Dude, det er altså nogenlunde normalt det der.. Når du ik har sovet gennem længere tid opstår der en helt naturlig paranoia hvor du begynder at lægge mærke til skygger osv..
Det er vel en naturlig reaktion at din krop og sind går lidt i alarmtilstand når du er svækket og hjælpeløs?

Måske et ganske naturligt instinkt som skal beskytte dig mod div. farer? Oldtidslevn, hvad mener folk herinde? Hæng mig ikke op på det, synes bare jeg har hørt det før, og det giver vel massere af mening

Jeg oplever det hver gang jeg har været på amf og ik har sovet i 36 timer og alt derover. Det samme gør de fleste jeg kender, og ingen af os lider altså af nogle former for psykiske gener, paranoia, whatsoever i hverdagen...
Du kan være helt rolig.. Hvis du dog oplever det meget når du er HELT frisk og ik har taget knark i laaang tid, skal du nok lige være på vagt og tage problemet alvorligt og overveje prof hjælp.
Og lige en sidste ting: 3 dages ture er absolut det værste du kan udsætte din krop og dit sind for. Kan love dig for at det kan have nogle ret kedelige konsekvenser. Er det helt umuligt at sove 1 døgn efter du startede byturen? Næste aften? Skal du helt ud på søndagen/mandagen før du kan sove, eller er det noget i altid gør og hygger jer med i jeres kreds? Det er en bad habit :/