Kbh.
Jeg er keta-narkoman fordi jeg ikke har taget keta siden i fredags? eller hvor vil du hen med det?
Og hør nu her din lille spasser-wanna-be-pædagog - nu vil jeg sådan set skide på advarsler og andet pis fra diverse mods - tror godt jeg kan klare en enkelt - eller også kan jeg ikke - nu gider jeg bare ikke dit fucking pis længere - du er så rådden at høre på at det giver mig lyst til at sniffe keta - optage det og maile det til dig - bare for at provokere dit røvhul og håbe på du spilder mere tid i mit topic på at skide lort ud over det hele........
JA jeg er en fucking hasher - har du et problem med det? fordi jeg har det ikke - ikke på noget tidspunkt og har aldrig fucking haft det - kan du fatte det? forpulede tjernobyl uheld.
Og skal jeg sige det til dit ansigt? sådan du kan få afløbe for hulemanden i dig og komme af med nogle af de aggressioner dit sammenbidte indre giver dig?
Jeg ved ikke hvorfor du bruger så meget tid, på at køre hetz på et menneske, som flere gange pænt har bedt dig om at holde sig væk - hvorhenne i dit fucking hoved er det, det går galt - er det teenage rebellen i dig - der får dig til at gøre det som du egentligt ikke "må" - kan du ikke klare at blive forbudt noget? hvad med at du går til psykolog med dit super-jeg og får styr på dit fucking ego? Du kan ikke presse dine værdier ned over hovedet på mig, du skal ikke engang prøve - du skal ikke komme med latterlige gentagelser af det samme argument - det gør dig bare dum at høre på og så irritere det mig for hårdt i længden.
JAAAAAA. Alle på kbh-spasser-skole KBH-fyr fra -10b har fundet på en ny JOKE - det er Child of Aum - forkortet til COA og så kan man sætte LA LA LA på - så bliver det til COA LA LA LA. Se ligheden..... COALA bjørn... som så staves koala - men fuck det - vi har ret til at være dumme.
Nej - narkomani er stadigvæk en sygdom man lider af når stofferne styrer ens hverdag og hvis man ikke er påvirket aka ramt af abstinenser - så gør man alt man kan for at få sit stof. TRO MIG KBH FUCKER - jeg har været der - så lad være med at fortælle mig hvad fanden jeg er, slet ikke kald mig narkoman, fordi ved godt hvordan det er at vågne og kun have en tiny snitte. Det ikke fedt og man vælter ud af døren - med benzoer i blodet for at holde en i ro - pisse skæv fuld og på nervepiller afsted for at finde speed - bare sådan man lige kan blive frisk- LUK DIN FUCKING KÆFT med at kalde mig noget jeg ikke er. Ved hvordan jeg er når jeg er narkoman og lortet styrer det hele for mig - du sidder derovre og fatter ikke en skid fine hentydninger - men det jo klart - din indelukkede voldspsykopat - du har jo aldrg haft brug for at fatte eller forstå andre mennesker - det jo bare at fucking smadre dem - så holder de kæft ikke- DU ER EDDERMANME EN FUCKING TABER SPASSER FUCK UD AF MIT TOPIC FØR JEG FÅR MIG SELV BANNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT
Blev ikke engang færdig med at besvare dig KBH - men du pisser mig også af og har haft lidt problemer idag.... Shit happens - sådan er det at være psy-gangsta

eller hvad fanden man skal kalde det.
kbhfyren skrev:
ang hashen du kan få en hashpsykose også selvom du har været stoppet i 10år den kan komme lig pluslig
nu læste jeg en hel del om dig igår (jaja jeg har ikke andet at bruge mine fredage på)
ang hvad du laver i hverdagen det er jeg endeligt også lidt usikker på ?
Du tegner og strikker og håber at komme til at tjene på din musik?
ret mig gerne hvis jeg er forkert på den er jeg sikkert.
