Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 01:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: CLEAN!
Medlem

Hej har nu været clean i 8 måneder næsten og har faktisk overhoved ikke lyst til at komme i nærheden af stoffer mere, er bange for hvis jeg tager noget bliver jeg afhængi igen. Det var bare lige det jeg ville sige :-) det er nu også en del tid siden jeg har været her inde da. men håber en skønne dag i alle slår øjende op for det her er noget af det væreste man kan komme i nærheden af! jeg kan ikke engang få min hverdag til at fungere mere, de stoffer har ødelagt meget af mit liv, men heldig vis er jeg på rette vej igen og det går nogenlunde. :-)

Held og lykke med alle sammen der overvejer at stoppe, vil råde jer til det :)

Titel: Re: CLEAN!
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg er glad på dine vejne over, at du er kommet videre, og jeg håber da, at det vil gå dig bedre i fremtiden. Hvis du bare blive ved at kæmpe skal det nok gå.

Jeg synes, det er en god opfordring du kommer med. Folk skal virkelig passe på med stoffer. Denne side skal ikke bestemme hvilke valg folk skal tage med hensyn til stoffer, men den skal være med til at sprede information og erfaringer, så folk ser at et stofbrug kan ende i et misbrug.

Det lyder som om du har været ude i et decideret misbrug, men derfor kan det jo sagtens være andre kan bruge stoffer mere konstruktivt? Jeg håber folk tager ved lære af dine erfaringer så de ikke selv ender i samme situation.

Medlem

the-red-pill skrev:
Jeg er glad på dine vejne over, at du er kommet videre, og jeg håber da, at det vil gå dig bedre i fremtiden. Hvis du bare blive ved at kæmpe skal det nok gå.

Jeg synes, det er en god opfordring du kommer med. Folk skal virkelig passe på med stoffer. Denne side skal ikke bestemme hvilke valg folk skal tage med hensyn til stoffer, men den skal være med til at sprede information og erfaringer, så folk ser at et stofbrug kan ende i et misbrug.

Det lyder som om du har været ude i et decideret misbrug, men derfor kan det jo sagtens være andre kan bruge stoffer mere konstruktivt? Jeg håber folk tager ved lære af dine erfaringer så de ikke selv ender i samme situation.

ja har været afhængi af amfetamin og ecstasy, fordi jeg har tourrete syndrom og damp, fordi de stoffer fik mig til at slappe af på en måde, og deet har jo så gjordt det meget mere svært.
og jeg vil lige sige noget, ikke fordi jeg har noget imod psykedelia men det var lidt som om den her hjemme side fik mig til at tro på at stoffer virkelig ikke var så farlige. det var lidt som om jeg kun troede hvad jeg ville tro på. så folkens i skal virkelig passe på også altid tænke at det er farliger end i går rundt og tror,

undskyld stave, komma og punktum men er ikke lige verdens bedste til det, er dog kun 16 år og er virkelig glad, det var dog enlig min kærestes skyld jeg stoppede og har hold ved, hun har fuldt mig i hele 8 måneder (tænkt sig at holde sådan en ud) :p

har nærmest ikke engang styr på hvad jeg skriver det lige før jeg ikke selv den finde rundt i det.. håber det går.

mvh. mig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det handler om at være kritisk.
Man skal ikke bare tage alle "inputs" for gode varer.
Her på siden er der en masse god fakta, men mindst ligeså mange subjektive vurderinger af det ene og det andede.
Der hvor "fælden" ligger, er at folk herinde ofte skriver om deres erfaringer, planer og foretrukne narkotika. Husk ikke at blande folks forbrug og individuelle valg sammen med fakta.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Thumbs up dude :wink: Godt at høre at du har lagt det lort på hylden. Jeg er også helt færdig med stoffer, det siger mig simpelthen ingenting og bringer intet godt med sig. Alt held og lykke fremover :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
jeg er ked af at høre at du har været ude i noget stof snavs! og det er for nice du har droppet det især også for dit helbred! at være afhængig er det værste (jeg tuder selv over nikotin afhængighed hvilket jo intet er at sammenligne)

[quote="Akira_Dk3"] men håber en skønne dag i alle slår øjende op for det her er noget af det væreste man kan komme i nærheden af![/quote
jeg kan godt se at du selv har været ramt hårdt af de dårlige sider (afhængighed).. men stoffer behøves altså ikke være skidt for alle eller noget af det værste man kan komme i nærheden..
Jeg synes foreksempel mit liv er forbederet efter jeg begyndte på naturens ulovlige frugter (svampe og cannabis) har selvfølgelig heller ikke prøvet nogle af de stoffer du var afhængig af! men jeg ved i hvertfald at MDMA kan bruges af mange mennesker på en selvudviklende og gavnlig måde

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hmm, hvor lang tid tog det dig at blive afhængig af amfetaminen ?. For jeg tog amf næsten hver dag i 2½ måned en overgang og jeg havde ikke problemer med at stoppe/fik ikke abstinenser og følte mig heller ikke afhængig.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tit du indtog stofferne, men hvis det kun var i weekenden, så er det ikke afhængighed men bare din psyke der er svag.

Men held og lykke med det, så er der mere til os andre :)

Medlem

Sway skrev:
Hmm, hvor lang tid tog det dig at blive afhængig af amfetaminen ?. For jeg tog amf næsten hver dag i 2½ måned en overgang og jeg havde ikke problemer med at stoppe/fik ikke abstinenser og følte mig heller ikke afhængig.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tit du indtog stofferne, men hvis det kun var i weekenden, så er det ikke afhængighed men bare din psyke der er svag.

Men held og lykke med det, så er der mere til os andre :)

1år ++ hver weekend
har hvertfald taget for meget og min psyke er helt fucked op for tiden, det er virkelig hårdt nærmest bare at tage mig sammen til noget som helst, men jeg prøver så godt jeg kan, har meget lyst til E og Amf rusen hele tiden men holder mig tilbage for gider ikke have det være!

Dedikeret medlem

Det har også meget at gøre med ens personlighed og psyke inden man begynder at tage stoffer, for nogle kan have et ok-stort forbrug i mange år uden at blive super underlige hvorimod andre ikke skal bruge særlig lang tid på at tage skade, fordi de ikke var/er stærke nok psykisk.

Heldigvis føler jeg ikke at jeg har ændret mig sønderligt, men jeg har også sænket mit forbrug kraftigt fordi jeg ikke ville tage fysisk skade :)

Medlem

jeg har tourrete syndrom + Adhd, da jeg tog stoffer vidste jeg dog ikke noget det er først nu hvor jeg er havnet rimelig lang ude og har det meget svært vi har fundet ud af det?

Dedikeret medlem

tourrete syndrom + Adhd - damn en kombination. Du må undskylde at jeg spørger, men i mit hovede får jeg et billede af en hyperaktiv person der render rundt og skriger i vilden sky og sviner alle mulige, men sådan er det ikke, vel?.

Men god bedring, håber alt falder i hak.

Medlem

det er ikke så meget total hyper jeg er, har tog lidt krudt i røven og kan ikke koncentrere mig om noget, og tourrete har dog gjordt jeg skal vide de ting jeg skal lave præcis, og er træt osv. det er en ret mærkelig coktail. :P og fx. hvis jeg skal lave noget eller købe noget så skal det bare være NU! har virkelig ingen tolmodighed! men er dog ikke sådan en over hyper en der render rundt og skriger og alt muligt, bare rolig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]