Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 02:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg var på festival og startede efter en nogle øl med at "droppe" mdma i bomber sammen med en ven..
(det skal lige siges at vejret var strålende solskin og mdma var rent..)
jeg gik i selvsving og har blackout.. fik at vide at jeg var ret underholdende men kan ikke huske noget..
vi tog noget mere så vi tilsammen havde taget ca. 1 gram sammen altså 2 mennesker..
dagen efter fik fat i noget mere men dette var blandet.. også ca 1 gram
sagen er den at om mandagen da jeg kom hjem har jeg haft en rimelig hård og steady hjertebanken samt ingen korttidshukommelse/svimmelhed og træthed...
dette er stået på indtil nu.. onsdag.. og er blevet lidt nervøs...
er der noget jeg kan gøre for at hindre det eller skal jeg søge hjæp i form af læge???
eller bare vente den ud???

jeg snakkede med vennen og han havde det fint.. er det bare mig???

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Ja, det var en dårlig ide. Nej, du skal ikke kontakte en læge. Du er sluppet billigt. Nej, du skal ikke gøre noget lign. igen.

kan vi lukke topic nu :sucks:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Til en anden gang, så er 500 mg per mand også en kæmpe dosis. Læs noget Harm Reduction her på siden

MDMA er ikke noget, man skal tage hele tiden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det går væk om et stykke tid, måske en måned.

Jeg har lige haft turen her for nylig. Rent helvede.

Anskaf dig noget 5-htp, det vil hjælpe dig lidt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Child of Aum skrev:
Anskaf dig noget 5-htp, det vil hjælpe dig lidt.

5-htp er et udemærket kosttilskud, det samme er bananer og sødmælk hvad angår seretoninrestituering? Foruden det, vil det helt sikkert hjælpe dig at spise god mad og få noget motion, jo længere du ligger hjemme i jordhulen og piver over egen ynkelighed, jo længere vil du have det dårligt. Kroppens metabolisme skal igang førend du kan rense systemet (med vand og salt) og næringsoptagelsen kommer i sving... Motion - vand - mad - motion - vand - mad... Følg dette superenkle råd og jeg garanterer dig at du får det bedre i løbet af no time.

Og til en anden gang så håber du har lært din lektie, overdosering af mdma giver ulidelige bivirkninger og kan slet ikke svare sig.. Spørg dig selv: Ville du have haft en federe oplevelse ved at tage mindre? Sansynligvis!

Take care!

PS: Din tilstand er nok ikke forudsaget udelukkende af mdma'en, det er sikkert ligeså meget en uges festival, selv føler jeg mig sgu stadig godt slidt.. Det gælder bare om at komme op på hesten igen!!

Junior medlem

for lige at afslutte dette topic som jeg startede...

...Da jeg er ny bruger her og en af mine venner anbefalede mig stedet må nok sige at jeg er blevet ovenud lykkelig for de mange respons på min nervøsitet...jeg er ikke helt grøn inden for "stof" området men heller ikke den mest garvede bruger..
ja, det jeg egentlig bare ville sige er tak for at lave den mest professionelle og (nogen gange) forståelige hjemmeside, af brugere for brugere.. i har sgu reddet min dag/uge/måned..
jeg troede lige at jeg var klar til skt. hans..hvis det ikke havde været for denne hjemmeside havde jeg nok ligget der uden grund..JEG HAR LÆRT MIN LEKTIE...når jeg ser tilbage kan jeg kun sige at jeg har opført mig uansvarligt...!!

Endnu engang Tak

Hilsen en ny psychedelica.dk bruger//Bandana John (og hvor fanden fik jeg det navn fra???)

ps.er der nogen steder man kan købe 5-htp i håndkøb eller er nettet den eneste mulighed...?

Senest rettet af Bandana John 10 jul 2008 12:14, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nettet er din eneste ven mht 5-htp!

Har selv voltaget mine synapser på lignende vis - der gik ihvertfald 1½ mdr før jeg var tilbage til "normal" - så fortvivl ikke - men hold dig langt væk fra alt der hedder centralstimuli!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Gik du til lægen?

Og er du helt ovenpå nu? (både psykisk og fysisk?)

Angående episoden: MDMA er nok det sidste stof jeg ville tage 2 dage i træk. Og specielt i de doser. Synes man tydeligt kan mærke, når der "ikke er mere at give af" efter man har taget noget, og efter det punkt får man ikke noget godt ud af det. Bare ubehag.
Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være på andendagen.

Godt at du er blevet klogere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
også lige ang. at din ven havde det fint. Så skal det bare lige siges at det er meget individuelt hvordan folk har det dagen efter mdma/e, nogle har det fjong og andre er helt knust dagene efter. Og mdma er noget man skal være extra forsigtig med, det er jo også for rart til at det kan være sundt :)
Og når du så kan konstatere at du er en af dem som bliver meget påvirket af det dagene efter, kan du så også drage den konklusion at du skal være extra forsigtig med dette stof.

take care ^^

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]