror jeg de er fra PET og vil dræbe mig.
Ja, det er langt ude, og jeg kan også godt selv grine af det en dag eller to efter, men det ændre ikke på jeg er fucking rædselslagen og det er "virkeligt" i øjeblikket...
Enden på alt det her bliver nok jeg bliver førtidspenionist.. jeg kan ganske enkelt ikke passe et normalt arbejde, når jeg har føelsen af, at alt og alle er ude efter mig..
Som sagt, det er ikke alle der får det som jeg har det, bare ved at prøve amfetamin, ja, jeg hæv en meget stor dose, ja, jeg er genetisk betinget skizofren, men det lort her udløste det altså..
I ved det sikkert i forevejen, men pas på