Men som 28årige skal man så ikke have taget lidt mere ansvar for sit liv ang uddal. arbejde?
sådan har jeg det bare... ved ikke rigtigt hvad du vil gøre når du bliver gammel og sløv der er ikke mange der vil ansætte en gammel afbrændt junkie/ psycofat eller hvad det nu er du kalder dig selv
det er måske lidt ondt skrevet men kan ikke lige omformulere mig bedre så bær over mig...
har du fundet ud af om du har fået dig den kæreste? det ville da være totalt optur
hvordan gik aften igår og dagen idag mht til dit overforbrug/misbrug
1: Giv mig en kilde (gerne flere) der beviser at man kan få psykose af hash 10 år efter man er stoppet - hvis det er gadesnak så giver jeg ikke en skid for det. Husk den kilde også skal bevise at personen ikke er predisponeret for det. Fordi hvis jeg var predisponeret - så var jeg blevet crazy for længst - jeg har leget wannabe rocker og levet et meget stressende smadret liv med mange heftige trips samtidig - hvis jeg skulle ned af den vej, sad jeg for enden af den.
2: Jeg laver musik, leger dj, laver stringart, tegner, maler, laver figurer, skriver digte. Har erfaring som nedbryder - (ufaglært)smed - (Ufaglært)vvs-mand - (ufaglært)køkken/kantine - rengøring - 6 års klub arbejde på bagen. Har HF - noget af gym - diverse tekniske grundforløb.
Lige nu går jeg rundt og klarer mig selv - vha sort arbejde - nasser ikke på systemet på nogen måder - andet end at jeg snyder landet for nogle penge - som så igen ryger i omløb idet jeg bruger dem ude i samfundet - jeg har det ikke skidt med det - men nogle gange er man lidt mere fattig end andre - men på bistand kommer jeg aldrig igen - ingen skal bestemme over mit liv - så hellere være min egen lykkes smed og klare det når det er let og når det er hårdt - det hip som hap - i dont care - så længe jeg ikke mangler det jeg elsker mest og da det ikke er materialistiske ting - så er det jo bare at jeg har mad at spise og tag over hovedet - så kører det for mig.
Begynder dog i skole som tømrer i næste uge eller måned - kom lige an på hvornår der var plads på skolen. Det gør jeg fordi jeg har tænke mig at bruge de egenskaber man får, til at bygge nogle enestående stringart konstruktioner. Det er jo en fremtidsplan ikke? Bliver bedre og bedre til at mixe - mit musik lyder sgu ganske fint - synes jeg og mange andre. Så ved ikke helt hvor du vil hen KBH - jeg har styr på lortet - og ja det kan være svært nogle gange fordi verdenen omkring mig er så fucking progressiv - men man må bare følge med og ændre sig i samme tempo - så går det nok. I den sidste ende dør vi alle sammen.
3: Har måske fået kæreste ja - det ret fedt.
4: Mit overforbrug?????? Hvad fanden snakker du om - i den periode hvor jeg tog keta hele tiden - der tog jeg næsten ikke andet dope - ganske lidt mdma - 2 gange meget pga mdma+keta-mix. Hash og syre et par gange. Har ikke taget noget siden lørdag morgen (tror jeg skrev fredag tidligere) og jeg har ikke lyst - fat dog jeg har styr på det menneske - men du VIL BARE HAVE RET IKKE????
EDIT IGEN
Citat:
COA skriver:
Jeg ser de psykedeliske stoffer som legoklodser, til at bygge liv med og stimulanserne som partyboosters. Groft defineret - De psykedeliske kan jeg bygge om på mig selv med, eller bygge videre på noget, lettere at ændre sit jeg, når man har godt fat omkring det.
Det kan du altså også godt uden psykedeliske stoffer
Man bliver altså ikke gud af at tage psykedeliske stoffer eller får flere psykedeliske kæfter af det..
1: Som du kan se, så står der "lettere" - der står ikke så kan jeg. LÆS INDEN DU KOMMENTERER OG HVIS DU IKKE ER SIKKER PÅ HVAD DER STÅR - SÅ PM MIG SÅ JEG KAN FORKLARE DET FOR DIG.
2: Hvad er psykedeliske kræfter? Og jo - jeg bliver nærmest til gud når jeg er på psykedeliske stoffer - jeg føler mig sådan - jeg føler mig i kontakt med alt - forbundet til alt. Det er kun guder der har det sådan - så ja jeg føler mig som en gud.
MEN IGEN - her har vi en kultur-kløft fordi det lyder sindssygt i dine ører at føle sig som gud - men det gør det ikke i mine - fordi jeg ved godt jeg ikke er nogen gud - men følelsen er nu ganske dejlig at have til låns nogle gange.... Fedt at føle sig almægtig uden at skade andre mennesker......