Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland.
Hej allesammen ..

Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan hjælpe mig med . Jeg har igennem ca et år taget en del amfetamin, meta , mdma , alm exstacy , og kokain . Og jeg har på ingen måde jeg selv har opdaget det indtil videre , taget skade af det .
Men her på det sidste , er jeg begyndt at "se" ting hele tiden , der ikke er der . Også når jeg ikke er påvirket . Det kan være skygger som jeg ser ud af øjenkrogen , eller ting der lige flyver forbi . Mennesker der ligger gemt i biler , og andre underlige ting , som jeg som sagt kun ser ud af øjenkrogen ..
Jeg er også begyndt på at hvis jeg bliver vækket om natten når jeg sover , skriger jeg . Og jeg kan intet huske af det , når jeg vågner .
Dette sker for det meste efter en lang weekend , hvor jeg for det meste er vågen mellem 2-3 dage , uden at sove , overhovedet .
Kan det være fordi jeg er overtræt ? Eller er der noget galt med min hjerne ? Synes det er rimelig skræmmende . Er der nogen der har oplevet noget lignende ?

Hilsen Giini ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Har hørt om en del på boardet der har oplevet lignende. Din krop/dit sind har ikke godt af at køre derud af 3 døgn i træk. Hvor tit tager du sådan nogle ture?

Vil råde dig til at holde en pause med stofferne.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du trænger 100% til en pause, lyt til dit sind og hold dig fra stofferne i et godt stykke tid

Titel:
Junior medlem

Dude, det er altså nogenlunde normalt det der.. Når du ik har sovet gennem længere tid opstår der en helt naturlig paranoia hvor du begynder at lægge mærke til skygger osv..

Det er vel en naturlig reaktion at din krop og sind går lidt i alarmtilstand når du er svækket og hjælpeløs? :) Måske et ganske naturligt instinkt som skal beskytte dig mod div. farer? Oldtidslevn, hvad mener folk herinde? Hæng mig ikke op på det, synes bare jeg har hørt det før, og det giver vel massere af mening :-P

Jeg oplever det hver gang jeg har været på amf og ik har sovet i 36 timer og alt derover. Det samme gør de fleste jeg kender, og ingen af os lider altså af nogle former for psykiske gener, paranoia, whatsoever i hverdagen...

Du kan være helt rolig.. Hvis du dog oplever det meget når du er HELT frisk og ik har taget knark i laaang tid, skal du nok lige være på vagt og tage problemet alvorligt og overveje prof hjælp.

Og lige en sidste ting: 3 dages ture er absolut det værste du kan udsætte din krop og dit sind for. Kan love dig for at det kan have nogle ret kedelige konsekvenser. Er det helt umuligt at sove 1 døgn efter du startede byturen? Næste aften? Skal du helt ud på søndagen/mandagen før du kan sove, eller er det noget i altid gør og hygger jer med i jeres kreds? Det er en bad habit :/

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Lyt til dine alarmklokker!
Selvom du siger at du ikke har taget skade af dit stofforbrug, sniger virkningen af alt for lidt søvn sig altså ind. Selv det stærkeste sind må bukke under for søvnmangel tilsidst, og amfetamin psykoser er da også en af de mest almindelige stofskabende sindslidelser. Det betyder ikke at du har taget permanent skade, men er blot et vink med en vognstang om at du kører dig selv alt for hårdt.

Lad være med at tage stimulanser flere dage i træk, og lad der gå mindst en måned mellem MDMA-turene. Alt for mange overgører deres forbrug, og bidrager dermed til den sørgelige statestik over unge, som ikke kan styre sig i slikbutikken! Hvis du er glad for at ændre din bevidsthedstilstand, så sørg for at være det gode eksempel. Gør det med måde, istedet for at være ham som blot bekræfter folk og politikere i deres værste fordomme om stoffer.

Hilsen Fanny

Titel: paranoia
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hey angående paranoia må jeg næsten være en ekspert. Er 18 år og har været paranoid siden ja så længe jeg har kunne huske. Spøgelser, ufoer alt muligt shit man kan være bange for i sådan en alder. Det har så udviklet sig til andre ting gennem tiderne som at blive forfulgt når man er alene osv mange andre underlige fucked op ting. På det sidste havde jeg en periode hvor hver gang jeg sku i seng troede jeg det var dommedag. jeg var overbevist om at en komet ville ramme jorden hvilket der er temmelig meget lille sansynlighed for. Jeg er begyndt at tro folk snakker til mig når jeg går forbi dem gjorde det så sent som igår ved nørreport. Tog min musik ud af ørene og stod og gloede på en chick fordi jeg var helt overbevist om hun råbte noget til mig. Men ku se på hende efterfølgende at det endnu engang bare var mig. Specielt når jeg går og høre musik tror jeg folk kalder på mig og så står jeg jeg og kigger rundt og der er ingen hehe. Paranoia er fremkaldt af din psyke og nu mere du tror på dine noia ting nu værre bliver de. vær sikker med dig selv om det er dig selv der finder på det og det vil så stille aftage hvis du vel og mærke er stærk nok i sindet til at vide det er noget du bare finder på og ikke noget der egentlig er tilfældet. Håber det ka bruges til noget 8)

Titel: paranoia
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
når ja og det med at se folk ud af øjnkrogende, bare bliv ved med at fokuser på der du skal hen og ignorer det du tror du ser for det er bare dit hoved der spiller dig et pus :twisted:

Titel:
Medlem

Du er jo nærmest et orakel Blæste Nico.

Beklager min indholdsløse post, men ville lige hylde oraklet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]