Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 02:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Kbh.

Jeg er keta-narkoman fordi jeg ikke har taget keta siden i fredags? eller hvor vil du hen med det?

Og hør nu her din lille spasser-wanna-be-pædagog - nu vil jeg sådan set skide på advarsler og andet pis fra diverse mods - tror godt jeg kan klare en enkelt - eller også kan jeg ikke - nu gider jeg bare ikke dit fucking pis længere - du er så rådden at høre på at det giver mig lyst til at sniffe keta - optage det og maile det til dig - bare for at provokere dit røvhul og håbe på du spilder mere tid i mit topic på at skide lort ud over det hele........

JA jeg er en fucking hasher - har du et problem med det? fordi jeg har det ikke - ikke på noget tidspunkt og har aldrig fucking haft det - kan du fatte det? forpulede tjernobyl uheld.

Og skal jeg sige det til dit ansigt? sådan du kan få afløbe for hulemanden i dig og komme af med nogle af de aggressioner dit sammenbidte indre giver dig?

Jeg ved ikke hvorfor du bruger så meget tid, på at køre hetz på et menneske, som flere gange pænt har bedt dig om at holde sig væk - hvorhenne i dit fucking hoved er det, det går galt - er det teenage rebellen i dig - der får dig til at gøre det som du egentligt ikke "må" - kan du ikke klare at blive forbudt noget? hvad med at du går til psykolog med dit super-jeg og får styr på dit fucking ego? Du kan ikke presse dine værdier ned over hovedet på mig, du skal ikke engang prøve - du skal ikke komme med latterlige gentagelser af det samme argument - det gør dig bare dum at høre på og så irritere det mig for hårdt i længden.

JAAAAAA. Alle på kbh-spasser-skole KBH-fyr fra -10b har fundet på en ny JOKE - det er Child of Aum - forkortet til COA og så kan man sætte LA LA LA på - så bliver det til COA LA LA LA. Se ligheden..... COALA bjørn... som så staves koala - men fuck det - vi har ret til at være dumme.

Nej - narkomani er stadigvæk en sygdom man lider af når stofferne styrer ens hverdag og hvis man ikke er påvirket aka ramt af abstinenser - så gør man alt man kan for at få sit stof. TRO MIG KBH FUCKER - jeg har været der - så lad være med at fortælle mig hvad fanden jeg er, slet ikke kald mig narkoman, fordi ved godt hvordan det er at vågne og kun have en tiny snitte. Det ikke fedt og man vælter ud af døren - med benzoer i blodet for at holde en i ro - pisse skæv fuld og på nervepiller afsted for at finde speed - bare sådan man lige kan blive frisk- LUK DIN FUCKING KÆFT med at kalde mig noget jeg ikke er. Ved hvordan jeg er når jeg er narkoman og lortet styrer det hele for mig - du sidder derovre og fatter ikke en skid fine hentydninger - men det jo klart - din indelukkede voldspsykopat - du har jo aldrg haft brug for at fatte eller forstå andre mennesker - det jo bare at fucking smadre dem - så holder de kæft ikke- DU ER EDDERMANME EN FUCKING TABER SPASSER FUCK UD AF MIT TOPIC FØR JEG FÅR MIG SELV BANNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT

Blev ikke engang færdig med at besvare dig KBH - men du pisser mig også af og har haft lidt problemer idag.... Shit happens - sådan er det at være psy-gangsta :lol: eller hvad fanden man skal kalde det.

kbhfyren skrev:
ang hashen du kan få en hashpsykose også selvom du har været stoppet i 10år den kan komme lig pluslig

nu læste jeg en hel del om dig igår (jaja jeg har ikke andet at bruge mine fredage på)

ang hvad du laver i hverdagen det er jeg endeligt også lidt usikker på ?
Du tegner og strikker og håber at komme til at tjene på din musik?
ret mig gerne hvis jeg er forkert på den er jeg sikkert.

Men som 28årige skal man så ikke have taget lidt mere ansvar for sit liv ang uddal. arbejde?

sådan har jeg det bare... ved ikke rigtigt hvad du vil gøre når du bliver gammel og sløv der er ikke mange der vil ansætte en gammel afbrændt junkie/ psycofat eller hvad det nu er du kalder dig selv

det er måske lidt ondt skrevet men kan ikke lige omformulere mig bedre så bær over mig...

har du fundet ud af om du har fået dig den kæreste? det ville da være totalt optur

hvordan gik aften igår og dagen idag mht til dit overforbrug/misbrug

1: Giv mig en kilde (gerne flere) der beviser at man kan få psykose af hash 10 år efter man er stoppet - hvis det er gadesnak så giver jeg ikke en skid for det. Husk den kilde også skal bevise at personen ikke er predisponeret for det. Fordi hvis jeg var predisponeret - så var jeg blevet crazy for længst - jeg har leget wannabe rocker og levet et meget stressende smadret liv med mange heftige trips samtidig - hvis jeg skulle ned af den vej, sad jeg for enden af den.

