the-red-pill skrev:
Jeg er glad på dine vejne over, at du er kommet videre, og jeg håber da, at det vil gå dig bedre i fremtiden. Hvis du bare blive ved at kæmpe skal det nok gå.
Jeg synes, det er en god opfordring du kommer med. Folk skal virkelig passe på med stoffer. Denne side skal ikke bestemme hvilke valg folk skal tage med hensyn til stoffer, men den skal være med til at sprede information og erfaringer, så folk ser at et stofbrug kan ende i et misbrug.
Det lyder som om du har været ude i et decideret misbrug, men derfor kan det jo sagtens være andre kan bruge stoffer mere konstruktivt? Jeg håber folk tager ved lære af dine erfaringer så de ikke selv ender i samme situation.
ja har været afhængi af amfetamin og ecstasy, fordi jeg har tourrete syndrom og damp, fordi de stoffer fik mig til at slappe af på en måde, og deet har jo så gjordt det meget mere svært.
og jeg vil lige sige noget, ikke fordi jeg har noget imod psykedelia men det var lidt som om den her hjemme side fik mig til at tro på at stoffer virkelig ikke var så farlige. det var lidt som om jeg kun troede hvad jeg ville tro på. så folkens i skal virkelig passe på også altid tænke at det er farliger end i går rundt og tror,
undskyld stave, komma og punktum men er ikke lige verdens bedste til det, er dog kun 16 år og er virkelig glad, det var dog enlig min kærestes skyld jeg stoppede og har hold ved, hun har fuldt mig i hele 8 måneder (tænkt sig at holde sådan en ud) :p
har nærmest ikke engang styr på hvad jeg skriver det lige før jeg ikke selv den finde rundt i det.. håber det går.
mvh. mig