Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
på det sidste er jeg begyndt at glemme ting man har lavet for uger/måneder siden, ting man burde kunne huske osv. kan os mærk på venner de synes det mærkeligt når vi snakker om nogen ting og jeg så er helt fjern. På arbejdet kommer der os små ting jeg ikke kan huske hvordan man gør hvis jeg har været væk fra det i nogen uger. Førhen har jeg ikke haft problemer med sådanne ting overhovede?

Kan stoffer have skyld i dette og hvilke er normalt noget som kan føre dette med sig?

Lsd er ikke noget jeg tager har kun taget det enkelte gange for mdr tilbage. Ellers bruger jeg kun amf,cola,kiks/mdma og den vej men ikke i overdrevet brug overhovede.

Kan noget a dette have indvirkning da jeg ikke synes det var et problem da jeg var helt ung og ikke rørte denne salgs eller kan der være et andet problem?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
_Præcis_ hvilke stoffer tager du og hvor tit tager du hvert enkelt stof?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Han skriver ihvertfald at han tager en del kiks i en anden tråd. Så måske du skulle slappe lidt af med dem..

Titel:
Medlem

Kender en der tog en del kiks når han tog i byen .. det var weekend only han tog dem.. han fik problemer med at huske ting i skolen osv .. da han så holdte en god pause og ikk tog nogen stoffer så var han "normal" igen :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Man bør ikke tage MDMA mere end MAX en gang om måneden, og flere anbefaler at man ikke gøre det mere end 4 gange i året for at bevare den magiske effekt, samt at ungå de bivirkninger du beskriver. Du kan læse alt om hvordan man skal omgåes stoffer forsvarligt her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside

-Læs og tag ansvar for dit forbrug.

Der er alt for mange nye brugere som skriver herind og undrer sig over hukommelsesbesvær, når de "kun" tager kiks i weekenden. Du er blot en ud af mange som tager stoffer uden at sætte sig ind i tingene.

Hilsen Fanny

Senest rettet af Fanny 03 mar 2008 21:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Fanny skrev:
Man bør ikke tage MDMA mere end MAX en gang om måneden, og flere anbefaler at man ikke gøre det mere end 4 gange i året for at bevare den magiske effekt, samt at ungå de bivirkninger du beskriver. Du kan læse alt om hvordan man skal omgåes stoffer forsvarligt her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside

-Læs og tag ansvar for dit forbrug.

Der er alt for mange som skriver herind og undre sig over hukommelsesbesvær, når de "kun" tager kiks i weekenden. Du er blot en ud af mange som tager stoffer uden at sætte sig ind i tingene.

Hilsen Fanny

:yeah:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]