2: Jeg laver musik, leger dj, laver stringart, tegner, maler, laver figurer, skriver digte. Har erfaring som nedbryder - (ufaglært)smed - (Ufaglært)vvs-mand - (ufaglært)køkken/kantine - rengøring - 6 års klub arbejde på bagen. Har HF - noget af gym - diverse tekniske grundforløb.

Lige nu går jeg rundt og klarer mig selv - vha sort arbejde - nasser ikke på systemet på nogen måder - andet end at jeg snyder landet for nogle penge - som så igen ryger i omløb idet jeg bruger dem ude i samfundet - jeg har det ikke skidt med det - men nogle gange er man lidt mere fattig end andre - men på bistand kommer jeg aldrig igen - ingen skal bestemme over mit liv - så hellere være min egen lykkes smed og klare det når det er let og når det er hårdt - det hip som hap - i dont care - så længe jeg ikke mangler det jeg elsker mest og da det ikke er materialistiske ting - så er det jo bare at jeg har mad at spise og tag over hovedet - så kører det for mig.

Begynder dog i skole som tømrer i næste uge eller måned - kom lige an på hvornår der var plads på skolen. Det gør jeg fordi jeg har tænke mig at bruge de egenskaber man får, til at bygge nogle enestående stringart konstruktioner. Det er jo en fremtidsplan ikke? Bliver bedre og bedre til at mixe - mit musik lyder sgu ganske fint - synes jeg og mange andre. Så ved ikke helt hvor du vil hen KBH - jeg har styr på lortet - og ja det kan være svært nogle gange fordi verdenen omkring mig er så fucking progressiv - men man må bare følge med og ændre sig i samme tempo - så går det nok. I den sidste ende dør vi alle sammen.

3: Har måske fået kæreste ja - det ret fedt.

4: Mit overforbrug?????? Hvad fanden snakker du om - i den periode hvor jeg tog keta hele tiden - der tog jeg næsten ikke andet dope - ganske lidt mdma - 2 gange meget pga mdma+keta-mix. Hash og syre et par gange. Har ikke taget noget siden lørdag morgen (tror jeg skrev fredag tidligere) og jeg har ikke lyst - fat dog jeg har styr på det menneske - men du VIL BARE HAVE RET IKKE????

EDIT IGEN

Citat:
COA skriver:

Jeg ser de psykedeliske stoffer som legoklodser, til at bygge liv med og stimulanserne som partyboosters. Groft defineret - De psykedeliske kan jeg bygge om på mig selv med, eller bygge videre på noget, lettere at ændre sit jeg, når man har godt fat omkring det.

Det kan du altså også godt uden psykedeliske stoffer

Man bliver altså ikke gud af at tage psykedeliske stoffer eller får flere psykedeliske kæfter af det..

1: Som du kan se, så står der "lettere" - der står ikke så kan jeg. LÆS INDEN DU KOMMENTERER OG HVIS DU IKKE ER SIKKER PÅ HVAD DER STÅR - SÅ PM MIG SÅ JEG KAN FORKLARE DET FOR DIG.

2: Hvad er psykedeliske kræfter? Og jo - jeg bliver nærmest til gud når jeg er på psykedeliske stoffer - jeg føler mig sådan - jeg føler mig i kontakt med alt - forbundet til alt. Det er kun guder der har det sådan - så ja jeg føler mig som en gud.

MEN IGEN - her har vi en kultur-kløft fordi det lyder sindssygt i dine ører at føle sig som gud - men det gør det ikke i mine - fordi jeg ved godt jeg ikke er nogen gud - men følelsen er nu ganske dejlig at have til låns nogle gange.... Fedt at føle sig almægtig uden at skade andre mennesker......

Senest rettet af Freakaling 16 aug 2008 16:43, rettet i alt 1 gang.

Medlem

små slag små slag nu er det vidst dig der spreder dårlig karma

Hvis du ikke vil have jeg skriver LA LA LA efter dit navn Så stopper jeg da med det.. :o

Coa skriver: Jeg er keta-narkoman fordi jeg ikke har taget keta siden i fredags? eller hvor vil du hen med det?

nej at du har haft et længere forbrug af det men er stoppet i fredags.

