Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Hej.. Har de sidste weekender været ret heftig misbruger af amf, måske har jeg følt at fredag, lørdage, og søndage, var opfundet til brændere på amf. Hvem ved?

Problemet er, at når jeg kommer hjem om morgenen/formiddagen, og ligger mig i senger for at slappe, af og bare lukke øjnene så kommer de. Kramperne. De foregår for det meste i min højre læggen (staveplade) og venstre storetå, som så breder sig ud i hele foden faktisk.
Jeg vil gerne vide om der er andre der kender til dette problem, og kan give mig et fornuftigt svar på mit problem.

Det ebber for det meste ud i, at jeg har meget svært ved at gå og trykke på speederen, mandag og tirsdag.

På forhånd mange tak til alle jer garvede, samt nye brugere. :)

Iversen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Danser du meget og kan du på den måde overbelaste din læg-muskel?
Det eller en anden form for aktivitet hvor du bruger den meget? Måske sidder du og bevæger det konstant når du er på amfetamin?
Eller også er det din krops måde at reagerer efter at have fået for meget amfetamin?

Under alle omstændigheder lyder det som om at du trænger til at skære ned på dit forbrug/misbrug af amfetamin, da det er ved at tage overhånd.
Synes du ikke selv det?
Det ser lidt sådan ud, ud fra hvad du skriver...

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg havde får nogle år siden et ret kraftigt forbrug af amfetamin hvor jeg oplevede prævis det samme.
Har oplevet de kramper du snakker om optil flere gange. For det meste også når jeg lå i min seng.
Tror ikke der er så meget at gøre ved det når det kommer. Jeg tog mig bare til benet (; D) og prøvede at slappe af i musklen.

men altså. det kom kun hos mig i den periode jeg havde et stort forbrug. Så en god idé ville nok være at skære ned for forbruget =)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene. Jeg må jeg jo prøve at holde en pause, og se om det så hjælper på sagerne. :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
...............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 16:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Det kan jeg faktisk godt huske de kramper i foden / benet dengang jeg tog amf og det kom nemlig altid når man lå i sengen og slappede af.... Jeg mener det kom af at jeg lige komtil at spænde lidt i skinnebensmusklen og eller bevægede foden sådan op og ned ( ligesom når man trykker speederen i bund )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
Har oplevet efter en ganske moderat dosis amfetamin at min højre læg pludselig gik i krampe imens jeg var på vej ind for at hente en bajer til.
Til alle jer som er foruroligede over dette kan jeg sige at jeg heldigvis sagtens kunne få fat i den ekstra bajer... no worries^^ 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Det kan jeg faktisk godt huske de kramper i foden / benet dengang jeg tog amf og det kom nemlig altid når man lå i sengen og slappede af.... Jeg mener det kom af at jeg lige komtil at spænde lidt i skinnebensmusklen og eller bevægede foden sådan op og ned ( ligesom når man trykker speederen i bund )

Præcis sådan der har jeg det også. Ved ikke om der har noget med påvirkningen af, amfetaminen at gøre, for gør jeg det en dag hvor jeg ikke er påvirket, sker der intet. I kampens hede skal man ikke bevæge foden, eller stramme musklen lang tid.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Sådan undgår du kramper på amf:

LAD VÆR MED AT TA' LORTET!!!!!! 8) :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
NitRoN skrev:
Sådan undgår du kramper på amf:

LAD VÆR MED AT TA' LORTET!!!!!! 8) :lol:

Hold nu de der ligegyldige indskydelser til fuck forummet :!:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Til alle jer som er foruroligede over dette kan jeg sige at jeg heldigvis sagtens kunne få fat i den ekstra bajer... no worries^^ 8)[/quote]

blev sku helt bange der doktor! for satan tænk hvis du var tørstet ihjel !!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når jeg tog for meget amfetamin på for kort tid fik jeg også krampe i mine muskler af at danse for meget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
kroggy skrev:
jeg skrev:
Til alle jer som er foruroligede over dette kan jeg sige at jeg heldigvis sagtens kunne få fat i den ekstra bajer... no worries^^ 8)

blev sku helt bange der doktor! for satan tænk hvis du var tørstet ihjel !!!

hehe ja det havde sgu ikke helt været toppen af poppen :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg får det også altid.. Det er nok fordi at jeg danser konstant fra når jeg starter til festen slutter.. Og jeg er i forvejen i dårlig kondi såeh..
Jeg oplever det som når jeg som jeg plejer sider i skræderstilling i min computerstol, og laver en enkelt lille bevægelse kommer krampen, nogle gange i begge ben, andre gange i et enkelt :p Det sker også meget sjællandt i armene og fingrene.

Så umedbart tror jeg ikke du har noget at frygte.. Men man skal self. slappe af med stofferne...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg må nu sige at jeg aldrig har hørt om det problem og har heller ikke selv prøvet det. Men tror også på at det kan være fordi du kan have danset for meget ? Men alligevel lyder det meget mærkeligt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johnson skrev:
Jeg må nu sige at jeg aldrig har hørt om det problem og har heller ikke selv prøvet det. Men tror også på at det kan være fordi du kan have danset for meget ? Men alligevel lyder det meget mærkeligt?

Jeg danser slet ikke når vi sidder en 5-6 makkere i en lejlighed, og gasser den af, jeg er mere den person der hellere vil ligge i sofaen, og være underlig! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]