Coa skriver: du er så rådden at høre på at det giver mig lyst til at sniffe keta

det skal du ikke gøre så er dit hold på en uge jo helt fortabt bare pga af mig
sådan skal du ikke tænke du rammer mig på ingen måde ved at tage det det rammer kun dig selv dvs du ølægger det for dig selv.

Coa skriver : JA jeg er en fucking hasher - har du et problem med det?

har ikke et problem med det men dit forbrug er nok ikke det sundest for dig og dit sind og du burde stoppe.. du burde indse at det nok ikk er så klogt at gøre

coa skriver : Og skal jeg sige det til dit ansigt? Hvis du skal svine mig til så får du meget mere ud af det hvis du siger det til mit ansigt som sagt er jeg ordblind så Herinde på et forum er jeg nok ikke så stræk til at forsvarer mig og nej ikke med vold for jeg kan sagtens snakke ( sjovt nok )

Coa skriver : hvad med at du går til psykolog

Det gør jeg sjovt nok og ved du hvad hver gang jeg er der så lærer jeg noget spænede om mig selv... du skulle prøve det

coa skriver : Nej - narkomani er stadigvæk en sygdom man lider af når stofferne styrer ens hverdag og hvis man ikke er påvirket aka ramt af abstinenser -

af hvad du har skrevet herinde har du da henvidst flere gange til at du har noge problemer med narko. ¨'

coa skriver : TRO MIG KBH FUCKER -
da jeg læste dette fik jeg altså et lille smil på læben sry :D

coa skriver : fordi ved godt hvordan det er at vågne og kun have en tiny snitte. Det ikke fedt og man vælter ud af døren - med benzoer i blodet for at holde en i ro - pisse skæv fuld og på nervepiller afsted for at finde speed - bare sådan man lige kan blive frisk-

det er da også meget forroligene det du skriver... er det ikke det du gerne vil væk fra ?

coa skriver : din indelukkede voldspsykopat
Du kender mig ikke og jeg kender dig heller ikke. Jeg har ikke øvet vold uden grund på noge i over 4-5 år nu

coa: Fedt at føle sig almægtig uden at skade andre mennesker......
Andre end dig selv du

coa skriver : DU ER EDDERMANME EN FUCKING TABER SPASSER

det tror jeg altså vi har delte meninger om men okay du er også en del ældre end mig måske ved du bedre så

Senest rettet af kbhfyren 16 aug 2008 16:50, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har lige haft en pause fra overforbrug i en 5½ år. Har så fem fucking uger og så skal du kalder mig for narkoman... Nej nej nej makker - du aner ikke hvad du snakker om og jeg har mødte mange helt fornuftige mennesker der har røget hash i både 40 og 50 år - så drop dine floskler og dit opdigtede samfundsskræmme pis - du kender ikke miljøet som jeg kender det - du kender garanteret kun den der rå overflade hvor de fleste unge kommer og aldrig kommer videre - der er nogle af os der jagter andet end fest i narkoen - nogle jagter indsigt - nogle tager lidt andre tager meget - i den sidste ende er det hvert vores liv - så forstår dig ikke - skrid nu bare fra mit topic og brug din tid på noget hvor du rent faktisk udretter noget.

Jeg behøver ikke gå til psykolog for at lære om mig selv - er selv temmelig god til psykologi - men har også oplevet meget og mærket mine egne reaktioner og modreaktioner - jeg kender mig selv - ved hvad jeg finder mig i og ved altid i forvejen hvilken følelses der kommer - nogle gange bliver jeg overrasket og det er fedt - men der skal meget til efterhånden - kender mig selv så godt at det snart bliver kedeligt (kedeligt sagt i sjov) så det lige før jeg skulle blive skitzofren og få en fuldtidsbuddie... :lol: kan ikke tage dig seriøst mand.

Og du skriver uden grund - der er aldrig grund til vold.

Senest rettet af Freakaling 16 aug 2008 17:03, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Du forvirre mig ? Hvad med den liste du har lavet ? det har du måske taget på 5uger ?

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg godt nok valgt ikke at læse alle sider i topic'et igennem, men kan en mod ikke godt låse, slette, skide, hælde benzin på og brænde det her topic, for det er da godt nok meningsløst.

Hva er meningen med det? Har du brug for opmærksomhed, Child of Aum? Du kan tilsyneladende godt lide at snakke om dig selv og alle dine dybsindigheder, men hvorfor skal vi have det at vide? Du tager åbenbart meget narko, hvilket folk gerne vil diskutere med dig om, men jeg er ærlig talt ved at være godt og grundigt træt af dine indlæg om, hvor spirituel du er og om, hvor vigtige stoffer er. Du gør jo narko til livsnødvendige dele af din "spirituelle træning". Jeg ved ikke, hvorvidt jeg er den eneste af opfattelsen, men, at man mener, at stoffer ændrer ens liv, hvilket retfærdiggører et stort forbrug/misbrug af samme, er en værre omgang pladder!

Har man virkelig brug for narko for at blive et bedre menneske?

Og har det nyttet noget at svine hinanden (Kbhfyren og CoA) ?

Mvh,
Gargarin

Medlem
Brugeravatar

Grusom skrev:
Nu har jeg godt nok valgt ikke at læse alle sider i topic'et igennem, men kan en mod ikke godt låse, slette, skide, hælde benzin på og brænde det her topic, for det er da godt nok meningsløst.

- Du må sgu ha' det hårdt.

Jeg kan virkelig ikke se problemet i at lade være med
at klikke på tråden der hedder "Continued" Hvis man virkelig mener det er
sådan en lidelse for sit sine øjne at man opfordrer andre til at hælde benzin ud over det
.. Hvad er det dog for en voldelig opførsel? :whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den liste der er lavet - er indtaget siden marts..... Det står der også i det indlæg den er i.... Der står også der er givet ud af det.

Grusom: 2 timers aktiv meditation om dagen uden jeg er påvirket har virkelig meget med at narko er livsnødvendig for min spirituelle træning - så måske du en anden gang skulle gide at gøre noget helt istedet for halvt - eller det er måske din generelle holdning til ting?

Ved ikke om man har brug for narko for at blive et bedre menneske.. jeg har ikke.. har du? siden du spørger?

Medlem
Brugeravatar

Shperma skrev:
Grusom skrev:

- Du må sgu ha' det hårdt.

Jeg kan virkelig ikke se problemet i at lade være med
at klikke på tråden der hedder "Continued" Hvis man virkelig mener det er
sådan en lidelse for sit sine øjne at man opfordrer andre til at hælde benzin ud over det
.. Hvad er det dog for en voldelig opførsel? :whogives:

Ja, jeg er praktisk talt ved at afgå ved døden på grund af det emne.... Jeg kan ikke helt se, hvad jeg skal svare til de to sidste linjer, da det jo bare er direkte mundlort, men du mener måske bare, at man skal ignorere alt, man ikke kan bruge og lade det gå sin gang?

CoA: 2 timers aktiv mediation om dagen og man er et bedre menneske? For min skyld kunne du meditere så vildt og voldsomt, du ville, men når du indtager så store mængder narko, må man forvente, du har et usundt billede af narkotika. Som jeg har opfattet nogle af dine posts, som jeg generelt kun med nød og næppe kan læse mig igennem, så forherliger du narko som værende et genialt værktøj. Undskyld min opfattelse, hvis den er helt ved siden, så ret mig da endelig.

Om jeg har brug for narko for at blive et bedre menneske? Nej, men du giver mig indtrykket af at du har brug for det, hvis ikke for at blive bedre, så bare for at være i live.

Mvh,
Gargarin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Grusom - igen drager du dine egne følelser ind i det - du ser på det fra dit synspunkt af - hvis du gjorde det jeg gjorde - jamen så var det sikkert din grund - jeg gik syre amok og dummede mig med ketaen.
Skal i bad og så på date - livet venter... Grib natten..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Child of Aum skrev:
Grusom - igen drager du dine egne følelser ind i det - du ser på det fra dit synspunkt af - hvis du gjorde det jeg gjorde - jamen så var det sikkert din grund - jeg gik syre amok og dummede mig med ketaen.

Held og lykke!

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:

Jeg vil gerne undskylde, hvis jeg lyder åndssvag, men jeg er lettere beruset, ikke meget, men dog en "efterfølelse" på en aften med folk fra nær og fjern.

Ja, jeg inddrager mine egne følelser, men det er fordi, jeg mener, at, især, en person som dig, kan drage nytte af, at blive "høj", af, hvad man selv skaber. Du er meget optaget af selvdyrkelse og mediation. Jamen, så kan jeg kun anbefale parkour, breakdance og kampsport, da du hele tiden får din "spændingsrus", af alt fra et vanskeligt spring til en farlig modstander. Jeg elsker det og lammer mig aldrig, men benytter mig sjældent af alkohol og har kun et mindre forbrug af "stoffer".

Mvh,
Gargarin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Now Playing: TICON - We're Shining

Grusom - Parkour som du nævner - er ikke noget for mig - kan ikke lide det kick du snakker om - er ikke ude efter spænding når jeg tripper - jagter oplysning af bedste karakter;)

Breakdance må jeg ikke pga to rygskader - de gør jeg ikke må vride ryggen for meget og sådan - men breakdance er rigtig fedt og har altid godt kunne tænke mig at lære det - men danser to timer om dagen (aktiv meditation) så får temmelig meget ud af det.

Får kæmpe kicks når mit musik rammer mig hvor den skal - det sker flere gange når jeg vrider på knapperne - så kicks og spænding mangler jeg ikke.

Kampsport kunne jeg finde på at dyrke - men ikke andet end f.eks tai-chi eller en anden dyb spirituel defensiv/passiv kampsport. Vil aldrig dyrke eller bruge den i kamp - im a lover not a fighter.

Har forresten lige lagt at nusset totalt med min tøs - eller det som fandme bare skal blive min tøs - det var så totalt dejligt - er stadigvæk helt væk i rusen - det er så ultra nice det er - elsker virkelig når jeg har det sådan - når jeg kan gå gennem byen om natten - helt for mig selv og så finde den der guds-fornemmelse frem dybest nede i sindet og bare nyde den fuldt ud - virkelig føle sig som fucking kongen af hele universet - det er den fedeste fornemmelse ever og drugs vil altid ligge lige under.

Tror også det er der mit problem det ligger - snakkede med tøsen om det i aften - hun har jo ikke noget imod jeg ryger den fede - især ikke efter hun har set, jeg ikke bliver fraværende og har det samme overskud til hende som før.

Hun er den første pige hvor jeg faktisk tager det roligt og ikke skal nå noget - vi ved begge at vi er forelskede i hinanden - har vi vidst i et par uger - vi har sovet sammen to gange - hvilket var gudommeligt (ingen sex) - men ellers er det ren teenageagtigt - vi pussenusser og er mega intime uden egentligt at være det rent fysisk. Har aldrig haft det sådan med en pige før - plejer at tænke sex kort tid efter jeg er blevet varm på en tøs - nu tænker jeg knap over det - selvfølgelig har jeg lyst til at knalde hjernen ud af hende hele natten - er sgu stadigvæk en mand selvom jeg har spist meget mdma gennem tiden;) Det er bare ikke det vigtigste med den tøs her - hun er så meget vigtigere rent mentalt - det er ikke til at forklare - jeg kan blive høj bare af at være i nærheden af hende og når hun rører mig er det som små elektriske impulser og det kildrer som om jeg er på vildt meget mdma, bortset fra at den lamme kemiske fornemmelse ikke er der - det bare rent.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
årh.... det lyder godt nok rart :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Det er godt du har fundet noget at holde fast i, altså en pige, der skal for det meste en ny oplevelse eller noget nyt i livet til, at give afkald på noget i livet.

Har selv haft en oplevelse der gjorde jeg ikke behøvede at ryge cigeretter og fed, ikke hårde stoffer, men også noget som er svært at stoppe med (som du også beskriver), men oplevelsen, en rejse til udlandet, gjorde at jeg havde andet på tankerne også lang tid efter, noget at sætte tankerne tilbage på, som gav mig viljestyrke nok til selv at tage hånd om rygningen.

jeg forestiller mig at du bruger psy til at finde opbakning, at fjerne tankerne måske, men dette er svært når det omhandler det du gerne vil have ud af livet, selvfølgelig skal man se problemerne i øjnene og det har du gjort.
Alt dette behøver du jo nok ikke at høre, da det lyder til at gå godt, hold fast i din dame og måske du skulle prøve at give slip på psy, ligesom du gav slip på keta. forhåbentlig finder du også ud af at spare penge nu når forbruget er væk, en rejse med damen ville måske få tankerne væk fra det hele, oplev noget nyt i livet og gerne med en person man holder af.

peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Så tror jeg vidst denne ko er malket og vredet for alt, hvad den var værd!

Synd at tråden skulle ende som den gjorde, med så harskt et sprogbrug. Lad mig minde jer alle om at den slags ikke accepteres, ligegyldigt hvad!
Stridigheder bør kunne løses pr. PM istedet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]